eitaa logo
طبیبان دوار جهادی
83 دنبال‌کننده
6.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
119 فایل
لبیک به فرمان جهاد تبیین رحماء بینهم (تولّی) ما ملت امام رضاییم
مشاهده در ایتا
دانلود
33.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 برنامه امشبِ بدون تعارف با حضور حاج آقای وکیل پور [دوستانی که ندیدند از این طریق ببینند حتما] - تماشا از طریق تلوبیون: http://www.telewebion.com/episode/0x5273d7d
مهران مدیری و ناصر قدیر کاشانی با شکایت سازمان صدا و سیما در دادگاه حضور یافتند 🔹پس از آنکه امروز صبح (۱۴۰۱/۰۸/۲۱) مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی (تهیه کننده و سرمایه گذار ده سال اخیر مدیری) در دادسرای صدر دیده شدند ، با پیگیری بعمل آمده شکایت سازمان صدا وسیما علت حضور این دو نفر در دادگاه عنوان شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار ایرانی به سرمربی انگلیس: ما هم می‌توانستیم به شما بگوییم شما چطور سرمربی کشوری هستید که در افغانستان زنان و کودکان بسیاری را کشته یا درباره خرج‌های خاکسپاری ملکه بگوییم اما سوال فنی می‌پرسیم. خبرنگار با بصیرت👏👏
روزمان را با آغاز کنیم ✳️قیام جامعه اسلامی علیه شایعه سازان [سوره الأحزاب (33): آيه 60] لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ (60) اگر منافقان و كسانى كه در دلهايشان بيمارى است و آنان كه در مدينه شايعه پراكنى مىكنند (از كارشان) دست بر ندارند، حتماً تو را بر ضدّ آنان مىشورانيم،. ✅✅✅نكته: 1- «الْمُرْجِفُونَ» از «ارجاف»، به كسانى گفته مىشود كه با شايعه سازى، در جامعه ى اسلامى دلهره ايجاد مىكنند 🌳☘️امام خامنه ای در ديدار علما و روحانيون خراسان شمالى؛ 19/ 07/ 1391 "در جنگ احزاب، از همه طرف حمله كردند. در جنگ بدر يك گروه بودند، در جنگ احد يك گروه بودند، در جنگهاى ديگر قبائلِ كوچك بودند؛ اما در جنگ احزاب، همه ى قبائل مشرك مكّه و غير مكّه و ثقيف و غيره آمدند متحد شدند؛ ده هزار نفر نيروى رزمنده فراهم كردند؛ يهودى هايى هم كه همسايه ى پيغمبر بودند و امان يافته ى پيغمبر بودند، خيانت كردند؛ اينها هم با آنها همكارى كردند. اگر بخواهيم اين را با امروز مقايسه كنيم، يعنى آمريكا با آنها مخالفت كرد، انگليس مخالفت كرد، رژيم صهيونيستى مخالفت كرد، فلان رژيم مرتجعِ نفت خوار مخالفت كرد. پولهاشان را خرج كردند، نيروهاشان را جمع كردند، يك جنگ احزاب درست كردند؛ جنگ احزابى كه دلها را خيلى ترساند. اوائل همين سوره مى فرمايد: «وَ إِذْ قالَتْ طائِفَةٌ مِنْهُمْ يا أَهْلَ يَثْرِبَ لا مُقامَ لَكُمْ فَارْجِعُوا؛ و (نيز) به خاطر آوريد زمانى را كه گروهى از آنها گفتند: «اى اهل يثرب (اى مردم مدينه)! اينجا جاى توقف شما نيست؛ به خانه هاى خود بازگرديد!»»(احزاب: 13) مردم را مى ترساندند. الان هم همين جور است. الان هم يك عده اى مردم را مى ترسانند: آقا بترسيد. مقابله ى با آمريكا مگر شوخى است؟ پدرتان را در مى آورند! آن جنگ نظامى شان، اين تحريم شان، اين فعاليتهاى تبليغى و سياسى شان. در آخر اين سوره باز مى فرمايد: «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ؛ اگر منافقان و بيماردلان و آنها كه اخبار دروغ و شايعات بى اساس در مدينه پخش مى كنند دست از كار خود بر ندارند، تو را بر ضدّ آنان مى شورانيم.»(احزاب: 60). https://eitaa.com/e_beman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیبایی طبیعت و نعمت های الهی که انسان را شگفت زده می کند.
*🔹پژوهشگر فلسفه: انسان رسانه‌ای شده، از نظر توان تعقل و توان استماع ضعیف است و بنابراین مهیای این است که با رسانه برای او روایت‌سازی و رفتارسازی شود* سیدمهدی ناظمی‌قره‌باغ در گفت‌ و گو با فرهیختگان: همه معترف هستند که وقایع اخیر نه رهبر دارد و نه تئوری خاصی از آن پشتیبانی می‌کند و نه حتی پیرو ایدئولوژی روشنی است و نه موفق به درگیر کردن اکثریت جامعه شده است. به‌هیچ‌وجه این ماجرا را نمی‌توان انقلاب خواند. 🔻 افراد معترض معمولا در پاسخ می‌گویند اکثریت جامعه می‌ترسند بیرون بیایند. سوال اینجاست که این چه نوع انقلابی است که اکثریت آن از برخورد انقلابی واهمه دارند؟ در انقلاب که ترس نداریم. انقلابی‌ها انقلاب می‌کنند چون آنچه به خاطرش انقلاب کرده‌اند، مهم است و می‌ارزد. لذا جان‌شان را به خطر می‌اندازند و خیلی‌ها حتی جان‌شان را از دست می‌دهند. اما چرا در وقایع اخیر این اتفاق نمی‌افتد و نمی‌تواند که بیفتد؟ 🔻چون اولیه‌ترین و مقدماتی‌ترین شرط که وجود یک افق مشخص و آلترناتیو برای وضع موجود است، وجود ندارد. چرا وجود ندارد؟ این بالطبع وضع تاریخی ما و وضع تاریخی جهانی است. ما در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که در آن آلترناتیو سیاسی وجود ندارد. ما درعین حالی که نمی‌توانیم سیاست و توسعه نداشته باشیم و اداره کشور را برای مدتی تعطیل کنیم، بدیل سیاسی رادیکالی هم نداریم. به همین جهت این تحرکات به حرکاتی کور و بدون پشتوانه نظری و ایدئولوژیک تبدیل می‌شود. 🔻ما هم ناراضی هستیم. همه ناراضی هستیم. اما آیا این ناراضی بودن منجر به جنبش سیاسی معناداری شده است یا بعدها خواهد شد؟ اینکه هیچ جنبش سیاسی خاصی وجود ندارد که واضح است، اما خود کاری که اتفاق افتاده نوعی سیاست‌ورزی و پروژه‌ای سیاسی است که به شکلی طراحی شده و اجرا می‌شود. 🔻در این پروژه سیاسی قطعا از نارضایتی‌های مردم حداکثر استفاده می‌شود. روشن است که با دقت و ظرافت، نارضایتی‌های مختلف و نقاط خلأ جمهوری‌اسلامی در این 43 سال شناسایی شده و از آنها بهره‌برداری می‌شود. 🔻ابهام در مساله زن، یکی از خلأهای جمهوری‌اسلامی است که نتوانسته این مسائل را به‌خوبی حل‌وفصل کند. اما آیا این به معنی زنانه بودن این اتفاقات است؟ نه! هیچ دلیلی نداریم که طبق آن بتوان نام این برخوردها را زنانه گذاشت. اتفاقا این حرکات به‌شدت مردانه است چون اساسش با دلسوزی و تحریک غیرت مردان و به شکلی کاملا مردانه آغاز می‌شود. خانم جوانی فوت می‌کند و مردان ایران شدیدا عکس‌العمل نشان می‌دهند. 🔻 اگر کسی در فضای فرهنگی ایران نفس بکشد خوب این مسائل را درک می‌کند. حرکت‌های بعدی و فحاشی‌های ناموسی که در خیابان‌ها گفته می‌شود همه نشان می‌دهد که این جنبش هیچ نسبتی با فضای فمینیستی ندارد. اما اگرچه که نسبتی ندارد، دلیل هم نمی‌شود که ارتباطی نداشته باشد. بلکه به مسائل زنان و مسائل نوجوانان و حتی به مسائل اقتصادی هم مرتبط است. 🔻چرا ما این همه توسط رسانه‌ها منفعل شده‌ایم؟ قطعا یکی از علل مساله، پروژه سیاسی بودن غرب‌گرایی است. غربی‌ها معتقدند ایران باید از کانون قدرت خارج شود و سال‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که ایران باید تجزیه شود و تمام تلاش خود را برای ضعیف کردن ایران به کار بسته‌اند. 🔻همپیمانان پیدا و پنهان سرمایه‌داری جهانی، با رسانه‌ای‌سازی رادیکال ایران، بسی بیش از آنچه در خود کشورهای غربی وجود دارد، فضا را برای تربیت پیاده‌نظام لیبرال‌ها فراهم کردند و امروز آن پیاده‌نظام در کوچه و خیابان خود را نشان می‌دهد. اینها همه اشتباهات خود ماست وگرنه دشمنی کردن دشمن که چیز عجیبی نیست. 🔻انسان رسانه‌ای شده، از نظر توان تعقل و توان استماع ضعیف است و بنابراین مهیای این است که با رسانه برای او روایت‌سازی و رفتارسازی شود. چنین انسانی هرچه جلوتر می‌رود، رمانتیک‌تر و فانتزی‌تر می‌شود. 🔻 قدیمی‌ترها کاملا و به وضوح این رمانتیک بودن در تحلیل و فانتزی بودن در برخورد و مقصد را می‌‌بینند و درست به همین خاطر است که معترضان ماده خامی هستند برای پروژه‌های بزرگ سیاسی که مصداق فعلی آن برای ما تجزیه ایران و نابودی ایرانی قوی است که 43 سال پیش نخستین قدم خود را برای احیای شکوه گذشته و ساخت آینده روشن برداشت. 🔻کور بودن حرکات و فقدان اندیشه درباره اولیه‌ترین مسائل یک حرکت سیاسی و از جمله مقصد آن، نشانگر فانتزی بودن این حرکت است. تحلیل‌های رومانتیک روشنفکران و تلاش مضحک ایشان برای منضم کردن خود و ایدئولوژی‌های مورد علاقه ایشان به این حرکات، علامت مهم دیگری برای این فانتزی خطرناک است. فقدان هر‌نوع تعقل و استدلال برای تمییز دادن روایت‌ها و همه‌چیز از قبل معلوم بودن حسب پروژه طراحی شده، از تبعات این فانتزی خطیر است. *🇮🇷لینک یاران انقلاب 🇮🇷🇮🇷* https://chat.whatsapp.com/IgrlE6rhvW8FTJ3jHdhNty
انفاق‌های بیجا.mp3
1.44M
  💥 انفاق های بیجا من تصمیم گرفتم انفاق کنم: ☜ پولم رو کجا خرج کنم که خدا راضی تر باشه؟ ☜ چه کسانی برای دریافت انفاق اولویت دارن؟ کانال رسمی ولایت آخرالزمان @velayateakharazaman
دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ ۲۶ ربیع الثانی ۱۴۴۴ 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🌸🍃قال علی عليه السلام : فِی سَعَةِ الأخْلَاقِ كُنُوزُ الأرْزَاقِ . امام علی(ع): گنجهاى روزى، درخوش خلقی و گشاده خويى است . عیون الحکم، ج۱، ص۳۵۴ 🌸🍃قال علي عليه السلام: اِنَّ الْمُسْلِمَ اَخُو الْمُسْلِمِ، فَلاَتَنَابَزُوا وَ لاَتَخَاذَلُوا. امام علی(ع): مسلمان برادرِ مسلمان است؛ پس از يارى يكديگر دست برنداريد و به هم توهينى روا مداريد. الامالی، ص۲۳۳ 🌸🍃قال علی عليه السلام : اِحذَرِ الغَضَبَ ؛ فَإنَّهُ جُندٌ عَظِيمٌ مِن جُنُودِ إبلِيسَ . امام علی(ع): از خشم دورى كن ؛ زيرا خشم لشكرى بزرگ از لشكريان ابليس است . بحارالانوار، ج۳۳، ص۵۰۸ 🌸🍃قال على عليه السّلام: اِنَّكَ لَنْ تُدْرِكَ مَا تُحِبُّ مِنْ رَبِّكَ اِلاَّ بِالصَّبْرِ عَمَّا تَشْتَهِى. امام علی(ع): به آنچه كه دوست دارى از پروردگارت به تو برسد [ یعنی خشنودی خدا و نعمتهای مادی و معنوی دردنیا و آخرت ] دست نمى يابى، مگر اينكه در مقابل خواسته هاى نفسانى ات مقاومت كنى. غرر الحكم، ج۱، ص۲۶۶
هدایت شده از جواد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حمید مهاجر: تو این کلیپ قوانین پوشش در دانشگاههای بزرگ و معتبر جهان رو تماشا کنید. اونوقت تو ایران عده قلیلی دانشجوی فریب خورده، دانشگاه رو با دیسکو اشتباه گرفتن و میگن آزادی اینه که تو دانشگاه و سلف بزن و برقص کنیم!!! ✍ 📌مدار ولایت @medareVELATAYAT
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور می شه گره ای باز کار کرد و یا کاری کنیم که ماندگار باشه و سال ها مردم از اون بهره مند باشند؟ وقف؛ بهترین راه ماندگاری برای ابدیت ✅ مشارکت در ترویج فرهنگ قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام با و پشتیبانی از بنیاد خیریه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در عرصه های: 1️⃣ دانشجویی: تأمین کمک هزينه های تحصیل، تغذیه، ازدواج، اسکان و .... دانشجویان بی بضاعت 2️⃣ آموزشی و پژوهشی: حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه ها، حق الزحمه اساتید، خرید کتاب و نرم افزار و ... 3️⃣ فرهنگی، قرآنی و تبلیغی: برگزاری مراسم، محافل و کارگاه های قرآنی، مراسم ملی و مذهبی، مسابقات قرآنی و کتابخوانی، دوره های مهدویت، اعزام مبلغ و ... 4️⃣ هزینه های جاری: پرداخت قبوض، تعمیر و نگهداری و ... 5️⃣ هزینه های عمرانی: ساخت فضاهای آموزشی و پژوهشی، سراهای دانشجویی، فضای سبز و ... 📞شماره تماس: دفتر میبد: 03532338601 دفتر مشهد: 05138429389 ✅ هر کمک کوچک شما در کنار ما اتفاقی بزرگ را رقم می زند: 💳لینک مشارکت و پرداخت آنلاین: https://b2n.ir/e60463 💳 شماره حساب بنیاد نزد بانک ملی 0114700666005 💳شماره کارت: 6037-9975-9936-2333 📱شماره گیری کد زیر در تمامی اپراتورها *780*2437# 🌐 khayeran.quran.ac.ir 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3584884813Cfd4e4b6698
انسان شناسی ۱۶۴.mp3
9.22M
۱۶۴ |سلسله‌ی موی دوست، حلقه‌ی دام بلاست، هر که در این حلقه نیست، فارغ از این ماجراست!| ✦ تمام هنرمندیِ یک انسان، در همین یک مقطع است؛ ↓ شکار کردنِ خدا، - در مصائب/ - در سختی‌ها / - در شرایطی که دقیقاً مخالف میل او، آسایش و رفاه اوست ... اصلاً عبارت "شکار کردن خدا" یعنی چه؟ کانال رسمی ولایت آخرالزمان @velayateakharazaman
کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید منتظر قدوم شما خوبان هستیم🌹🙏🏻 @tabibdavvar
هدایت شده از مفاخر گیلان
💠فعالیت های جهادی میرزا کوچک در گیلان ✍️ اينجا خشکرودبار، واقع در کيلومتر پنج جاده شاندرمن به ضيابر است. 🔹برخي از کهنسالان این دیار از قول پدران‌شان تعريف مي‌کنند که در روزگار نهضت جنگل، زماني که شاندرمن در حاکميت نهضت جنگل بود، شاندرمن به ضيابر و پونل جاده‌ي عبوري نداشت و مردم به سختي از لابلاي درختزارها‌، بيشه‌زارها و بيغوله‌هاي جنگلي و ... در ميان گِل و لاي تردد مي‌کردند. 🔸حضرت ميرزا بزرگان محلي را جمع کرد و فرمود که به کمک و توسط شما اهالي بين اين مناطق مي‌خواهيم جاده مواصلاتي احداث کنيم. اين پيشنهاد با استقبال بسيار گرم اهالي مواجه شد و از ميرزا راهنمايي خواستند. ايشان براي هر خانواده شرح وظيفه ترسيم و تعيين کردند و گفتند هر خانواده مقابل منزل، باغ، شاليزار و زمين خود، دست کم سه تا چهار متر و ... را آماده‌سازي، تسطيح و شن‌ريزي کند و خانوارهاي دورتر از مسير هم مساعدت و ياري رسانند. به زودي اهالي دست به کار شدند و جاده‌هايي بين شاندرمن و ضيابر، نيز بين خشکرودبار و طاهرگوراب آماده و بهره‌برداري و به جاده‌هاي ميرزاکوچکي مشهور شد. 🔹مرحوم جمشيد کياني (کلاه به سر در عکس) گفت که پدرم سرباز ميرزاکوچک بود و مي گفت: به امر ميرزاکوچک خان با همان ابزار و ادوات اوليه خانگي، از همين رودخانه مرغک شاندرمن شن و ماسه استحصال کرديم و با وسيله‌ي با نام تالشي «چَکَنَه» شن به محل تسطيح جاده منتقل و آن‌را شن‌ريزي نموديم. بدين ترتيب اين راه‌هاي موصلاتي ساخت شد. ✍️ قربان صحرائی چاله سرائی @sahranevesht @MasalNews 🔰http://Eitaa.com/mafakheregilan