- شآیَد!..
- ازاینکهبهتنیازدارممتنفرم... توحتیمَنرونمیخوای!((((:
-تومهمبودبمانی،کهنماندیرفتی..
جانکهبایدبرودسفتبهمنچسبیده..!
آدمایی که وقتی ناراحتم سعی میکنن حالمو بهتر کنن..
تو امن ترین جای قلبم نگه می دارم..
حتی اگه تلاششون بی نتیجه باشه..!(:
- شآیَد!..
_۳۶۵روزبدونتو!.. روزصدوچهل!((:
- یکمپیشتویاینفکربودمکهاینماه؛
مبخوامیهتغیراساسیداشتهباشم.
مخصوصاتویاحساساتم...
منمیگماینکتابهذهنآدمارومیخونه
هیبگیدنه!/: