eitaa logo
پاسخ به شبهات (امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهبهان)
210 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به اسم آزادی فیلم کمتر دیده شده از امام خمینی: شما فساد و فحشا را آزادی میدانید!!! 💠 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹 تذکر لسانی @yaazahra_ir☘ رسول مکرم اسلام (ص): کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند جانشین خدا و پیامبر در روی زمین است. 🔺به ما بپیوندید: «کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور» ➡️ https://eitaa.com/Setadeabm ✅  امر به معروف و نهی از منکر دو واجب فراموش شده را جدی بگیریم گروهای امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان بهبهان در بله و اینا و گپ https://ble.ir/httpsbleirreza21142 https://gap.im/join/NjUwNzE2MTI3MzI4NjYzMzQzNDg5NDQ0NDMyNDQxOTkxOTg1ODk0NDY1MjI2NDI2MDM1OTM2NzI5Nzk2 https://eitaa.com/joinchat/2161049662Cca61bea96e https://sapp.ir/behbahan_setad پاسخ به شبهات @shobahat_Behbahan https://rubika.ir/joing/CJAJDJIF0EZMVCKRKADYCFMZIUYJRYPQ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهبهان
2.79M
هویت بخشی امام خمینی (ره) استاد سید محمود احمد زاده 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
این وصیت یک شاهکار عرفانیست: وصیت نامه‌ عرفانی شهید ناصرالدین باغانی قسمت اول بسم رب الشهدا والصدیقین اینجانب ناصرالدین باغانی بنده ی حقیر در درگاه خداوندم. چند جمله ای را به رسم وصیت می نگارم. سخنم را درباره ی عشق آغاز می کنم ما را به جرم عشق موأخذه می کنند.گویا نمی دانند که عشق، گناه نیست. امّا کدام عشق؟ خداوندا معبودا عاشقا،مرا که آفریدی عشق به پستان مادر را به من یاد دادی، امّا بزرگتر شدم ودیگر عشق اولیه مرا ارضاء نمی کرد پس عشق به پدر و مادر را در من به ودیعت نهادی. مدتی گذشت، دیگر عشق را آموخته بودم امّا به چه چیز عشق ورزیدن را نه،به دنیا عشق ورزیدم به مال ومنال دنیا عشق ورزیدم. به مدرسه عشق ورزیدم. به دانشگاه عشق ورزیدم امّا همه ی اینها بعدِ مدت کمی جای خود را به عشق حقیقی و اصیل داد یعنی عشق به تو. (یَومَ لا یَنْفَعُ مال وَلا بَنُون ) فهمیدم که وقتی شرایط عوض شود یَفِرّالْمرءَ مِنْ اَخیهِ و صاحِبَتهِ و بَنیهِ و اُمّهِ وَاَبیهِ، پس به عشق تو دل بستم بعد از چندی که با تو معاشقه کردم یکباره به خود آمدم ودیدم که من کوچکتر از آن هستم که عاشق تو شوم وتو بزرگتر از آن هستی که معشوق من قرار گیری، فهمیدم در این مدت که فکر می کردم عاشق تو هستم اشتباه می کرده ام، این تو بودی که عاشق من بوده ای و من را می کشانده ای، اگر من عاشق تو بودم باید یکسره به دنبال تو می آمدم؛ ولیکن وقتی توجه می کنم می بینم که گاهی اوقات در دام شیطان افتاده ام ولی باز مستقیم آمده ام حال می فهمم که این تو بوده ای که به دنبال بنده ات بوده ای، و هرگاه او صید شیطان شده، تو دام شیطان را پاره کرده ای و هر شب به انتظار او نشسته ای تا بلکه یک شب او را ببینی، حالا می فهمم که تو عاشق صادق بنده ات هستی، بنده را چه، که عاشق تو بشود (عَنقا شکار کرکس نشود دام باز گیر) آری تو عاشق من بودی و هر شب مرا بیدار می کردی و به انتظار یک صدا از جانب معشوق می نشستی. اما من بدبخت ناز می کردم و شب خلوت را از دست می دادم و می خوابیدم ! اما تو دست بر نداشتی و انقدر به این کار ادامه دادی تا بالاخره منِ گریز پای را به چنگ آوردی و من فکر می کردم که با پای خود آمده ام. وه چه خیال باطلی!! این کمند عشق تو بود که به گردن من افتاده بود. مرا که به چنگ آوردی به صحنه ی جهادم آوردی، تا به دور از هر گونه هیاهو با من نبرد عشق ببازی من در کار تو حیران بودم و از کرم تو تعجب می کردم. آخرتو بزرگ بودی و من کوچک!! تو کریم بودی و من ل‍ئیم! تو جمیل بودی و من قبیح، تو مولا بودی و من شرمنده از این همه احسان تو بودم.کمند عشقت را محکمتر کردی و مرا به خط مقدم عشق بردی، در آنجا شراب عشقت را به من نوشاندی وچه نیکو شرابی بود. من هنوز از لذت آن شراب مستم. اولین جرعه ی آنرا که نوشیدم مست شدم ودر حال مستی تقاضای جرعه های دیگر کردم. امّا این بار تو بودی که ناز می کردی و مرا سر می گرداندی، پیاله ام را شکستی، هر چه التماس می کردم تا از حجاب ظلمانی بیاسایم، ندادی و زیر لب به من خندیدی و پنهانی عشوه کردی اکنون من خمارم و پیاله به دست، هنوز در انتظار جرعه ای دیگر از شراب عشقت به سر می برم. ای عاشق من !! ای اله من !! پیاله ام را پر کن و در خماریم نگذار. تو که یک عمر به انتظار نشسته حال که به من رسیده ای چرا کام دل بر نمی گیری؟ تو که از بیع و شراء متاع عشق دم می زنی، چرا اکنون مرا در انتظار گذاشته ای ؟ اگر بدانم که خریدار متاعم نیستی و اگر بدانم که پیاله ام را پر نمی کنی، پیاله ی خود را می شکنم و متاعم را به آتش می کشم تا در آتش حسرت بسوزی و انگشت حسرت به دندان بگزاری امّا شهادت چیست؟ آنگاه که دو دلداده به هم می رسند و عاشق به وصال معشوق می رسد وبنده خاکی به جمال زیبای حق نظر می افکند و محو تماشای رُخ یار می شود،آن هنگام را جز شهادت چه نام دیگری می توانیم داد ؟ آن هنگام که رزمنده ای مجاهد، بسویدشمن حق می رود و ملائک به تماشای رزم او می نشینند و شیطان ناله بر می آورد و پای به فرار می گذارد و ناگهان غنچه ای می شکفد،آن هنگام را جز شهادت چه نام می توانیم داد؟ شهادت خلوت عاشق و معشوق است.شهادت تفسیر بردار نیست.(ای آنانی که در زندان تن اسیر ید، به تفسیر شهادت ننشینید که از درک قصه شهادت عاجزید. فقط شهید می تواند شهادت را درک کند.)شهید کسی نیست که ناگهان به خون بغلتد و نام شهید به خود گیرد، شهید در این دنیا قبل از آینکه به خون بتپد، شهید است و شما همچنان که شهیدان را در این دنیا نمی توانید بشناسید و بفهمید، بعد از وصل شان نیز نمی توانید درکشان کنید. شهید را شهید درک می کند. اگر شهید باشید شهید را می شناسید و گرنه آئینه زنگار گرفته، چیزی را منکعس نمیکند که نمیکند. 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
وصیت نامه عرفانی شهید ناصرالدین باغانی قسمت دوم برخیزید و فکری به حال خود بکنید که شهید به وصال رسیده است و غصه ندارد شهیدان به حال شما غصه می خورند، و از این در عجیبند و حیرت می کنند که چرا به فکر خود نیستند. به خود آیید و زندان تن را بشکنید. قفس را بشکنید وتا سر کوی یار پرواز کنید و بدانید کهبرای پرواز ساخته شده اید نه برای ماندن در قفس، این منزل ویران را رها کنید و به ملک سلیمان در آیید. ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم رخت بر بندم و تا ملک سلیمان بروم امّا امت مسلمان و شهید پرور ایران ! پیرو امام باشید، نه در حرف، بلکه در عمل گوش دل به سخنان امام بسپارید و حرفهایش را بدون چون و چرا بپذیرید و کلاً در هر عصری امام خود را بشناسید. اکنون که حضرت صاحب الامر(عج) در پرده غیبت است، ولی فقیه عصر خود را بشناسید، اگر امام خود را شناختید گمراه نمی شوید وگرنه به چپ و راست منحرف خواهید شد. اسلام را از روحانیت مبارز و اصیل فرا بگیرید نه از قلم وزبان منحرفان. در این زمانه عده ای مغرض و جاهل پیدا شده اند که اسلام بدون روحانیت را تبلیغ می کنند. به عبارت دیگر تز جدائیِ دین از سیاست هستند و می گویند که روحانیت در انقلاب شرکت داشتند و رهبری کردند و انقلاب پیروز شد خدا پدرش را بیامرزد؛ ولی حالا بیایند و بروند و گوشه حوزه ها درس و بحث را ادامه دهند. این منحرفین را بشناسید و از صحنه انقلاب بدرشان کنید، اینها همان هایی هستند که با نام های مختلف، امّا با یک ماهیّت مطهری را شهید کردند. بهشتی را با تهمت ها و فحشا ترور شخصیت و سپس با کینه شیطانی ترور فیزیکی کردند. اینها همان هایی هستند که اگر دست پلیدشان به امام برسد … اینها دشمن روحانیت هستند. روحانیت را نمی خواهند و می خواهند بین شما و روحانیت جدایی بیاندازند. آنان آنهایی هستند که قلب امام عزیز را بدرد می آورند. فقه جدید می سازند، با لباس روحانی، ولی دشمن روحانیتند. با لباس وحدت، تفریح وحدت می کنند. وحدت در چیست؟ وحدت در پیروی از کلام امام است. امّا نمی توانم موارد متعددی را بر شمارم که از فرمان امام اطاعت نکرده اند ! آن وقت این را تحکیم وحدت می گویند. مردم مسلمان دشمن اسلام را بشناسید. جنگ با عوامل خارجی مسئله سختی نیست؛ امّا این منافقان داخل هستند که از همه بدترند. منافقان از کفّار بدترند.با جدایی از این منحرفان قلب امام را شاد کنید. مسئله دیگر اینکه در مصائب ومشکلات صبر کنید. «ان الله مع الصابرین» بهشت را به بها می دهند نه به بهانه، بهای بهشت سنگین است، بهای بهشت کالای عشق است، یعنی خون، کربلا رفتن خون می خواهد،این کربلا دیدن بس ماجرا دارد. ماجرای کربلا، ماجرای خون و قیام است. پیام را شما بدهید.خون از ما، بدانید که «ان الله یدافع عن الذین آمنو» ما همه وسیله ایم، اصلاً این جنگ و این انقلاب و این برنامه ها چیده شده تا خدا در این بین دوستانش را به پیش خود ببرد وخالص را از ناخالص جدا کند. پس به صحنه بیایید و از خون شهدا پاسداری کنید، در کارهایتان نظم را رعایت کنید و بدانید که ان شاءالله پیروزید و به کربلا خواهید رفت. به مستحبات اهمیّت لازم را بدهید تا از شر شیطان در امان باشید. با انجام نوافل به خدا نزدیک شوید،مخصوصاً نافله شب، صبر را پیشه خود سازید و بدانید اُمم پیش از شما سختی های بیشتری کشیده اند. با فساد و عوامل فساد مبارزه کنید چون دشمن می خواهد از همین راه ما را به اضمحلال بکشاند. از همه دوستان