اون موقع تموم خاطراتی که با اون فرد داشتم رو دونه به دونه شبیه یک عکس با سرعت و هماهنگ با موسیقی از مغزم میگذرونم...
هدایت شده از - شآیَد!..
- منتظر بودم یک شب برایم بنویسی
شبت بخیر جان دلم؛ و من از ذوق دیدنش؛تا صبح خوابم نبره!((:
- فاطمه اندربای -
هدایت شده از - شآیَد!..
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
_دو قدم مانده که پاییز به یغما برود ؛
این همه رنگِ قشنگ از کفِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پیِ یلدا برود ؟ :)