eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
548 عکس
554 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
و رحمت خدا بر او که می گفت‌ یه‌ رفیق‌ گیر‌ بیارید که‌ باهاش‌ خودسازی‌ کنید ترك‌ گناه‌ کنید درس‌ بخونید‌ و‌ مباحثه‌ کنید اگه‌ پیدا‌ کردید ولش‌ نکنید تا "شھادت‌"! " شهید آرمان علی وردی🕊🌹 " یادشهداباصلوات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 بیت المال 🌷خادم بودیم، هر دویمان دوکوهه خادم بودیم. زائران را که می آوردند برای بازدید، ماشینی تهیه دیده شده بود تا فاصله یادمان گردانتخریب را که 2 کیلومتر با ساختمانهای دوکوهه فاصله داشت ببرد و برگرداند. 🌷من قرار بود همراه زائران بروم و برگردم، وقتی رسیدم به جلوی ساختمان مقداد، متوجه شدم موبایلم را در حسینیه یادمان تخریب جا گذاشته ام. بعدازظهر بود، هوا نسبتا گرم بود. راه افتادم به سمت یادمان ... 🌷کسانی که این راه را رفته اند به خوبی میدادند که هیچ ساختمان و چادری وجود ندارد. بیابان است و بیابان.... اواسط راه بودم که دیدم تویوتا جلوی پایم ایستاد. حمید بود. گفت خانم این وقت روز تنها کجا داری میری وسط این بیابون؟ جریان را برایش تعریف کردم. 🌷گفت الان باید برود یادمان تخریب و کار فوری دارد و کار من هم کار شخصی محسوب میشه و شما رو نمیتونم با ماشین ببرم. سوار ماشین شد و گاز داد به سمت یادمان.... من 2 کیلومتر که راه رفتم بالاخره رسیدم به یادمان...تازه کارش تمام شده بود آمد و لبخند زد و گفت مسیر برگشت را باهم برمیگردیم. 🌷تویوتا را داد به سرباز و گفت ماشین را ببر جلوی ساختمان مرکزی.برای اینکه از بیتذالمال استفاده شخصی نکنیم. 2 کیلومتر راه رفته را باهم برگشتیم. 🌷پاهایم توان نداشت.ولی آقا حمیدبرای اینکه ذهنم را مشغول کند از گلهای کوچک زرد رنگ کنار جاده میچید و به من میداد تا بقول خودش مسافت را متوجه نشوم و پا به پایش بیایم...... جانش میرفت اعتقاداتش حرف اول را میزد❤️ راوی همسر شهید ‎‎
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدا را فراموش مکن...
🌸🌸🌸🌸 ساعت یک نصف شب بود که همه کتلت ها را سرخ کردم و ساک هم آماده، کنار درگذاشتم، از خستگی همانجا دراز کشیدم. حمید وضو گرفته بود و مشغول خواندن قرآنش بود. تا دید خوابم گرفته، گفت تنبل نشو پاشو وضو بگیر برو راحت بخواب. چشمهایم نیمه باز بود. بالای سرم همانطور ایستاده بود، با شوخی و خنده میگفت به نفعته که پاشی بری وضو بگیری و انقدر سروصدا کرد که نتوانم بدون گرفتن وضو بخوابم. گفت: حدیث داریم کسی که بدون وضو میخوابه چون مرداریه که بسترش قبرستانش میشه، ولی کسی که وضو میگیره بسترش مثل مسجدش میشه که تا صبح براش حسنه می نویسن. 🌸🌸🌸🌸🌸
سُـڪوت
🌸🌸🌸🌸 ساعت یک نصف شب بود که همه کتلت ها را سرخ کردم و ساک هم آماده، کنار درگذاشتم، از خستگی همانجا در
"امام صادق عليه السلام : هركه طهارت بگيرد و سپس به بسترش رود، در آن شب بستر او به منزله مسجد اوست و اگر يادش آيد كه وضو ندارد، به همان لحاف خود، هرچه باشد، تيمم كند، كه اگر چنين كرد پيوسته در نماز و ذكر خداوند عزّ و جلّ باشد.🕊🌹 بحار الأنوار
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محبین
فرمودند: چون کسی نسبت به نماز بی رغبت باشد،سوره "مؤمنون" را با اخلاص و با توجه به معانیِ آیات، هفت نوبت بخواند، نسبت به نماز راغب گردد! @ir_mohebin