شَقَف .
خب خب قرار شد از فردا هر دو هفته یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشترم خوندین که چه بهتر ] وقتی که کتاب ر
- دو هفتهی دوم / کتابِ هشتمی / باروت سوخته ؛
#چالشِکتاب *
قرار بود فقط تا ساعت ۱۰ کتاب بخونم ، الان دیدم ساعت یه ربع به یازدهه و درسام هم مونده 😟🙏🏻
هدایت شده از سِدنا³¹³ .
^دعای روز ششم ماه مبارک 🌙✨^
- خدایا در این ماه به خاطر دست زدن به نافرمانیت خوارم مساز ، و تازیانههای عذابت را بر من مزن ، و از موجبات خشمت دورم بدار با منت و بخششت بر من ببخشای ، ای نهایت آرزوی آرزومندان -
+ التماس دعا 🤍؛