آرزو میکنم یکی بیاد تو زندگیتون که هربار میبینینِش یادتون بره چقدر قلبتون شکسته بود.
- شآیَد!..
آرزو میکنم یکی بیاد تو زندگیتون که هربار میبینینِش یادتون بره چقدر قلبتون شکسته بود.
چنینآدمیپیدانمیشه...
چوناونوقتبایدهمشنگرانباشترکتنکنه...
- وکلماتچهبیهودهخواهندبود...
اگرنتوانمروبهرویتبایستموفریادبزنمکه
_ دوستتدارم _
- شآیَد!..
اگه تویی که اینومیزاری بخوابی!/: ↓
ازاینبهبعدمیخوامیاسینُبخوابونم
اینومیخونمبراش😂🤏