شَقَف .
این کتاب خیلی قشنگه ، خیلی خیلی خیلی
بچهها ، این کتاب انقدر قشنگ بود ، انقدر قشنگ بود
که دارم نمیتونم
پیشنهاد میکنم بخونین 😭✨
شَقَف .
خب خب قرار شد از فردا هر دو هفته یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشترم خوندین که چه بهتر ] وقتی که کتاب ر
- دو هفتهی اول / کتابِ اولی / دفترچه نیمسوخته یک تکفیری ؛
#چالشِکتاب *