eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
به هیچ چیز کار ندارم ، ولی کاش یه مختار داشتیم.
حالم شبیه حال و روزم وقتیه که خبر بیمارستان شفا رو شنیدم ، باورم نمیشد ، بهم ریخته بودم ،نمیدونستم باید سر کی عربده بزنم ، دلم میخواست همه چیز رو بشکونم ، تپش گرفته بودم ، خیره میشدم و طولانی حرف نمیزدم ، الانم همونم با این تفاوت که تموم جنایت با قلم اتفاق افتاده نه اسلحه
دو-دو مساوی شد و تنها بازنده‌ی این مسابقه سطلی‌های وطن‌فروش بودن.
هیامـ🇵🇸ــ
-
انتقامتو میگیریم آقای من‌.
گفتن من قبلتک ؟! من گفتم کربلا.
هیامـ🇵🇸ــ
-
کاشکی ما میمردیم و تو زنده بودی..
ما بالای صد و ده روزه تو محرمیم ، ای محرم چه دیر رسیدی به ما.
حالا ببینم چقدر "فرمانده بده فرمان؛ حکم آنچه - تو - فرمایی" هستید.
اشک‌های لعنتی. کنار بروید میخواهم آقا را ببینم. یک‌نفر نیست ولی بیت آنقدر از نبودنش خالی است که صدا می‌پیچد. گویی جهان خالی شده. صدا در سرم می‌پیچد که: امشب چه خودکشی که نکردم به کوی تو بیرون نیامدی به تماشا چه فایده...