- شآیَد!..
- از آدمایی که به تک تک قسمتای پیامت جواب میدن خیلی خوشم میاد .
اصلام به شخص خاصی اشاره ندارم!(:
قلبِ قرآن، ز عشقت شکست، یاحسین
که به یادِ سَرَت ، تورا یاسین میخواند...
علیـرام 🍃