و آشنایان که حقی در گردن من دارند طلب حلالیّت می کنم. پدر و مادر و برادران و خواهرم ! بدانید بدون شما به بهشت قدم نخواهم گذاشت، بدانید همه ی با هم به بهشت رضوان خداوند خواهیم آمد. بدانید سعادت بزرگی نصیبتان شده است. خدا نکند کاری بکنید که اجر خود را ضایع سازید. شما از این به بعد خانواده شهید هستید. طوری رفتار کنید که در شأن و منزلت شما باشد. بدانید به جای شهید، خدا به خانه شهید می آید. بدانید که من از دانشگاه امام حسین علیه السلام فارغ التحصیل شدم و مدرک خود را از دست مبارک آقا گرفتم. کلاس،کلاس عشق بود. درس، درس شهادت. تخته سیاه، گستره وسیع جبهه های حق علیه باطل؛ گچ ها خون و قلم ها اسلحه مان بود. والسلام 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
بررسی و تحلیل تصویر چهره امام خمینی (ره) در افکار عمومی .pdf
3.1M
🔰بررسی القائات رسانه ای صورت گرفته در روزهای گذشته پیرامون امام خمینی (ره) •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 🔰 @basirat_83 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
سوال : ملاک مشروعیت حکومت چیست؟ جواب : در باره ملاک مشروعیت حکومت نظرات متعددی وجود دارد که همه را می توان بر سه محور اساسی بر گرداند : ۱-خواست اکثریّت مردم
نقد
این نظر: اولاً ممکن است بین خواست مردم و ارزش های اخلاقی، همیشه همخوانی وجود نداشته باشد ثانیاً اگر اکثریّت جامعه حکومتی را خواستند ، اقلّیت چه گناهی کرده اند که ملزم به اطاعت از اوامر حکومت باشند؟ ۲- حکومت عدالت و ارزش های اخلاقی (به این معنا که هرقانونی که عادلانه باشد وبرای برقراری ارزش های اخلاقی تلاش نماید، مشروعیت دارد) نقد این نظر: در این نظریه ، مشروعیت دستورات و اوامر حکومت تثبیت شده ولی مشروعیت حاکم خیر، به تعبیر دیگر عادلانه بودن احکام و دستورات یک حکومت دلیل نمی شود که حکومت دست شخص یا گروه خاصی بیفتد. ۳- حکومت و قانون الهی اگر این نظریه را بپذیریم، ایرادات وارد بر نظرات فوق، بر این نظریه وارد نیست ، علاوه بر آن همه معتقدان به خدا ،خدا را مالک و سلطان می دانند و می گویند اگر او خالق و آفریدگار انسان است چرا حقّ دستور دادن و حکم کردن نداشته باشد؟ و نیز بر این باورند که اگر خدا حکم کند ، هم به مصلحت همه ی مردم است و هم مطابق عدالت و ارزش های اخلاقی است. اگر خدا کسی را تعیین کند برای اجرای احکام خودش ،همو حقّ حاکمیّت دارد .حکومت پیامبر و امامان معصوم علیهم السّلام با نصب خاصّ الهی صورت گرفته و حکومت فقیه در زمان غیبت امام معصوم علیه السّلام بانصب امام معصوم که خود وی منصوب خداست. منبع: کتاب پرسش ها و پاسخ ها ،مرحوم مصباح یزدی ،جلد یک،ص ۲۴ تا ۲۷ با تلخیص 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
✅نظر علامه طباطبایی درباره امام خمینی (رحمه الله علیهما) 🔸در کتاب سرگذشت‌های ویژه از امام خمینی(رحمه الله علیه)خاطره‌ای از آیت الله ابراهیم امینی ذکر شده بدین شرح: دوست داشتم بدانم میان حضرت امام و علامه طباطبایی کدام یک در فلسفه‌ی برترند و به همین جهت روزی آن دو استاد گرانقدر را برای صرف ناهار طلبگی به حجره خویش دعوت کردم و و مساله‌ای فلسفی پیش کشیدم هر دو نفر خوب گوش دادند اما ساکت ماندند لحظاتی بعد علامه نگاهی به امام کردند و امام با لبخندی پاسخ را به علامه واگذار نمودند.   علامه جواب سئوال را فرمودند و امام با سکوت کامل به بیانات ایشان گوش می‌نمودند و چیزی نفرمودند. پس از آن پرسش فلسفی دیگری از امام کردم.  ایشان نگاه مودبانه‌ای به علامه کردند و سپس شروع به پاسخ دادن نمودند و این بار علامه سرا پا گوش بودند و خاموش. در هر حال نتوانستم آن دو استاد را به بحث طلبگی و مناظر فلسفی بکشانم گویا منظورم را درک کرده بودند. علامه طباطبایی پس از قیام امام خمینی در برابر ستم و استکبار گفت: ایشان خیلی قاطع کلام خود را بر زبان جاری می‌نماید. فردی از اهل علم ساکن مشهد در امر امام خمینی تردید داشت یک بار که علامه به زیارت بارگاه قدس رضوی آمد درباره امام از وی سئوالاتی نمود علامه در جواب آن مرد مردد گفت : «امام بر ملکوت مسلط است». 📔 خاطرات فقیه اخلاقی احمدی میانجی ص ۲۰۴ 🌷شادی روح علامه طباطبایی ره صلوات https://eitaa.com/joinchat/490209349C8c72616880 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
آری! فقط خمینی‌‌ها میتوانستند حرکت تاریخ را به سمت عصر ظهور و پذیرش ولایت امام زمان سلام‌الله‌علیه تغییر دهند. ایشان تنها فقیه موضوع‌شناس، حکم‌شناس و اهل تحقیق نبودند؛ یعنی همهٔ این ویژگی‌ها را داشتند امّا آنچه متمایزکنندهٔ ایشان از معاصرینِ‌شان می‌شود این بود که فقیه اقامه‌گر بودند. عصر جدید؛ دوران خمینی؛ دوران زمینه‌سازی برای تحقّق ولایت امام زمان عجّل‌الله تعالی فرجه؛ دوران بازگشت تاریخ و بشریت به سمت خدا و خلیفة‌الله (رنسانس معنوی)، که با انقلاب سیاسی ۵۷ شروع شد تا فرآیند انقلاب اجتماعی‌اش را تا ساخت تمدّنی جدید طی کند و ظهور حضرت را رقم بزند. 🔸توجه شما را به یکی از بیانات فقیهِ عالی‌مقام؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جلب میکنم. در این بیان ایشان، شأن فقها را و گسترهٔ دین را، نه تنها فهم دین و تحقیق در بیانات معصومین علیهم السلام و دین میدانند بلکه تعهد به تحقّق دین را هم جزئی از دین می‌دانند. به عبارت دیگر، ساخت دولت اسلامی و جامعهٔ اسلامی و تمدن اسلامی، در کنار دولت‌پژوهی و جامعه‌پژوهی و تمدن‌پژوهی، جزء دین است‌؛ نه امری زائد و مستحب. 🔆حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔸"آنچه بنده به ذهنم بود عرض كنم اين بود كه حوزه‌هاى علميّه مركز آموزش اسلامند؛ بالاخره دين بايد فهميده بشود، شناخته بشود، دانسته بشود، عمق‌يابى بشود، [لذا] مركز لازم دارد؛ اين مركز، حوزه‌هاى علميّه‌اند كه عالِم دينى درست ميكنند. حوزه‌هاى علميّه، مركز تعليم اسلامند. اسلام فقط معرفت نيست، تعهّد به عمل و تحقّق احكام اسلام هم جزو اسلام است؛ يعنى يك وقت هست كه ما اسلام را - كه ميخواهيم در حوزه ياد بگيريم - فقط عبارت ميدانيم از اصول و فروع و اخلاق و همينهايى كه هست - [كه] واقعيّت هم همين است؛ [يعنى] اصول دين، فروع دين، ارزشهاى اخلاقى، سبك زندگى، آئين حكمرانى، اينها همه جزو اسلام و جزو معارف اسلامى است - خب اينها را بايد برويم در حوزه‌ى علميّه ياد بگيريم. لكن اين [برداشت] درست نيست؛ اين بخشى از كار حوزه‌هاى علميّه است؛ چرا؟ چون اين بخشى از اسلام است؛ بخش ديگر اسلام عبارت است از محقّق كردنِ اين حقايق در متن جامعه، در متن زندگى مردم، يعنى هدايت؛ اين بخشى از اسلام است ديگر. اسلام فقط توحيد به معناى علم توحيد با همان عمق و معرفتِ عرفانى و فلسفى و [مانند] اينها نيست، بلكه اسلام عبارت است از استقرار توحيد در جامعه؛ يعنى جامعه موحّد بشود؛ اين هم جزو اسلام است". 1398/02/18 @Asre_jadid_57 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
⭕️ روایت جالب فالاچی از دیدار با امام خمینی   پنجشنبه، پنجم مهر ۱۳۵۸، روزنامه سراسری ایتالیا به نام «کوریره دلاسرا» مصاحبه‌ای را از امام خمینی (س) منتشر کرد که توسط روزنامه‌نگار زن معروف ایتالیایی، اوریانا فالاچی، انجام شده بود. فالاچی در این گفتگو از امام خمینی در مورد مسائل روز ایران از جمله بسته شدن روزنامه‌های چپگرا، اعدام محکومان به فساد جنسی، حرمت موسیقی و مسائلی از این دست پرسیده بود. امام در این مصاحبه عنوان کرده بودند: «این غیرانسانی و غیرمنصفانه است که مرا یک دیکتاتور بخوانند. اسلام عین عدالت است. دیکتاتوری در اسلام بزرگ‌ترین گناه است.» گفته می‌شد که این نخستین مصاحبه امام خمینی با یک خبرنگار زن خارجی بود که در یکی از مطبوعات بانفوذ و وزین ایتالیا منتشر می‌شد. فالاچی یک بار دیگر هم به ایران‌ آمده بود‌. شش سال بعد آخر تابستان 1358 فالاچی حاضر شد با روسری به قم برود و با معروف‌ترین چهره خبری آن روز دنیا دیدار کند‌. بعد از ده روز انتظار، دیدار با امام خمینی‌(س) فراهم شد‌. او چادر به سر کرده بود و ابوالحسن بنی‌صدر، نقش مترجم را بر عهده داشت‌. فالاچی مصاحبه‌گر در این دیدار چنان تحت تاثیر امام قرار گرفت که خطاب به امام گفت:«شما مطمئن باشید من تمام تبلیغاتی را که علیه شما می‌کنند را بر هم می‌زنم.» ‏و در مقدمه تایمز نوشت: «از‌‌ همان لحظه اول فهمیدم فضا آن‌طور نیست که فکر می‌کردم. من شاید تحت تاثیر فضای ساده خانه آیت‌الله که در یک کوچه خاکی واقع شده بود، قرار داشتم... در این مصاحبه آیت‌الله خمینی، نه بستن روزنامه آیندگان رو تکذیب کرد، ‏نه اعدام‌ها را و نه محدودیت‌های حرکت کمونیست‌ها را او با تمام مصاحبه شوندگان قبلی فرق داشت.» اما در مصاحبه نیویورکر، فالاچی این‌طور تعریف کرده که ضمن مصاحبه، با رسیدن به بحث حجاب اسلامی، چادر و اصرار فالاچی امام جواب داده که «حجاب مانع فعالیت زنان نیست» و «ما اجباری در کار نداریم». فالاچی هم شیطنت می‌کند و چادر را بر می‌دارد. امام بلافاصله اتاق را ترک می‌کند. فالاچی نوشت: «آیت‌الله با چنان سرعتی از اتاق خارج شد که برای مردی با آن سن و سال غیر قابل تصور بود». سه روز بعد، فالاچی موفق می‌شود دوباره پیش امام برود. مرحوم احمد خمینی به او می‌گوید دیگر حرفی از چادر نزند تا امام عصبانی نشود. اما او به محض روبرو شدن با امام حرف چادر را به میان می‌کشد. فالاچی می نویسد: "آیت‌الله خمینی اول ساکت مرا نگاه کرد، بعد سایه لبخندی پیدا شد و بعد قشنگ خندید. بعداً احمد خمینی به من گفت تا حالا هیچ‌کس نتوانسته بود پدرم را این‌طور بخنداند". ‏فالاچی می‌گوید تصویرش از امام چیزی شبیه به مجسمه میکل آنژ است. می‌گوید: «خمینی خوش قیافه‌ترین پیرمردی بود که در عمرم دیده‌ام. زمین تا آسمان با دیگر رهبران خاورمیانه مثل قذافی و عرفات که مثل عروسک‌های خیمه شب بازی بودند فرق داشت. خمینی چیزی مثل پاپ یا یک سلطان مقتدر بود. یک رهبر واقعی. مردم ایران بیش از اندازه او را دوست داشتند. در حد یک پیامبر، یا از آن بالا‌تر، در اندازه یک خدا». ایران دست ملت است، نه در دست من! فالاچی ضمن تسلیت بابت درگذشت مرحوم آیت‌الله طالقانی، سئوال آغازین مصاحبه خود را با رهبر انقلاب اسلامی چنین آغاز می‌کند: ‏«ایران در دست شماست و حرف‌های شما کاملًا مورد قبول است و حرف‌های شما قانون می‌شود در این کشور و حالت اجرایی پیدا می‌کند. در مملکت بعضی‌ها هستند که فکر می‌کنند در این کشور آزادی نیست. حضرت‌تان چه می‌فرمایید؟» امام خمینی در پاسخ به وی می‌گوید: "بگویید که ایران در دست من نیست، در دست ملت است. و ملت هم کسی که خدمتگزار باشد و مصالحشان را بخواهد، با آزادی مطلق، به او ممکن است رو بیاورد. و شما ملاحظه کردید در فوت مرحوم آقای طالقانی سرنیزه‌ای نبود، زوری نبود، مردم با آزادی ریختند در خیابان‌ها و همه ایران منقلب شد، ‏این نه این است که آزادی بدون قانون وجود داشته باشد، آن آزادی نیست. منتها آزادی است که مردم روی محبت و عشق‌شان و روی یک مبادی الهی به بعضی اشخاص که این‌ها را می‌شناختند به این‌که الهی هستند روی می‌آورند؛ و این آزادگی است". پرتال امام خمینی(س)؛ یادداشت ۵۰۲ 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
امام صادق عليه‌السلام فرمود: ما مِن أحَدٍ يَموتُ مِن المؤمنينَ أحَبَّ إلى إبليسَ مِن مَوتِ فَقيهٍ. 🏴 براى شيطان، مرگ هيچ مؤمنى خوشايندتر از مرگ يك فقيه نيست. 📚 الكافي ۱/۳۸/۱ ‌ ‌🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ در طول تاریخ، متضرر اصلی روابط خارج از ازدواج، دختران بوده‌اند! به دختران خود، آگاهی هدیه بدهید... 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢«مؤمنی که مبارز نیست لِه می شود» 🔻هرکسی که مؤمن به خداست، خدا از او دفاع می کند! خُب، خیلی از مؤمنین در دنیا هستند، خدا از آنها دفاع نکرده -مؤمنینی که زیر لگد مستکبرین دارند لِه می شوند- چرا؟ 🔻این به خاطر این است که به سنّت های دیگر الهی عمل نشده است؛ بخاطر این است که حرکت نشده، قیام نشده، نشده. 🔻بنابراین مجاهدت لازم است، تلاش لازم است. یک ملّتی اگر مؤمن به خدا بود، اما تلاش نکرد، مجاهدت نکرد، البته لگدمال می شود؛ آن "یُدافِعُ عَن الّذینَ آمَنوا" دیگر اینجا را نمی گیرد! این ایمان باید با مجاهدت همراه باشد، آن وقت خدای متعال آن وعده [دفاع] را عملی خواهد کرد. حضرت امام خامنه‌ای/ ۷ دی‌ماه ۱۳۹۰ 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
باید به اندازه توانایی‌هامون آرزو کنیم ؟ @Shobhe_Shenasi 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
📌مقابله کشورهای مختلف با موج کره‌ای نهاد تنظیم کننده مقررات رسانه‌ای در چین از پخش‌کننده‌ها خواسته است به نمایش تصاویر و دیگر جلوه‌های غیرمعمول زیبایی مشاهیر کره و ژاپن پایان دهند. مقامات رسمی چین نگرانند که ستاره‌های هنری و سرشناس این کشور متاثر از ظواهر جذاب و دخترانه بازیگران کره جنوبی و ژاپنی، مردان جوان کشورشان را به فاصله گرفتن از روحیات مردانه ترغیب کنند.دولت چین پخش تصاویر مردانی که چهره آنها با ظرافت و زیبایی زنانه آمیخته شده از تلویزیون دولتی این کشور ممنوع کرد. در گزارش فاکس‌نیوز تصریح شده: دولت چین نمایش مردان زنسان را در تلویزیون ممنوع کرده و به پخش‌کنندگان رسانه‌ای تاکید کرده که «فرهنگ انقلابی» را ترویج کنند. 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
♻️از زمان غیبت کبری تا به حال ما شیعیان 61 زعیم و نایب عام داشته ایم 📋لیست زیر نام زعما به همراه مدت زمان زعامت و مکان آنهاست! ✅1. ابن قولوی- 39 سال - شهر قم ✅2. شیخ صدوق -13 سال - شهر ری ✅3. شیخ مفید - 32سال - شهر بغداد ✅4. سید مرتضی علم الهدی - 23سال - شهر بغداد ✅5. شیخ طوسی- 24 سال- شهر بغداد و نجف ✅6. ابن براج -21سال - شهر طرابلس ✅7. شیخ مفید ثانی -34سال- شهر نجف ✅8. طبرسی امین الدین- 23سال- شهر مشهد و سبزوار ✅9. ضیاء الدین راوندی- 12 سال - شهر کاشان ✅10. قطب الدین راوندی- 13سال - شهر کاشان ✅11. ابن زهره- 12سال -شهر حله ✅12. ابن ادریس - 13سال-شهر حله ✅13. شمس الدین موسوی -32سال - شهر حله ✅14. ابن نماء -15سال -شهر حله ✅15. محقق حلی- 22سال- شهر حله ✅16. ابن سعید حلی- 14سال- شهر حله ✅17. علامه حلی- 36سال-شهر حله و قزوین ✅18. عمیدی- 28سال-شهر حله ✅19. فخر المحققین- 17سال-شهر حله ✅20. شهید اول -15سال -شهر حله ✅21. ابن خازن حائری- شهر حله ✅22. ابن شهید اول- شهر حله ✅23. فاضل میسوری- 16سال-شهر حله ✅24. ابن فهد حلی- 15سال-شهر حله ✅25. ابن رشید قطیفی- شهر حله ✅26. اسدی حلی- شهر حله ✅27. ابن هلال جزایری- شهر حله ✅28. محقق ثانی- 24سال -شهر اصفهان و حلب ✅29. شهید ثانی- 24سال- شهر جبع شام ✅30. حارثی- 18سال -شهر جبل عامل و هرات ✅31. مقدس اردبیلی- 9سال -شهر نجف ✅32. موسوی عاملی- 16سال- شهر جبع شام ✅33. ملا عبد الله شوشتری- 12سال- شهر اصفهان ✅34. شیخ بهائی- 9سال- شهر اصفهان ✅35. میرداماد- 9سال - شهر اصفهان ✅36. علامه مجلسی اول- 29سال - شهر اصفهان ✅37. مازندرانی طبرسی- 10سال- شهر اصفهان ✅38. محقق خوانساری- 18سال - شهر اصفهان ✅39. علامه مجلسی دوم- 12سال- شهر اصفهان ✅40. جمال خوانساری- 15سال - شهر اصفهان ✅41. فاضل هندی - 12سال - شهر اصفهان ✅42. احمد جزایری- 13سال- شهر اصفهان ✅43. سید عبدالله جزایری- 23سال- شهر اصفهان ✅44. وحید بهبهانی- 35سال- شهر نجف ✅45. بحر العلوم- 4سال- شهر نجف ✅46. اکبر کاشف الغطاء- 20سال - شهر نجف ✅47. موسی کاشف الغطاء- 13سال -شهر نجف ✅48. علی کاشف الغطاء- 13سال - شهر نجف ✅49. علامه شفتی- 4سال- شهر اصفهان ✅50. صاحب جواهر- 6سال - شهر نجف ✅51. شیخ انصاری -15سال- شهر نجف ✅52. میرزای شیرازی- 31سال - شهر سامراء ✅53. آخوند خراسانی- 17سال- شهر نجف ✅54. محمد کاظم یزدی -8 سال -شهر نجف ✅55. میرزای دوم -1سال -شهر نجف ✅56. شیخ الشریعه اصفهانی- 1سال- شهر نجف ✅57. شیخ عبد الکریم حائری یزدی- 16سال - شهر قم ✅58. سید ابوالحسن اصفهانی- 10سال- شهر نجف ✅59. آیت الله بروجردی- 15سال- شهر نجف ✅60. آیت الله امام خمینی- 30 سال- شهر قم ، نجف و تهران ✅61. آیت الله امام خامنه ای -از سال 68 تا کنون- شهر تهران http://eitaa.com/joinchat/3109421067Ce89ed7bd9f 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
رهبرانقلاب: واقعاً عالمی كه وجدانِ بيدار و تقوا نداشته باشد، أضرّ از هر دشمنی بر جامعه اسلامی است. ۷۰/۱۰/۱۱ اگر کسی اعلم و افقه هم باشد، اما نتواند بفهمد و ببیند که نظام اسلامی، امروز در ایران اسلامی، چطور بر مبنای حق قیام کرده و چطور نظام جاهلىِ مبنی بر گناه و فسق و فجور و ظلم را از بین بُرده - طوری که امروز هم همه نظامهای مبنی بر فسق و فجور، از شیطان بزرگ امریکا تا اعوان و انصارش، و همه فاسدهای دنیا با این نظام میجنگند - و حتی با آنها همصدا شود و برای آنها خوراک درست کند و از این‌که آنها تحریکش کنند خوشحال شود، خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه. خاک بر سرِ آن عالِمی که قلباً خوشحال شود از این‌که ببیند رادیوهای دشمنان اسلام، در مقابل نظام اسلامی، از او تمجید و تعریف میکنند. باید گریه کند. حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، جهل است. نور نیست، ظلمت است! ۷۳/۶/۲۰ 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵ما هیچ نیستیم هرچه هست از اوست، ما هیچ نیستیم؛ هرچه هست از اوست؛ اشتباه ما اینست که خیال می‌کنیم ما هم یه چیزی هستیم. ما همه در حجابیم، و اگر حجاب برداشته شود معلوم می‌شود غیر از او کسی و چیزی نیست... 🎙 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دوره ای که عده ای به دلیل عقده گشایی های سیاسی با رسانه های زردشان به دنبال سوق دادن ایران به جنگ با افغانستان هستند؛ این خانم مهاجر اهل افغانستان در اینستاگرام محتوای روشنگرانه خوبی به زبان ساده درخصوص روابط ایران و افغانستان و خنثی سازی مواردی که به دنبال اختلاف افکنی بین دو ملت است تولید می کند. افغانستانی های زیادی در شبکه های اجتماعی به تولید محتوا مشغول هستند. قطعا اثر امثال ایشان بیشتر از نهادهای دیپلماسی عمومی؛ تریبون های رسانه ای ناکارآمد و شخصیت های رسمی در حوزه مرتبط با افغانستان است 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸پانزده خرداد؛ وثیقۀ ظهور🔸 سالها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمه خرداد کشم خیلی‌ها فکر می‌کنند چون رحلت امام در 14 خرداد است، امام با شعر مذکور،‌ از رفتن خود خبر داده است. نه! منظور امام این نیست. منظور امام، استثناء بودن جریان نیمه خرداد است. نیمه خرداد، ثمرۀ هزار و صدسال غیبت کبری است. غیبت چطور شروع شد؟ نامه‌ای از سران شیعه برای امام یازدهم آمد که بیلان و هزینه کرد پول‌هایی که خدمت شما فرستاده‌ایم را به ما بدهید! حضرت یک کلمه جواب داد: «اگر امامت امر مستمری است، چرا چنین چیزی از اجداد و پدران من درخواست نشده است؟» و ازآن‌پس پرده سیاهی در اتاق ایشان نصب شد و مردم حق دیدن حضرت را نداشتند و فقط صدای ایشان را می‌شنیدند. امام بعدی که آمد، مردم حتی صدای ایشان را نشنیدند. فقط از طریق چهار نایب در مدت هفتادسال با امام ارتباط داشتند. امام غایب شد تا چه بشود؟ غیبت ایشان برای آشکار شدن قدر و قیمت اوست. خداوند نعمتی را می‌گیرد که مردم قیمت این نعمت را بدانند. انسان در خوف، قیمت امنیت را می‌داند. در مرض، قیمت سلامت را می‌داند. در غیبت هم قیمت امام خود را می‌داند. هزار سال غیبت این اثر را داشت که مردم به قیمت امامت و قدر امامت آشنا شوند و برای نایب امام «جان بدهند». اولین هدایای خود را دادند و حکم اعدام امام، تبدیل به زندان شش‌ماهه شد. از آن زمان، مردم مرتباً شهید دادند. شهدای پانزده خرداد شهدای راه امام زمان هستند. شهدای «وثیقهٔ ظهور» هستند. حضرت یعقوب (ع) نپذیرفت که بنیامین را در اختیار برادران قرار دهد مگر اینکه وثیقه بدهند؛ چون به آن‌ها گفته بود «هَل آَمَنُکم عَلَیه إِلاَّ کمَا أَمِنْتُکم عَلَی أَخِیه مِنْ قَبْل» خداوند هم به ما می‌گوید: یازده امام دادم اما این دوازدهمی را بدون وثیقه نمی‌دهم. حضرت امام، پانزده خرداد را وثیقه اول می‌داند و تاکنون این وثیقه گذاری در صبر و بصیرت ادامه پیداکرده است و می‌بینید که انقلاب اسلامی در عالم، روزبه‌روز درخشان‌تر می‌شود؛ همان‌طوری که قبل از طلوع خورشید وقتی سپیده آمد، فضا مرتباً نورانی‌تر می‌شود. ما این سپیده را در نیمه خرداد می‌بینیم. 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
سخنرانی دکترعبدالکریم سروش ازمخالفین جمهوری اسلامی درموردامام خمینی(ره) ازدکترعبدالکریم سروش سوال شددر انتخاب بین محمدرضا شاه و آیت‌الله خمینی، در صورتی که مجبور به چنین انتخابی باشد. گفت: اگر فرض کنیم هیچ اختیاری نداشته باشیم جز اینکه یا شاه را انتخاب کنیم یا آقای خمینی را، بنده صد در صد آقای خمینی را انتخاب میکنم. برای اینکه آقای خمینی مردمی‌ترین رهبری بود که در تاریخ این کشور ظهور کرده. شما فقط کافی است که استقبال از او را ببینید و بدرقه از او را وقتی که مرد. مردم چیزی دراو دیده بودندکه به او عشق میورزیدند، ما در تاریخ ایران هیچ رهبری را نداریم که این طور در دل مردم جا داشته باشد وخمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون. از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر. در بین پادشاهانی که ما داشتیم، هیچ کس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید. برای اینکه خمینی اولاً فقیه درجه اولی بود، عرفان هم خوانده بود، فلسفه هم خوانده بود. شاه یک جوان بیست ساله بود که از سوئیس به ایران آمده بود و پادشاه شده بود. بعد از پادشاهیاش که درس و مکتب و مدرسهای [در زندگی‌ا‌ش] نبود. قبل از پادشاهی هم حداکثر یک دیپلم داشت. سوادی نداشت. پدر او که اصلاً دیگر شهره است در بیسوادی. پادشاهان قاجار و پادشاهان قبل از آن چطور؟ تواریخ برای ما نوشته‌اند که اینها اصلاً خواندن و نوشتن بلد نبودند. نادرشاه خواندن ونوشتن بلد نبود. اصلاً جای مقایسه نیست اینجا. یعنی آن قدر فاصله زیاد است که لازم نیست ما بخواهیم شواهد تاریخی بیاوریم. نه فقط در ایران؛ سراغ پادشاهان انگلستان و فرانسه بروید. این مقداری که ما در تواریخ این کشورها خوانده ایم، آدمهای بافکر و باعلم و باسوادی نبودند؛ در همان حد دوران خودشان. در تاریخ ما آقای خمینی واقعاً یک نمونه بی‌نظیر بوده در مقام حکومتداری،درگذشته او هیچ ناپاکی نبودنه مال مردم رانخورده بود، نه کسی را کشته بود، شجاع بودماقلدرداشتیم شجاع نداشتیم شجاعت اوطوری بود که صریحاگفت سینه ام درمقابل سرنیزه های شاه آماده است، کسانی که امروزادعای رهبری ایران رامی کنندتهی انبان، تهی مغز، تهی دست هستندحتی یک چک بخاطر مردم نخوردند که حالا ادعای رهبری مردم را دارندخیال کردند هرکس درخارج نشسته مثل خمینی میتواند رهبر ایران بشودو..... 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
آیت الله خزعلی: در سال 69 بنده به حاج احمدآقا خمینی گفتم که شما طی یک سخنرانی اعلام کردید که "هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست " که ایشان با تأیید دوباره این سخن گفتند، بنده از روی اعتقاد این حرف را زده‌ام. 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود 🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانه‌ای 👇 @aledavood 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این اقا امواج گوشی و ایرپاد و بلوتوث را با دستگاهی اندازه گیری میکنه و نهایتا راه بیرون کردن امواج از مغز را یادمون میده 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
