آدما میرن...
ولی خاطره هاشون،حرفاشون و حتی عطر بودنشون باقی میمونه!
کاش اون هارو هم باخودشون میبردن!((:
- شآیَد!..
-
- دلمباماندنبود...
راهاماراهِرفتنبود..!
وتوندانستیچهرنجیست...
کشاندنتنخستهای
کهخواهانماندنبود!(:
_ای دل ناباور من دیر فهمیدی که عشق
از همان روز اول هم جرم نا بخشوده بود...
فاظل نظری.
متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری کنم،
تذکر بدم، یادآوری کنم یا قهر کنم که باهام درست رفتار بشه،
فقط حذف میکنم.!
- شآیَد!..
عاشقت بودم ولی تو حاشا کن🥲(:
- ازتوچهپنهان؛عاشقتبودم!(:
ازدلنه!ازسلولسلولم...