هدایت شده از محبین
آینده خودت رو تباه نکن
به خاطر وابستگی به کسی
که حتی بهت فکر هم نمیکنه
- نزار قبانی چقدر قشنگ گفته:
‹مرا جوری در آغوش بگیر
که انگار فردا میمیرم؛
و فردا چطور؟
جوری در آغوشم بگیر
که انگار از مرگ بازگشتهام...›
- محمود درویش جملهی. . .
‹کاش ندیده بودمت... ›
رو خیلی قشنگ معنی کرده که میگه؛
«مرا برگردان به حالی که قبل تو بودم و بعد ترکم کن:)!»
- بهنظرماینسوالروبایداولهررابطهپرسید؛
اونبرایتوبالاترینشخصباشهوتوبرایاونیهآشنا!..
ازمنبهشمانصیحت؛
قبلازاینکهاونتمامدنیاتونبشهازشاینسوالوبپرسید!..