هیامـ🇵🇸ــ
-
با اینکه خودم عاشق بازی هامون در جام جهانی ام( که این علاقه هم نه علاقه به فوتباله نه جام جهانی ، هرجا که بشه پرچممون رو مطرح کرد خوشحالم میکنه )
ولی همیشه معتقد بودم برای سرپوش روی کثافت کاری هاشون ساخته شده..
حالم شبیه حال و روزم وقتیه که خبر بیمارستان شفا رو شنیدم ، باورم نمیشد ، بهم ریخته بودم ،نمیدونستم باید سر کی عربده بزنم ، دلم میخواست همه چیز رو بشکونم ، تپش گرفته بودم ، خیره میشدم و طولانی حرف نمیزدم ، الانم همونم با این تفاوت که تموم جنایت با قلم اتفاق افتاده نه اسلحه