- شآیَد!..
یچی بگم ؟ این فرشته نیست الهه ی مرگه که چشماش کوره و نماد ناعدالتیه و اینکه اکثر مسیحیایی که اینو با
دارکشد🤡
حالاهرچی...
مهماینهقشنگه😔🤏
- شآیَد!..
یچی بگم ؟ این فرشته نیست الهه ی مرگه که چشماش کوره و نماد ناعدالتیه و اینکه اکثر مسیحیایی که اینو با
تصوراتیکهازفرشتهمرگدارمستودنیه
عزرائیلبیادبالاسرمنمیشناسمش😂
- شآیَد!..
تصوراتیکهازفرشتهمرگدارمستودنیه عزرائیلبیادبالاسرمنمیشناسمش😂
یجا شنیده بودم بسته به اعمال خود شخص عزرائیل خوشگل یا زشت بنظر میرسه!
- شآیَد!..
یجا شنیده بودم بسته به اعمال خود شخص عزرائیل خوشگل یا زشت بنظر میرسه!
نه منظورم این نیست 😂
وایسا...
- شآیَد!..
- دوستدارمالانبمیرمولیاینو رویسنگقبرمداشتهباشم... البتهفکرکنمچادریشومیزارن🤏😂
نگران نباش یادم میمونا هدیه تولدت برات میخرم وقتی مردی اگه خودم بودم میزارم برات نبودم وصیت میکنم🙄
- شآیَد!..
نه منظورم این نیست 😂 وایسا...
ببین الان اینا همشون فرشته مرگن...
فمیدی؟ 😂
کیفیت مناطق جنگی😔🤏
- شآیَد!..
نگران نباش یادم میمونا هدیه تولدت برات میخرم وقتی مردی اگه خودم بودم میزارم برات نبودم وصیت میکنم🙄
این دفعه که دیدمت یجور میزنمت فرشته مرگو ببینی
- شآیَد!..
ببین الان اینا همشون فرشته مرگن... فمیدی؟ 😂 کیفیت مناطق جنگی😔🤏
این برای انیمیشن دفترچه ی مرگه
خیلی خفن بود داستانش پیشنهاد میشع(بازیرنویس ببینید😔)