_خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنهای بر در این خانهی تنها زد و رفت !
ـ هوشنگ ابتهاج
- شآیَد!..
- از آدمایی که به تک تک قسمتای پیامت جواب میدن خیلی خوشم میاد .
اصلام به شخص خاصی اشاره ندارم!(: