هیامـ🇵🇸ــ
هی یه چند روزه میگم گرفتم هیچ کس منو جدی نگرفته ، الان دیگه انقد جدی شد تلویزیونم اعلام کرد:/
کاش ماام از ساعت یازده به بعد گرفتگیمون رفع میشد 🤣
هیامـ🇵🇸ــ
دوربینم خفن نیست ولی شماام قرمزی ماهو ببینین
با دوربین خودت قسمت حرفهای گوشی اسپید روی 180000 آیسو روی 50 فوکوس مانول Ev یک و دو دهم میتونی قشنگترین عکسو از ماه بگیری امتحان کن