هیامـ🇵🇸ــ
دوربینم خفن نیست ولی شماام قرمزی ماهو ببینین
با دوربین خودت قسمت حرفهای گوشی اسپید روی 180000 آیسو روی 50 فوکوس مانول Ev یک و دو دهم میتونی قشنگترین عکسو از ماه بگیری امتحان کن
هیامـ🇵🇸ــ
[ گر جانِ عاشق دم زند؛ آتش در این عالم زند =) ]
انقد حرفه ای شده که فقط میتونم گریه کنم