#سخنانتان
- شما ادمین کانال علویات هستین؟قبلا پیام نمیزاشتین جدید ادمین شدین؟
+ بله بله
فکر کنم دو روزه ادمین شدم😔✋
البته همسایه اینجا هم هس
- شآیَد!..
#سخنانتان - سلاممم صبحتون بخیر اسمتون سنتون + سلاممم صبح شماهم بخیرر✨ ریحانه ام 17
وقت کردی یه دو سال دیگه بزار روش 😂
- شآیَد!..
اسید//:
این که خوبه یه ناشناس بود ۷۰ هزار تومن میدادی چت بقیه رم میخوندی
- شآیَد!..
اصن نمیدونم این مولف کتاب تاریخ این کلماتو از کجا پیدا میکنه...
معلومه از تو مغزش😂