- شآیَد!..
- از آدمایی که به تک تک قسمتای پیامت جواب میدن خیلی خوشم میاد .
اصلام به شخص خاصی اشاره ندارم!(:
قلبِ قرآن، ز عشقت شکست، یاحسین
که به یادِ سَرَت ، تورا یاسین میخواند...
علیـرام 🍃
- شآیَد!..
حلالم کنید 😔
چیزی نیست ... اجنه با ما کاری ندارن ... شاید نشونه بدن ولی اذیت نمیکنن ... مگه اینکه اذیتشون کنی
ادیت: خواهش میکنم 😂