eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
93 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
دیوانه شده‌اید؟ مرگ بر عراقچی؟ مرگ بر قالیباف؟ اگر چیزی امضا شه مسئول باید کشته؟ مردم را به شورش و تحصن و جنگ با مسئولین نظام دعوت می‌کنید؟ این چه بازی ساده‌لوحانه‌ای در زمین دشمن است؛ اینترنشنال و کانال‌های زرد و برانداز مجازی را نگاه کرده‌اید که چه ذوقی از این کاروان‌های‌ تفرقه شما کرده‌اند؟ یا فقط چشم به بعضی کانال‌ها و رسانه‌های خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوخته‌اید؟ نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن می‌کنید؟ چشم شهید سیدعلی خامنه‌ای را دور دیده‌اید؟ حق هر شهروند نظام جمهوری اسلامی است که در تعیین سرنوشت خود، رای و نظر خود را ابراز کند. پس میتوانید مخالف مذاکره یا توافق باشید. کما اینکه بعضی شهروندان هم می‌توانند موافق آن باشند. ما در نظام فکری شهید خامنه‌ای اینطور یاد گرفته‌ایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟ مقابل مجلس و وزارت خارجه و در میادین جمع شویم و کفن بپوشیم و فحاشی کنیم؟ اینطور پای درس آقا نشسته‌ایم؟ اگر بود امروز چه واکنشی به این رفتارها میداد؟ بعد از شعار مرگ سر دادن به حاج‌حسن خمینی در مرقد امام، آیت‌الله خامنه‌ای گوشتان را پیچید و مقابل جمعیت از او دلجویی کرد. بعد از تحصن مقابل مجلس در زمان برجام، آقا تذکر داد که این کارهای بی‌منطق را نکنید و با فقط با استدلال و آرامش نظر بدهید. دست از کارهای دشمن‌شادکن بردارید و از این توهم که فقط شما دلسوز وطن‌اید و بالاترین نهادهای تصمیم‌گیر نظام خائن‌‌اند بردارید و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و در تله اختلاف و تفرقه دشمن‌ نیفتید؛ که آقای ما فرمود حتی اختلاف‌های موجه را تبدیل به نزاع نکنید! «مهدی مولایی» @m_molaie110
هیامـ🇵🇸ــ
تا ابد و یک روز این صحنه برام حسرت میشه. وقتی قرار بود به جای دیدنش توی قاب سیاه تلویزیون تو قاب نورانی حسینیه ببینمش...و نرفتم.
هیامـ🇵🇸ــ
-
با اینکه خودم عاشق بازی هامون در جام جهانی ام( که این علاقه هم نه علاقه به فوتباله نه جام جهانی ، هرجا که بشه پرچممون رو مطرح کرد خوشحالم میکنه ) ولی همیشه معتقد بودم برای سرپوش روی کثافت کاری هاشون ساخته شده..
به هیچ چیز کار ندارم ، ولی کاش یه مختار داشتیم.
حالم شبیه حال و روزم وقتیه که خبر بیمارستان شفا رو شنیدم ، باورم نمیشد ، بهم ریخته بودم ،نمیدونستم باید سر کی عربده بزنم ، دلم میخواست همه چیز رو بشکونم ، تپش گرفته بودم ، خیره میشدم و طولانی حرف نمیزدم ، الانم همونم با این تفاوت که تموم جنایت با قلم اتفاق افتاده نه اسلحه
دو-دو مساوی شد و تنها بازنده‌ی این مسابقه سطلی‌های وطن‌فروش بودن.
هیامـ🇵🇸ــ
-
انتقامتو میگیریم آقای من‌.
گفتن من قبلتک ؟! من گفتم کربلا.