- شآیَد!..
-
-ومنی که برای رهایی از فکر و خیال و فشار های زندگی میشینم دوخط درس بخونم زندگی فراموشم شه ؛ خطه اول :
😐😐😐
- شآیَد!..
-
-سرکلاسعکاسیبودم؛
بحثِانواعنور.
نورهایمصنوعیروکهتوضیحداد،
رسیدسرموضوعنورهایطبیعی؛
معلمیجوریشاعرانهنورخورشیدروتوصیفکردبیشترازقبلبهنورعلاقهمندشدم!((: