هرکی لعن میکنه دوست من نیست بلکه دشمن منه؛
وقتی امام زمان ظهور ندارن باید چشممون به دولب حضرت آقا باشه
حضرت آقا بارها گفتن و تاکید کردن که هرچیزی که باعث تفرقه بین مسلمین(شیعه و سنی) بشه حرامههه حراام!
چی رو تفسیر میکنین برا خودتون؟ حرام حرامه دیگه هی چرت و پرت بگین حالا.
داشتم پیامای بالا ترو میخوندم و میدیدم زمانی ک باهام بیشتر حرف میزدین چقد بیشتر براتون حرف میزدم..
هیامـ🇵🇸ــ
داشتم پیامای بالا ترو میخوندم و میدیدم زمانی ک باهام بیشتر حرف میزدین چقد بیشتر براتون حرف میزدم..
از بالا گفتن ک من نیستم دیگه ؛
خب نیستم چون شماها نیستین..