#سخنانتان
-- میسپارم کشور دل را به دستانت ولی!
خواهشن مانند مسئولن ایرانی نباش؛
+🤡
شعر مرا شنید و پسندید و گریه کرد...
اما مرا نخواست!
چه میخواستم چه شد((:
#سخنانتان
- شما ادمین کانال علویات هستین؟قبلا پیام نمیزاشتین جدید ادمین شدین؟
+ بله بله
فکر کنم دو روزه ادمین شدم😔✋
البته همسایه اینجا هم هس
- شآیَد!..
#سخنانتان - سلاممم صبحتون بخیر اسمتون سنتون + سلاممم صبح شماهم بخیرر✨ ریحانه ام 17
وقت کردی یه دو سال دیگه بزار روش 😂
- شآیَد!..
اسید//:
این که خوبه یه ناشناس بود ۷۰ هزار تومن میدادی چت بقیه رم میخوندی