دلت گرفته ؟!
«مهم نیست کجای دنیایی🌍 ،
فقط کافیه روحت رو با پای دل♥️
از باند سجادهٔ رو به قبله🕋 ،
روانه آغوش گرم اهل بیت کنی🍃 ؛
✨برو صحن انقلاب و به گنبد طلایی،نگاه کن
🦋برو دخیل ببند روحت رو به ضریحِ،ملکهٔ قم
🫀برو بین الحرمین،اونجایی که سقفش یک تیکه از بهشته
🕌اصلا برو تو حیاطِ مسجدِ جمکران قدم بزن ، برو آرامش رو بغل کن ...
اللهم عجل لولیک فرج بحق زینب کبری »
سلام با عرض تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 🌱✨
قراره هرکس در حد توان جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان صلوات هدیه کنیم به محضر ایشون ؛
لطفا هر تعداد صلوات فرستادید در لینک زیر ثبت کنید 👇
https://EitaaBot.ir/counter/650oc
در پناه امام زمان باشید 💐
#اللّٰهُمَّعَجِّللِوَلیِّڪالفَرَج
#نشرباشما
خودسازی به سبکِ
« شهیده مریم فرهانیان»
|تولد: آبادان ـــ۱۳۴۲|
|شهادت:آبادان ـــ۱۳۶۳|
خودسازی را قبل از انقلاب و با برنامه ی خودسازی امام خمینی شروع کرد.
سکوت جزو برنامه اش بود،
و برای ترک گناه میبایست حرف زدنش را به حداقل میرساند .
با خودش خلوت میکرد و سکوت و خلوتش را هم دوست داشت .
البته ذاتا هم آدم کم حرفی بود .
اگر هم حرفی میزد ،بوی دروغ یا غیبت نداشت.
حرفش حرف خودسازی بود.
عاشق کتاب های شهید دستغیب بود و از همه بیشتر کتاب « عجب و ریای»شهید.
شاید بیشتر از ده بار خوانده بود .
شیفته سوره قیامت هم بود .
حظ میکردم ؛ وقتی مینشست و با صوت قشنگش برایم میخواند.
یک بار به شوخی بهش گفتم « تو که اسمت مریمه باید سوره مریم رو دوست داشته باشی!»
گفت « دوست دارم هر کجای دنیا بودم این سوره رو برام هدیه کنی.»
همیشه برایم سوال بود،
چه ربطی بین کتاب عجب و ریای شهید دستغیب و سوره قیامت است که مریم اول قیامت را میخواند و بعد کتاب را .
توی هوای گرم و شرجی آبادان و در فصل خرما پزان روزه اش ترک نمیشد ؛
افطار و سحرش یک تکه نان بود و خرما .
چشمان گود رفته و رنگ پریده اش نشان بیداری های شبانه و روزه داری روزش بود .
به حالش غبطه میخوردم.
میگفتم:« این قدر نگران نباش!
برادر شهیدت ازت شفاعت میکنه.»
میگفت:« نه،میخوام توی اون دنیا
چراغ دست خودم باشه،
به امید کسی نمیشه نشست .»
راوی : سنیه سامری
منبع: کتاب خودسازی به سبک شهدا :)
...🌱