- شآیَد!..
-
- دلم بدون تو غمگین و با تو افسرده است؛
چه کرده ای که ز بود و نبودت آزرده است!؟((:
- دلم برات تنگ میشه؛
همیشه؛
هر روز؛
و تصورشم نمیتونی بکنی
که چقدر رقت انگیزه؛
چون من حتی نمیدونم. . .
که تو هم دلت برام تنگ میشه یا نه؟!.