قرار بود فقط تا ساعت ۱۰ کتاب بخونم ، الان دیدم ساعت یه ربع به یازدهه و درسام هم مونده 😟🙏🏻
هدایت شده از سِدنا³¹³ .
^دعای روز ششم ماه مبارک 🌙✨^
- خدایا در این ماه به خاطر دست زدن به نافرمانیت خوارم مساز ، و تازیانههای عذابت را بر من مزن ، و از موجبات خشمت دورم بدار با منت و بخششت بر من ببخشای ، ای نهایت آرزوی آرزومندان -
+ التماس دعا 🤍؛