- کمی برای ماندم اصرار کن؛ نه آنقدر که بمانم، آنقدر که بفهمم رفتنم، چیزی را از جهانِ تو کم میکند...
نمی دونم تجربش کردین یا نه...
ولی اینکه بالاخره متوجه بشی
-اون واقعا تو رو دوست نداشت-
بدترین حس روی زمینه
آدما همه شون یه روزی میرن
درسته...
به این باور رسیدم،ولی...
خدایا یکم بی رحمی نیست؟
اینجوریه که هر لحظه باید نگران این باشی که به کسی وابسته نشی
چون اگه وابسته بشی حتی تحمل یه ثانیه دوریش رو نداری
و ممکنه این در حالتی باشه که تو ذره ای براش مهم نیستی
آدما میرن...
ولی خاطره هاشون،حرفاشون و حتی عطر بودنشون باقی میمونه!
کاش اون هارو هم باخودشون میبردن!((:
- شآیَد!..
-
- دلمباماندنبود...
راهاماراهِرفتنبود..!
وتوندانستیچهرنجیست...
کشاندنتنخستهای
کهخواهانماندنبود!(: