- شآیَد!..
- مگهیهآدمچندبارمیتونهدلتروبشکنه!؟ +تاوقتیکهعاشقشباشی!
وقتی میبینم یکی کسیو داره که من همیشه حسرتشو داشتم ...دوباره مجبور میشم تیکه های قلبمو با چسب زخم و اون دارو عه هس که جعبش سبزه خیلی هم سوز میده قلبمو بچسبونم :) و این کار ببرای من سالها طول میکشه و خیلی درد داره چون مجبورم از اون دارو سبزع بزنم 🙂❤️🩹