شَقَف .
امروز آخرین روز ِسال ِتحصیلی ِ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بود ( :
امسال هم با تمام ِخوبی و بدی هاش تموم شد . .
سال ِتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بهترین سال ِتحصیلی عمرم بود ( :
دلم برای همه چیزش تنگ میشه ؛
برای بچه ها ، برای معلما ، برای بحثامون ،
برای سرکلاس خندیدنامون ، برای خاطره تعریف کردنای معلما ، برای پیچوندن امتحانا به بهانههای الکی ، برای درس نخوندنامون ، برای تقلبامون ،
برای نمره بیست گرفتنامون و جیغ زدنامون ،
برای چرت و پرت گفتنامون سرکلاس ، برای بچههای سرویس ؛
از همه مهمتر دلم برای خانواده ِ۵ نفرمون تنگ میشه (((( :
امیدوارم سال ِدیگه هم مثل این سالی که گذشت همینقدر خوب باشه ( :
بماند به یاد ِگار از ²³'³'¹⁴⁰³ .
#خودنوشت .