📚 ﷽ 📚 🗨 یا ؟ (چرا فقاهتِ فقیه کافی نیست؟) 🔹مسئولیّتِ شناساییِ قانونِ اسلام با کیست؟ ما ملّت برای این‌که خاطرمان جمع باشد که قانون‌هایی که اجرا می شود قانونِ اسلام است، از کجا خاطرجمع بشویم؟ ما از کجا مطمئن بشویم که نظام‌مان در اقتصاد، در ادارهٔ جامعه، در سیاستِ دفاعی، در سیاستِ فرهنگی و آموزشی، در روشِ قضایی، در حقوقِ مدنی، در حقوقِ جزا ـ در همهٔ این مراحل ـ نظام‌مان نظامِ اسلامی است و از اسلام منحرف نیست؟ از کجا بفهمیم؟ چه چیزی می‌تواند به ما این اطمینان را بدهد؟ 🔹خـوب، جوابش را مسلمان‌ها بلدند؛ همهٔ شما بلدید جوابِ این‌را. برادرم! خواهرم! تو وقتی به نماز می‌ایستی و دلت می‌خواهد قٔرص باشد که این نمازی که می‌خوانی مطابقِ اسلام باشد و نمازِ درستی باشد، چه‌کار می‌کنی؟ به فقیه، به رسالهٔ فقیه مراجعه می‌کنی، می‌گویی فقها هستند که از دیـد ـ مـن صـاحب‌نظران و کارشناسانِ قابلِ اعتماد در شناختِ قوانین و احکامِ اسلام‌اَند. غیر از این است؟ 🔹این حرف هم که تازگی ندارد. بعضی‌ها خیال می‌کنند این حرف از توی دلِ انقلاب درآمده؛ نه بابا! ... مردمِ ما برای شناختِ احکامِ اسلام در زمینهٔ نماز و روزه و عبادات و کارهای‌شان چه کسی را می‌شناختند؟ فقیه را. خیلی روشن است؛ این خیلی سابقه دارد. خوب، فقط فرقش این است که آن روزها فقط در زمینهٔ مسائلِ نماز و روزه و زیارت و پاکی و نجسی سراغِ فقیه می‌رفتند. انقلاب، آن چیزی که اضافه کرده این است: می‌گوید آقا در قوانینِ مالیاتی، در قوانینِ کشاورزی، در قوانینِ تجارت، در قوانینِ مربوط به صنعت، در قوانینِ کار، در قوانینِ بیمه، در قوانینِ مدنی، در قوانینِ جزایی و در همهٔ این‌ها باید سراغِ فقیه بروید. به‌نظرِ شما ایـن جـایی‌اش مبهم است؟ جای شک و تردید دارد؟ ... 🔹بچّه‌های مـن! فرزندانِ عزیزِ نورستهٔ این انقلاب! شما باید با همین منطقِ همه‌کس‌فهمِ‌آسان، تـوی مدرسه‌ها این مطلب را با بچّه‌های دیگر بگوئید، رویش بحث کنید؛ به آنها بگوئید. آقا مسئله روشن است. ما از قدیم وقتی می‌خواستیم مسائلِ دین‌مان را بفهمیم، سراغِ فقیه می‌رفتیم. آن روزها مسائلِ دینِ ما این بود که ما از دین، نمازی و روزه‌ای و حجّی و زیارتی و عاشورایی و تاسوعایی و خمسی و زکاتی و این‌ها را می‌فهمیدیم. حالا فهمیدیم این یک بخش از دینِ ماست؛ دینِ ما خیلی از این وسیع‌تر است. ما باید همهٔ نظام‌های اجتماعی، همهٔ قوانین‌مان را، همهٔ آئین‌نامه‌های‌مان را از اسلام بفهمیم؛ پس برای همهٔ این‌ها می‌رویم سراغِ فقیه. 🔹خوب، مطلبی که تا این‌جا گفتم ولایتِ فقیه بود؟ ... نخیر، این‌ها که من تا این‌جا گفتم، فقاهت بود. این یک تکّه‌اش بود؛ این تکّهٔ اوّلش بود. تا این‌جا آن‌چه برای شما گفتم، ولایتِ فقیه نبود؛ اونی که تا این‌جا گفتم، فقاهتِ فقیه بود. ... خوب، پس ولایتِ فقیه کدام است دیگر؟ ... تجربهٔ تاریخ نشان داده است که اگر فقیه فقاهتش را اِعمال کند، یعنی همهٔ این مسائل را تحقیق کند، رنج ببرَد، زحمت بکشد، صاحب‌نظرانه، روشن‌بینانه و متعهدانه و فقیهانه فتوی بدهد روی همهٔ این ها، امّا کنار بنشیند و بگوید: آقایان بفرمائید شما بگیرید این رساله‌ها را اجرا کنید، تجربه نشان داده است که یا اجرا نمی‌کنند یا در اجرایش موش‌کشی می‌کنند! و آن‌ها را از مجرای اصیلِ اسلامی منحرف می‌کنند. 🔹من برای ادای مسئولیّتم در برابرِ تاریخ ـ به‌عنوانِ کسی‌که در طولِ این دو سال [از سالِ ۱۳۵۷ تا ۱۲۵۹] تجربهٔ عینی کرده است این جریان را ـ در پیش‌گاهِ خدا، در این خانهٔ خدا و در برابر و با حضورِ شما خلقِ خدا، شهادت می‌دهم که اگر مراقبتِ پیگیرِ فقیهِ اسلام‌شناسِ با تقوای شجاعِ آگاهِ به مسائلِ روز در جریانِ عمل و اجرا ـ ولو به حداقلِ ممكن ـ تأمین نشود، ضمانتی عملی برای اسلامی ماندنِ نظامِ حاکمِ اجتماعی وجود ندارد. 🖌 📚 جاودانهٔ تاریخ؛ گفتارها (۱)؛ (۱۳۹۰) ج ۳: صص ۴۳-۴۶ @sulookmanavi 🇮🇷 @shobahat_Behbahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌وقتی امام عاشقان غایب است اطاعت از خامنه ای (مدظله) واجب است کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:کشور https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d 🔴 💠 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹 تذکر لسانی @yaazahra_ir☘ رسول مکرم اسلام (ص): کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند جانشین خدا و پیامبر در روی زمین است. 🔺به ما بپیوندید: «کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور» ➡️ https://eitaa.com/Setadeabm ✅  امر به معروف و نهی از منکر دو واجب فراموش شده را جدی بگیریم گروهای امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان بهبهان در بله و اینا و گپ https://ble.ir/httpsbleirreza21142 https://gap.im/join/NjUwNzE2MTI3MzI4NjYzMzQzNDg5NDQ0NDMyNDQxOTkxOTg1ODk0NDY1MjI2NDI2MDM1OTM2NzI5Nzk2 https://eitaa.com/joinchat/2161049662Cca61bea96e https://sapp.ir/behbahan_setad پاسخ به شبهات @shobahat_Behbahan https://rubika.ir/joing/CJAJDJIF0EZMVCKRKADYCFMZIUYJRYPQ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهبهان