eitaa logo
کانال احیای تمدن نوین اسلامی
164 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
172 فایل
༺▪️ ..................................... @t_n_Eslami #احیای_تمدن_نوین_اسلامی #پای_انقلاب_ایستاده_ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از رادار انقلاب
خاندان هاشمی منفورترین افراد بعد از انقلاب بودن هرجا حرف از خرابکاری هست نام خاندان هاشمی میدرخشد😐 ✅ به رادار انقلاب بپیوندید: @Radar_enghelab
سال قبل درباره امربمعروف بحث مفصلی داشتم حدود صدتا استوری شد، بسیاری از روش‌های غلط در زمینه حجاب رو نقد کردم همه مباحث امربمعروف هایلایت شده هر اتفاقی که در این زمینه میفته به مطالبی که گفتم بیشتر اطمینان پیدا میکنم. هم روش مردم در زمینه امربمعروف حجاب غلط بوده تا به الان هم روش حاکمیت و اگر الان اصلاح نشود درآینده مشکلات بیشتری بوجود می‌آورد پلیس باید مظهر اقتدار و آرامش جامعه باشد. وقتی شما بعد از ۲۴ ساعت از خفت‌گیری و زورگیری خبر دستگیری این ازاذل و اوباش رو می‌شنوید چه احساس خوب و امنیتی پیدا میکنید؟ چقدر پلیس برایتان بزرگ و مقتدر می‌شود؟ پلیس باید همین‌گونه در نظر‌های مردم باقی بماند. ولی متاسفانه گشت ارشاد باعث شده پلیس اقتدارش را روز به روز از دست بدهد و نقش آرامش و امنیتش را از دست بدهد. تاجایی که دختری ۲۲ ساله از ترس و استرس پلیس سکته کند و بمیرد. این یعنی پلیس از جایگاه خودش خارج شده است. پلیسی که قاتل و جانی و دزد و زورگیر باید ازش بترسند. دختری از او میترسد که شاید اصلا نمیداند حجابش مشکل دارد، از کودکی این‌گونه برایش جا افتاده، تلویزیون خودمان، جشنواره فجر خودمان، سلبریتی های خودمان تا رسانه‌های دیگر این حجاب را به او یاد داده‌اند. ناگهان در خیابان بازداشت می‌شود، چه می‌شود؟ والا منِ مردِ سیبیل کلفت که از کمتر چیزی میترسم، وقتی افسر راهنمایی رانندگی در خیابان دستور ایست می‌دهد دچار استرس می‌شوم، درحالیکه میدانم آخرش یک جریمه‌ است و تمام. بخاطر همین هروقت پلیس دستور ایست می‌دهد توقف نمیکنم و بخاطر بی اعتنایی به دستور پلیس دوبرابر جریمه میشوم. ولی بجایش رویارویی با پلیس و استرسش را تجربه نمیکنم. چگونه دختری که در خانه پدرش کمتر از گل نشنیده، دستگیر میکنید؟ آیا او با دزد و قاچاقچی و زورگیر یکی است؟ در دستورات اسلامی و احکام شرعی ببینید، بسیاری از احکامی که برای زنان است سبک‌تر از مردان است، چون زن موجود لطیفی‌ست، شکننده است، زودرنج است، نباید کار سنگین و وظیفه دشوار به او واگذار کرد. این نکات فقط برای احکام نیست، برای همین مسائل است. وقتی رعایت نشود همین میشود که دختری از فشار روحی و وروانی این گونه قلبش ایست کند. این کجایش اسلامی است؟ کلاس آموزش و توجیهی؟ از کی تاحالا وظیفه پلیس آموزش و توجیه شده است؟ سی ارگان در مملکت ما بودجه میلیادردی میگیرن درباره حجاب کار کنن و آموزش بدهند ولی هیچ غلطی نمیکنن، وظیفه کار آموزشی و فرهنگی با آنها‌س نه پلیس امنیت و اخلاقی
✏️مشکل آن جاست که مجوز تئاتر مستهجن و سینمای خانگی ناهنجار را صادر می‌کند؛ اما تشکیلات توسط اداره می‌شود. او از بالای چشمه گالن گالن سم وارد جامعه می‌کند، این از پایین با میکروسکوپ دنبال مولکول آلوده می‌گردد... هم نشدنی است، هم هزینه ساز! ✍️
مسئول مذاکرات برجامی آمریکا هم از مهسا امینی نوشت
اختلاسگرای بانک سرمایه تو دادگاه سکته کردند.. آیا در دادگاههای مبارزه با فساد را تخته کنیم؟ حذف به معنی ولنگاری تمام عیار در کشور است که نتیجه آن مثل بومرنگ به صورت خود زنان ما خواهد خورد.. با افزایش تجاوز، خشونتهای جنسی و.. کاش کسی برای و ؟ فیلم ساخته بود.. حلقه گمشده موضوع حجاب، اول از همه است .. تا برخوردهای امنیتی
🌙 گاهِ شب 🌙 درباره‌ی لزوم «مدیریت مستقلانه» بر فضای مجازی حجاب و چادر همان «فیلتر» است. حجاب و چادر همان «دیوار کشیدن» است. متنفر باشیم از اینکه ما را به خاطر گفتن مُشتی «مشهورات مزخرف» تأیید و تشویق کنند. پس مشهورات مزخرف را دور بریزیم و در میدانی که بدخواهان برای ما طراحی کرده‌اند بازی نکنیم. نه «فیلتر» بد است و نه «دیوارکشی». بگذارید با قاطعیت تمام بگویم: هم فیلتر و هم دیوارکشی، هر دو در جای خود خوب و لازم و ضروری هستند. خانه‌های ما در ندارد؟ دیوار ندارد؟ قفل ندارد؟ پرده ندارد؟ آیفون -صوتی و یا حتی تصویری- ندارد؟ و در یک کلام آیا خانه‌های ما «دروپیکر» ندارد؟ آیا تاکنون دقت کرده‌ایم که چرا 👈تمام👉 محیط پیرامونی خانه‌ی ما «دیوار» کشیده شده است، در حالی که فقط 👈یک👉 «در ورودی» وجود دارد؟ حجاب و چادر به دور شخص دیوار می‌کشد تا از وی حفاظت کند. اما آیا حجاب و چادر موجب «قطع ارتباط» می‌شود؟ یا آیا در و دیوارهای بلند خانه‌هایمان، «مانع ارتباط» ما با همسایگان و دیگران است؟ البته که خیر! در و دیوار و حجاب و چادر موجب کسب «مدیریت ارتباط» می‌شود و به شخص «قدرت مدیریت» می‌بخشد تا او باشد که آزادانه صلاح و سعادت خود را «انتخاب» کند، نه آنکه «اغیار» مانع او شوند. آنچه اصالت دارد، «مدیریت» است. ✍️ ابَرشاگرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنی که جانش را فدای عفتش کرد شلیر رسولی بانوی مریوانی چند روز قبل به دلیل گریختن از دست مردی شیطان‌صفت که قصد تجاوز به او را داشت، به شدت مصدوم و بستری شد و روز پنج‌شنبه‌ی گذشته آسمانی شد. شامگاە روز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱، یک مرد همسایه به بهانه مریضی همسرش از شیلر تقاضای کمک می‌کند و او را به خانه خودش دعوت می‌کند این مرد متجـاوز قصد تعرض به این بانوی جوان ( ۳۶ ساله به نام «شلیر رسولی» و اهل روستای «چشمیدر» از توابع سروآباد ساکن شهرستان مریوان واقع در استان کردستان ) را داشتە و این زن عفیفه برای نجات خودش از دست مرد، خود را از پنجره‌ی منزل به پایین پرتاب کردە است حالا این زن، به نماد عفاف کردستان تبدیل شده است؛ روحش محشور با حضرت مریم و حضرت فاطمه -سلام‌الله‌علیهما
 فرارو با انتشار گزارشی از زندگی شخصی هاشمی گلپایگانی در خصوص وضعیت تحصیلی دختر نامبرده اطلاعاتی می‌دهد که جای تامل دارد. هرچند رسانه‌ها اخلاقا نباید وارد این حوزه شوند، اما وقتی پای منافع ملی پیش کشیده می‌شود، ضرورت پاسخگویی آقای هاشمی گلپایگانی یک الزام خواهد بود. شعار سال: موضعی که دبیر ستاد امر به معروف در مقابل مردم گرفته‌اند، رنگ و بوی قهر و لجاجت دارد. مواضعی که پافشاری بر آن، مردم به جان هم انداخته و بستر سوءاستفاده‌ی سودجویان را فراهم می‌کند. پرسش امروز، اما این است که چرا تندروی‌های برخی مسوولان، در زندگی شخصی‌شان دیده نمی‌شود؟ محمدصالح هاشمی گلپایگانی، خردادماه ۱۴۰۰ با حکم کاظم صدیقی فعالیتش را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آغاز کرد. او از ابتدای فعالیتش، مواضع تندی نسبت به امور اجتماعی داشت. فعالیت گشت ارشاد در مدت فعالیت او، بیشتر و برخورد پلیس امنیت اخلاقی با شهروندان تندتر شد. تلاش ستاد امر به معروف به افزایش سختگیری‌ها در یک سال اخیر قابل تأمل است. از جاسوس‌پروری در ادارات و بانک‌ها تا جریمه نقدی بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها در خیابان... تندروی‌های هاشمی گلپایگانی، اما محدود فعالیتش در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیست. نعمت احمدی در گفتگو با فراز گفته بود هاشمی‌گلپایگانی در دانشگاه آزاد همه را قلع و قمع کرد. آنقدر تندرو بود و آنقدر مسایل را شخصی کرده بود که وقتی ارتقای درجه گرفت و از آن‌جا رفت همکارانش جشن گرفتند و شیرینی دادند. او در تازه‌ترین اظهاراتش، به استقبال از تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها اشاره کرده است. این حرف واکنش مردم را برانگیخت. تا جایی که مشخص شد دخترش، ترمه سادات هاشمی گلپایگانی، فارغ التحصیل دانشگاه کاتولیک لوون در بلژیک است. دانشگاهی که هرچه باشد، تفکیک‌شده جنسیتی نیست. موضعی که دبیر ستاد امر به معروف در مقابل مردم گرفته‌اند، رنگ و بوی قهر و لجاجت دارد. مواضعی که پافشاری بر آن، مردم به جان هم انداخته و بستر سوءاستفاده‌ی سودجویان را فراهم می‌کند. پرسش امروز، اما این است که چرا تندروی‌های برخی مسوولان، در زندگی شخصی‌شان دیده نمی‌شود؟ درخواست علیمی به محاکمه فوری مقصران شرایط مهسا امینی در برخورد گشت ارشاد + اظهار نظر احمد زیدآبادی تلخ مثل رمان خون خرگوش و تصورات رضا زنگی آبادی آقای هاشمی گلپایگانی وظیفه شما به هم ریختن جامعه نیست! ملاک اخذ جریمه بدحجابی؛ تخلف یا جرم؟! در طرح جدید، جرم کشف حجاب را به تخلف، تخفیف دادیم و برای آن جریمه در نظر گرفتیم! جریمه نقدی بدحجابی کاملا غیرقانونی است ماجرای بگو بخند هشت ساعته برخی از کارمندان در بعضی از ادارات دولتی دولت مصمم به امر به معروف و نهی از منکر است، نباید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سست شود جزئیات طرح کنترل حجاب در ادارات دولتی برچسب ها: دبیر ستاد امر به معروف ، تندروی های محمدصالح هاشمی گلپایگانی ، گذشته محمدصالح هاشمی گلپایگانی ، لولویت هاشمی گلپایگانی برای ححاب ، امر به معروف و نهی از منکر ، امر به معروف حجاب ، مبارزه با بدحجابی ، برخورد فیزیکی با بدحجابی ، تندوری های دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، سختگیری های محمدصالح هاشمی گلپایگانی ، سختگیری های هاشمی گلپایگانی
چرا مهسا امینی طعمه‌ی مطامع سیاسی-جناحی اصلاح‌طلبان و منافقین شد ✍ سید علیرضا آل‌داود فوت مرحومه مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم. و اما بعد، پاسخ به یک سوال مهم می‌تواند در تحلیل ها راهگشا باشد: چرا به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی جنبش اجتماعی ضد کشور به محوریت جریان اصلاحات و اعتدال با حمایت مالی رسانه ای سعودی ها و آلبانی نشینان در فضای مجازی شکل گرفت؟! نکته نخست عصبانیت محور عبری-عربی و غربی از حرکت تمدنی اربعین است که شاهد بودیم پیش از اربعین دست به دامن جریان صدر، سعودی و ترک و داعش برای اختلال در این مراسم عظیم شدند و دنباله‌های آنان در داخل نیز ماموریت خود را با تحلیل‌های مغرضانه ادامه دادند. نکته دوم از برجسته سازی موضوع مهسا امینی، ایجاد یک کانال انحرافی رسانه ای پس از نمایش عظیم حضور مردم در اربعین بود که تلاش‌های شبانه روزی جریانات معاند داخلی و خارجی را بر باد داده بود و آنها با عصبانیت تمام شروع به دروغ پردازی به بهانه مرحومه امینی کردند. نکته سوم انحراف افکار عمومی از بازخوانی جنایات ملکه سفاک و خون‌آشام انگلیس بود که ارتش سری ملکه در ایران داغدار آن پیر جنایتکار بود و موضوع مهسا امینی را فرصتی برای عقده گشایی دانست. نکته چهارم پنهان کردن جلوه های امید بخش مانند دستاوردهای عظیم دولت انقلابی در پیوستن به گروه شانگهای و دستاوردهای منطقه ای ایران بود. نکته پنجم وجود صفت لاشخوری و مردارخواری جریان اصلاحات بود که هر وقت فرصتی پیدا کنند شروع به زدن اسلام و انقلاب می‌کنند که در فتنه های ۸۸ و ۹۸ شاهد آن به وضوح بوده‌ایم. و نکته ششم اینکه جریان اصلاحات و اعتدال در موضوع دادخواهی برای مهسا امینی دروغ می‌گوید چراکه در موضوع مشابه قتل همسر جوان هنر پیشه کُرد همفکرشان(مرحومه میترا استاد) بدست نجفی شهردار اسبق تهران شاهد بودیم در سکوت کامل خبری بودند و حتی به مرحومه تهمت‌های بسیاری زن و مردشان زدند و نکته بسیار مهم اینجاست که این جریان سابقه بهره گیری از سناریوی کشته سازی مانند فتنه۸۸ را در کارنامه‌ی خود برای مطامع سیاسی و حزبی‌اش دارد و بعید نیست در موضوع مرحومه امینی از این تکنیک استفاده کرده باشند. نکته هفتم انتقام از تعطیلی اجلاس سالانه منافقین بود که جنجال خبری اش را هفته‌های پیش از طرف رژیم آلبانی و اروپایی ها شاهد بودیم که همچون مار زخم خورده شروع به انتقام و تولید روایت های دروغ با موضوع مرحومه امینی کردند. اما در این سمت ماجرا نیز شاهد موضوع تلخی بودیم و آن اینکه برخی در جبهه انقلاب نتوانستند جبهه حق را درست تشخیص داده و در عملیات شناختی دشمن گرفتار شدند و شروع به تضعیف نهادهای انقلابی کردند. اما پس از شروع به تبیین اصل ماجرا از سوی رسانه‌ی ملی مشخص شد طرح بحث ضرب و شتم از اساس داستان سرایی و دروغ آلبانی نشینان و اصلاح طلبان بوده تا جاییکه برخی از منصفان آنها توییت های خود را پاک کردند. نکته مهم در این ماجرا اخلاق مداری پلیس بود و فراجا هوشمندانه درگیر احساسات و جو رسانه‌ها نشد و با اجازه خانواده محترم امینی فیلم و اطلاعات پزشکی بیماری مغزی سابق مرحومه را منتشر کرد که بر عصبانیت جریانات معارض افزود. گفتنی است در شرایط پیش رو اتحاد میان نیروهای انقلابی امروز بیش از پیش اهمیت دارد و باید جریان انقلابی اجازه ندهد دستاورد های دولت انقلابی و جریان رسانه ای عظیم اربعین با این هوچی‌گری ها به حاشیه رانده شود. زمستان می‌رود و سیاهی به ذغال خواهد ماند، فقط این سوال‌ها باقی است که تا چه زمانی باید با جریان برانداز بنفش یعنی سرمایه‌های رژیم صهیونسیتی در ایران مماشات شود؟ تا چه زمانی باید شاهد ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی ول باشیم؟ تا چه زمانی باید در این جنگ شناختی شاهد هجمه به دل‌های پاک نوجوانان و جوانان باشیم؟! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضاییه به جد درخواست برخورد با کسانی را داشتند که امنیت روانی مردم را نشانه گرفته اند...تاکید می‌کنم هیچ کشوری اجازه تولید و گردش آزادانه این میزان فیک نیوز را در سطح سرمایه اجتماعی‌اش نمی‌دهد...هیچ کشوری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بیلد آلمان‌: 📍این غیرقابل تصور است، پهپادهای انتحاری ایران در میدان نبردِ اوکراین!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های حجت الاسلام کاشانی در مورد مرحومه 🔹چرا پلیس و گشت ارشاد ابتدا به سراغ بالاشهری ها ، سلبریتی ها و آنانی که سر و وضع بسیار بدتری نسبت به این دختر کُردمان دارند نمی رود!؟ ...
💢 واکنش منصفانه یا دغلبازی سیاسی؟ -۱ ۱) شرع و قانون می گوید که نمی توان حتی به یک جنایتکار، سیلی اضافه زد، ولو محکوم به اعدام باشد. به طریق اولی، متهمی که به مراجع قانونیاحضار می شود، از هر نوع تعرض مصون است. جان و آبروی افراد -ولو متهم- محترم است و اگر ضابط قانونی در این باره مرتکب تخلف شود، مستوجب بازخواست است. ۲) این قاعده و حکم کلی است؛ اما این که در یک مصداق خاص، واقعیت چیست و تخلفی انجام گرفته یا نه، در صلاحیت مراجع قانونی و دستگاه قضایی است. ۳) در هر رویداد، دو گونه می شود قضاوت کرد. با داشتن صلاحیت و اطلاع کامل از جزئیات حادثه، یا بدون صلاحیت و اطلاع کافی. هر قدر که داوری نوع اول، ستودنی است، قضاوت نوع دوم، مذموم است. ۴) رویداد های تاثر برانگیز، با چند نوع واکنش مواجه می شود. "واکنش بی غرض، از سر اطلاع، و به اندازه"؛ واکنش بی غرض، اما فاقد اطلاع کافی و دچار زیاده روی یا تفریط"؛ و "واکنش مغرضانه و آلوده به افراط و تفریط". ۵) آنچه موجب قوام و استحکام جامعه بر مدار انصاف و عقلانیت می شود، واکنش از نوع اول است. واکنش از نوع سوم که معمولا واکنش نوع دوم را تدارک می کند و به خدمت در می آورد، جامعه را به هیجانی کور و آسیب آفرین سوق می دهد. ۶) فوت خانم مهسا امینی، قطعا اسباب تاثر است و مراجع قضایی باید ماجرا به طور دقیق بررسی کنند. نیروی انتظامی می گوید هیچ گونه برخورد فیزیکی انجام نشده و فیلم دوربین‌ها در دقایق قبل از زمین خوردن او نیز، سلامت وی را تایید می کند. ۷) بر اساس اطلاعیه پلیس، این خانم به همراه تعدادی دیگر، به دلیل پوشش نامناسب و به منظور اخذ تعهد و توجیه، به یکی از مقرهای پلیس هدایت می شود و او در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات، به طور ناگهانی بیهوش شده و بر زمین می افتد. ۸) این ارجاع به پلیس، بر اساس قانون انجام شده است. هیچ قانونی در هیچ جای دنیا نیست که در کنار موافق، مخالف و منتقد نداشته باشد. اما معیار نظم اجتماعی، قانون است. و گرنه به عنوان مثال، رانندگان یا مالیات دهندگان فراوانی را می توان سراغ گرفت که اصل پرداخت مالیات یا محدودیت های رانندگی را بر نمی تابند. ۹) در سالنی که خانم امینی حضور یافته، حدود بیست نفر دیگر هم به علت مشابه حضور دارند. بنابراین نفس احضار و حضور در آن سالن، نمی تواند موجب بازخواست پلیس شود؛ مگر این که در بررسی قضایی، قصور و تقصیر یا تخلفی احراز شود. ۱۰) این، سوای بحثی است که درباره خود قانون، یا چند و چون اجرای آن و نحوه برخورد با متخلفان یا توجیه آن، می شود کرد. هر قانونی را پس از اجرا می توان ارزیابی کرد، قوت و ضعف آن را باز شناخت و ارتقا داد. این رویکرد اصلاحی، با رفتار هرج و مرج طلبانه و براندازانه ای که ضرورت ها و الزامات اصل قانون را انکار می کند، متفاوت است. 💢ادامه دار💢
💢 واکنش منصفانه یا دغلبازی سیاسی؟ -۲ ۱۱) برای قضاوت دقیق و درست درباره ماجرای فوت مرحومه امینی، باید انصاف و اطلاع را با هم داشت. صرف تاثر از یک ماجرا، برای قضاوت و داوری کفایت نمی کند. تاثر از حوادث ناگوار، واکنش طبیعی است. ۱۲) در عین حال باید میان تاثر مردم عادی، با دغلبازان سیاسی و رسانه ای فاصله گذاشت. برای مثال، مقامات بدنام آمریکایی در حالی به بهانه این حادثه، نگران حقوق بشر در ایران شدند، که جنایات آشکار پلیس آمریکا در کف خیابان علیه شهروندان، اتفاقی روزمره و عادی است. به گزارش روزنامه مورنینگ استار، "ماموران پلیس آمریکا، ظرف یک سال پس از قتل جورج فلوید سیاه‌پوست، ۱۰۶۸ نفر را به قتل رسانده اند". پایگاه خبری "ایندیپندنت" هم گزارش داده؛ "در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹، سالانه تقریبا ۱۰۰۰ نفر جان خود را بر اثر شلیگ گلوله و ضرب و شتم پلیس آمریکا از دست داده اند". نشریه آمریکایی نیویورک تایمز هم ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ نوشت: "از زمان آغاز دادگاه پلیس قاتل جورج فلوید، بطور میانگین بیش از سه نفر در هر روز، به دست پلیس آمریکا به قتل رسیدند. از سال ۲۰۱۳میلادی سالانه یکهزار و ۱۰۰ شهروند در خشونت های پلیس به قتل می رسند". نشریه آمریکایی واشنگتن پست هم در گزارشی عنوان کرد: "ماموران پلیس در سال گذشته، ۹۸۵ شهروند آمریکایی را کشته اند که درهیچ یک، نیروهای پلیس مجرم شناخته نشدند. پلیس آمریکا به قتل می رساند اما محکوم نمی شود". پلیس آمریکا ظرف هفت ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی، بیش از ۷۰۰ نفر را کشته است. ۱۳) دغلبازی مشابهی از سوی طیف غربگرا انجام شده است. این طیف در حالی بلافاصله پس از انتشار خبر فوت مهسا امینی، حکم صادره کرده و علیه نیروی انتظامی عقده گشایی کردند که در موضوع قتل عمد خانم میترا استاد توسط همسرش محمد علی نجفی (با شلیک پنج گلوله)، بلافاصله از قاتلِ معترف به قتل دفاع کرده و تهمت های زشتی را متوجه مقتول کردند. آنها با وقاحت، زن قربانی را مهدور الدم خواندند! ۱۴) پاسخ پلیس به دغلبازانِ حامی قانون شکنی، چیزی جز اقتدار نمی تواند باشد و همین اقتدار بازدارنده هم هست که طراحان نا امنی را عصبانی می کند. اما در نسبت با افکار عمومی و قاطبه مردم، موضع نیروی انتظامی جز خدمتگزاری و فروتنی و مراعات نمی تواند باشد. به تعبیر رهبر انقلاب: "نیروی انتظامی برای موفقیت در انجام وظیفه‌ خطیر خود باید به صورت توأمان، مظهرِ «اقتدار و مهربانی» باشد. نیروی انتظامی، هم مظهر اقتدار نظام و نظمی است که می خواهد امنیت کشور را تأمین کند و از آن پاسداری کند، هم مظهر مهربانی و دلسوزی و روحیه‌ رأفت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است. این دو تا در کنار هم و توأم با یکدیگر باید مورد توجه قرار بگیرد". ۱۵) فرهنگ سازی، پیش نیاز اجرای هر قانون است. اقناع عمومی موجب تعمیق اجرای قانون و کاهش تخلف از آن می شود. اما اقناع و اقتدار، دو الزام اجرای قانون هستند که نباید یکی را فدای دیگری کرد. نه اعمال قدرت و الزام و اجبار، جای اقناع را پر می کند؛ و نه اقناع و فرهنگ سازی می تواند جایگزین اعمال قدرت قانونی شود. در اینجا مسئولیت پلیس، اعمال قانون و جلوگیری از نقض آن است. در عین حال، اعمال قانون را می توان و باید، هر چه حکیمانه تر و موثر تر و مفید تر انجام داد.
✳️ خون بفروش، پول دربیار! 🔹«دایانا سایر» گزارشگر معروف شبکه ABC World News در گزارشی می‌نویسد همانطور که به سراسر آمریکا سفر می‌کردیم، هر صبح قبل از طلوع خورشید، افرادی را می‌دیدیم که در صفی طولانی انتظار می‌کشند. هر روز حدود ۹۷ هزار نفر آستین‌های خود را بالا می‌زنند تا پلاسمای خود را . 🔸۵۰۰ مرکز پلاسما در ایالات متحده وجود دارد و تقریباً همه‌ی آنها متعلق به خارجی‌هاست. آنها را از خون استخراج می‌کنند تا داروهایی بسازند که به درمان سرطان خون و بیماران پیوندی کمک می‌کند. 🔹این شرکت‌ها ایالات متحده را به چیزی تبدیل کرده‌اند که نامیده می‌شود. فروشندگان آمریکایی ۹۴ درصد پلاسمای مورد استفاده در سراسر جهان را تامین می‌کنند. 🔸این فروشندگان نه معتاد هستند و نه بیکار، بلکه بیشترشان کارگران تمام‌وقتی هستند که قادر به گذراندن زندگی خود از طریق حقوق ماهیانه نیستند. 🔹به این فروشندگان در هر بار حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار پرداخت می‌شود؛ صنعتی ۲۰ میلیارد دلاری که هر روز بزرگتر هم می‌شود. 🔸شرکت‌های خارجی به دنبال فروشندگان پلاسما در آمریکا هستند چون اکثر کشورهای مبدا پرداخت پول به ازای پلاسما را ممنوع کرده‌اند. آنها می‌توانند در آمریکا به راحتی به تجارت بپردازند.
چند تصویر جدید از پرونده پزشکی مهسا امینی / دختر جان‌باخته، سابقه عمل جراحی مغزی داشته است؟ 🔹تصاویری از پرونده پزشکی مهسا امینی در اختیار خبرفوری قرار گرفته که نشان می‌دهد او در کودکی عمل جراحی مغزی داشته است. 🚨 منبع: خبر فوری
🚨سرکرده جریان مبتذل فمنیستی، کمپین قرآن سوزی به راه انداخت!! این است نتیجه مماشات و احکام سبک ۶ ماهه ... وقتی می گوییم مهسا امینی ها بهانه اند و هدف اینها زدن اسلام و احکام و حجاب و حیا و... است یعنی این! خواهان بازداشت فوری و اشد مجازات برای این پست فطرت حرامی هستیم
🔻 کمپین برخورد جدی با استارت آپهای دیوار , دیجی کالا , فلایتو و اسنپ به دلیل تشویش اذهان عمومی درماجرای مهسا امینی https://www.farsnews.ir/my/c/163695 🚨 باید هزینه حمایت از فتنه زا باید به شدت افزایش دهیم این یکی از این راه ها است، مطالبه کنید و به دیگران هم توصیه کنید
یاس پیامبران از رحمت خداوند !!!!! 🤔 : ❓یکی شبهه کرد که در قرآن گفته شده است که کافران از خدا مایوس می شوند و در جای دیگر گفته است که پیامبران از خدا مایوس شدند !!! یعنی طبق قرآن پیامبران کافرند !!!!!! 💠💠 👌قرآن در مورد یاس از رحمت خداوند می فرماید : "از رحمت خدا مايوس نشويد كه از رحمت خدا جز قوم كافر مايوس نمى‏شوند " " لا تَيْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِنَّهُ لا يَيْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْكافِرُونَ " (یوسف ٨٧ ) 👌یاس از رحمت الهی از گناهان کبیره و در حد کفر به خداوند است , چنان که مرحوم دستغیب می نویسد : "دوم از گناهان كبيره نااميدى از رحمت الهى است. «اليأس من روح اللّه» روح در لغت نسيمى را مى‏گويند كه انسان از آن لذت و راحت مى‏برد. چون سبب يأس از پروردگار عالم اعتقاد نداشتن به قدرت و كرم و رحمت بى‏پايان او است در قرآن مجيد آن را از صفات كفار قرار داده و مى‏فرمايد «نااميد از رحمت الهى نمى‏شود مگر كسى كه كافر است» حضرت صادق (ع) و حضرت كاظم و حضرت رضا و حضرت جواد عليهم السّلام آن را جزء گناهان كبيره شمرده‏اند " 📚گناهان كبيره، ج‏1، ص: 69 👌حال شبهه افکن مدعی شده است که پیامبران هم از رحمت الهی مایوس شده اند , استناد شبهه افکن به آیه ١١٠ سوره یوسف است : " حَتَّى إِذَا اسْتَيْأَسَ الرُّسُلُ وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ كُذِبُوا جاءَهُمْ نَصْرُنا فَنُجِّيَ مَنْ نَشاءُ وَ لا يُرَدُّ بَأْسُنا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِينَ " در حالی که این آیه ارتباطی با یاس پیامبران از رحمت خداوند ندارد بلکه مورد آیه ناظر به یاس پیامبران از قومشان و عدم یاری شدن از سوی افراد قوم است و همینطور متذکر می شود که اقوام پیامبران بر پایه کمی ایمان به پیامبران و دعوت آنان سوء ظن می بردند اما خداوند با یاری پیامبران سوء ظن افراد را از بین می برد , چنان که در تفسیر نمونه در شرح آیه مورد بحث می خوانیم : "كار پيامبران به جايى مى‏رسيد كه گمان مى‏كردند همه مردم بدون استثناء آنها را تكذيب خواهند كرد، و حتى گروهى از مؤمنان كه اظهار ايمان مى‏كنند آنها نيز در عقيده خود ثابت قدم نيستند!. ❕اين احتمال نيز در تفسير آيه داده شده است كه فاعل" ظنوا"، مؤمنان است يعنى مشكلات و بحرانها بحدى بود كه ايمان آورندگان، چنين مى‏پنداشتند نكند وعده نصرت و پيروزى كه پيامبران داده‏اند خلاف باشد؟! و اين سوء ظن و تزلزل ناشى از آن براى افرادى كه تازه ايمان آورده‏اند چندان بعيد نيست. " 📚تفسیر نمونه ج 10 ص 99 ❕لذا در تفسیر نمونه آیه مورد اشاره چنین ترجمه می شود : "(پيامبران به دعوت خود و دشمنان به مخالفت هم چنان ادامه دادند) تا رسولان مايوس شدند و گمان كردند كه (حتى گروه اندك مؤمنان) به آنها دروغ گفته‏اند، در اين هنگام يارى ما به سراغ آنها آمد هر كس را مى‏خواستيم نجات مى‏داديم و مجازات و عذاب ما از قوم زيانكار بازگردانده نمى‏شود. " ❕آنچه گفتیم در روایتی مورد بیان امام رضا علیه السلام هم واقع شده است . 👌راوی می گوید : "در مجلس مأمون حضور داشتم و امام رضا علیه السلام نیز نزد او بود. مأمون از او پرسید: ای پسر رسول خدا! مگر شما نگفته اید که پیامبران معصومند؟ فرمود: بله. مأمون به امام رضا علیه السلام عرض کرد: مفهوم آیه «حَتَّی إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّواْ أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُواْ جَاءهُمْ نَصْرُنَا» چیست؟ امام رضا ع فرمود : "مقصود آن است که خداوند متعال می‌فرماید تا آن وقت که پیامبران از مردم قوم خویش مأیوس گشتند و مردمان قوم گمان بردند که پیامبران دروغ گفته اند، در این جا بود که یاری و نصرت ما به کمک پیامبران آمد. " " حضرت مجلس المأمون و عنده الرضا علي بن موسى (عليه السلام)، فقال له المأمون: يا بن رسول الله، أليس من قولك، إن الأنبياء معصومون؟ قال: «بلى» و ذكر الحديث إلى أن قال فيه: فقال المأمون لأبي الحسن (عليه السلام): فأخبرني عن قول الله تعالى: حَتَّى إِذَا اسْتَيْأَسَ الرُّسُلُ وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ كُذِبُوا جاءَهُمْ نَصْرُنا. قال الرضا (عليه السلام): «يقول الله تعالى حتى إذا استيأس الرسل من قومهم، و ظن قومهم أن الرسل قد كذبوا، جاء الرسل نصرنا». " 📚عیون اخبار الرضا علیه السلام، ج ۱، ص ۱۷۹، باب ۱۰، ح ۱.