- شآیَد!..
ببخش((:
- یهدیالوگداشتمیگفت:
ببخشیداونقدریاحمقبودمکه
فکرمیکردمدوستمداری!((:
- شآیَد!..
- یهدیالوگداشتمیگفت: ببخشیداونقدریاحمقبودمکه فکرمیکردمدوستمداری!((:
یه جمله هم داشت میگفت :
ازت متنفرم سروش !((: