- شآیَد!..
آرزو میکنم یکی بیاد تو زندگیتون که هربار میبینینِش یادتون بره چقدر قلبتون شکسته بود.
چنینآدمیپیدانمیشه...
چوناونوقتبایدهمشنگرانباشترکتنکنه...
- وکلماتچهبیهودهخواهندبود...
اگرنتوانمروبهرویتبایستموفریادبزنمکه
_ دوستتدارم _
- شآیَد!..
اگه تویی که اینومیزاری بخوابی!/: ↓
ازاینبهبعدمیخوامیاسینُبخوابونم
اینومیخونمبراش😂🤏
- شآیَد!..
اگه تویی که اینومیزاری بخوابی!/: ↓
ن ببین آخه
عصر ی رعد و برقایی میزد انگار همین الان داره یه ادم شرور جنایت میکنه
جدااا خفنهههعع😆
باقی تصوراتمو بهتره بازگو نکنم😂