هدایت شده از -آیــ𓂆ـه-
نمیدونم قراره مثل دفعات قبل استقبال بشه یا نه، راستش امیدی هم ندارم. و حتی میدونم که قراره بازم پشیمون بشم.
اما خب این پیام رو فور کن، اینجا و اینجا عضو باش، منم تو دو سه خط توصیفت میکنم🎀
صبور باشید و تا وقتی که تقدیمی رو دریافت نکردین، پیامو پاک نکنید🤍
چون خیلی وقته ننوشتم و قلمم داره خاک میخوره -
فردا خیلی روز مهمیه؛
فردا روزیه که کسی به امامت رسیده که این روزا وقتی حالمون بده جای ما اشک میریزه وقتی کار بد میکنیم سرشکسته میشه و وقتی یه کار خوبه کوچیک میکنیم لبخند میاد رو لبش ، روز به امامت رسیدن کسیه که از مامانمون هم بیشتر حواسش بهمون هست ولی ما اصن یادش هم نمیکنیم...
روز به امامت رسیدن آقامون مهدی عجل الله مبارک تمام امت اسلام.
هرکی لعن میکنه دوست من نیست بلکه دشمن منه؛
وقتی امام زمان ظهور ندارن باید چشممون به دولب حضرت آقا باشه
حضرت آقا بارها گفتن و تاکید کردن که هرچیزی که باعث تفرقه بین مسلمین(شیعه و سنی) بشه حرامههه حراام!
چی رو تفسیر میکنین برا خودتون؟ حرام حرامه دیگه هی چرت و پرت بگین حالا.
داشتم پیامای بالا ترو میخوندم و میدیدم زمانی ک باهام بیشتر حرف میزدین چقد بیشتر براتون حرف میزدم..
هیامـ🇵🇸ــ
داشتم پیامای بالا ترو میخوندم و میدیدم زمانی ک باهام بیشتر حرف میزدین چقد بیشتر براتون حرف میزدم..
از بالا گفتن ک من نیستم دیگه ؛
خب نیستم چون شماها نیستین..