eitaa logo
طبیبان دوار جهادی
84 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
6هزار ویدیو
119 فایل
لبیک به فرمان جهاد تبیین رحماء بینهم (تولّی) ما ملت امام رضاییم
مشاهده در ایتا
دانلود
7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیبایی طبیعت و نعمت های الهی که انسان را شگفت زده می کند.
*🔹پژوهشگر فلسفه: انسان رسانه‌ای شده، از نظر توان تعقل و توان استماع ضعیف است و بنابراین مهیای این است که با رسانه برای او روایت‌سازی و رفتارسازی شود* سیدمهدی ناظمی‌قره‌باغ در گفت‌ و گو با فرهیختگان: همه معترف هستند که وقایع اخیر نه رهبر دارد و نه تئوری خاصی از آن پشتیبانی می‌کند و نه حتی پیرو ایدئولوژی روشنی است و نه موفق به درگیر کردن اکثریت جامعه شده است. به‌هیچ‌وجه این ماجرا را نمی‌توان انقلاب خواند. 🔻 افراد معترض معمولا در پاسخ می‌گویند اکثریت جامعه می‌ترسند بیرون بیایند. سوال اینجاست که این چه نوع انقلابی است که اکثریت آن از برخورد انقلابی واهمه دارند؟ در انقلاب که ترس نداریم. انقلابی‌ها انقلاب می‌کنند چون آنچه به خاطرش انقلاب کرده‌اند، مهم است و می‌ارزد. لذا جان‌شان را به خطر می‌اندازند و خیلی‌ها حتی جان‌شان را از دست می‌دهند. اما چرا در وقایع اخیر این اتفاق نمی‌افتد و نمی‌تواند که بیفتد؟ 🔻چون اولیه‌ترین و مقدماتی‌ترین شرط که وجود یک افق مشخص و آلترناتیو برای وضع موجود است، وجود ندارد. چرا وجود ندارد؟ این بالطبع وضع تاریخی ما و وضع تاریخی جهانی است. ما در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که در آن آلترناتیو سیاسی وجود ندارد. ما درعین حالی که نمی‌توانیم سیاست و توسعه نداشته باشیم و اداره کشور را برای مدتی تعطیل کنیم، بدیل سیاسی رادیکالی هم نداریم. به همین جهت این تحرکات به حرکاتی کور و بدون پشتوانه نظری و ایدئولوژیک تبدیل می‌شود. 🔻ما هم ناراضی هستیم. همه ناراضی هستیم. اما آیا این ناراضی بودن منجر به جنبش سیاسی معناداری شده است یا بعدها خواهد شد؟ اینکه هیچ جنبش سیاسی خاصی وجود ندارد که واضح است، اما خود کاری که اتفاق افتاده نوعی سیاست‌ورزی و پروژه‌ای سیاسی است که به شکلی طراحی شده و اجرا می‌شود. 🔻در این پروژه سیاسی قطعا از نارضایتی‌های مردم حداکثر استفاده می‌شود. روشن است که با دقت و ظرافت، نارضایتی‌های مختلف و نقاط خلأ جمهوری‌اسلامی در این 43 سال شناسایی شده و از آنها بهره‌برداری می‌شود. 🔻ابهام در مساله زن، یکی از خلأهای جمهوری‌اسلامی است که نتوانسته این مسائل را به‌خوبی حل‌وفصل کند. اما آیا این به معنی زنانه بودن این اتفاقات است؟ نه! هیچ دلیلی نداریم که طبق آن بتوان نام این برخوردها را زنانه گذاشت. اتفاقا این حرکات به‌شدت مردانه است چون اساسش با دلسوزی و تحریک غیرت مردان و به شکلی کاملا مردانه آغاز می‌شود. خانم جوانی فوت می‌کند و مردان ایران شدیدا عکس‌العمل نشان می‌دهند. 🔻 اگر کسی در فضای فرهنگی ایران نفس بکشد خوب این مسائل را درک می‌کند. حرکت‌های بعدی و فحاشی‌های ناموسی که در خیابان‌ها گفته می‌شود همه نشان می‌دهد که این جنبش هیچ نسبتی با فضای فمینیستی ندارد. اما اگرچه که نسبتی ندارد، دلیل هم نمی‌شود که ارتباطی نداشته باشد. بلکه به مسائل زنان و مسائل نوجوانان و حتی به مسائل اقتصادی هم مرتبط است. 🔻چرا ما این همه توسط رسانه‌ها منفعل شده‌ایم؟ قطعا یکی از علل مساله، پروژه سیاسی بودن غرب‌گرایی است. غربی‌ها معتقدند ایران باید از کانون قدرت خارج شود و سال‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که ایران باید تجزیه شود و تمام تلاش خود را برای ضعیف کردن ایران به کار بسته‌اند. 🔻همپیمانان پیدا و پنهان سرمایه‌داری جهانی، با رسانه‌ای‌سازی رادیکال ایران، بسی بیش از آنچه در خود کشورهای غربی وجود دارد، فضا را برای تربیت پیاده‌نظام لیبرال‌ها فراهم کردند و امروز آن پیاده‌نظام در کوچه و خیابان خود را نشان می‌دهد. اینها همه اشتباهات خود ماست وگرنه دشمنی کردن دشمن که چیز عجیبی نیست. 🔻انسان رسانه‌ای شده، از نظر توان تعقل و توان استماع ضعیف است و بنابراین مهیای این است که با رسانه برای او روایت‌سازی و رفتارسازی شود. چنین انسانی هرچه جلوتر می‌رود، رمانتیک‌تر و فانتزی‌تر می‌شود. 🔻 قدیمی‌ترها کاملا و به وضوح این رمانتیک بودن در تحلیل و فانتزی بودن در برخورد و مقصد را می‌‌بینند و درست به همین خاطر است که معترضان ماده خامی هستند برای پروژه‌های بزرگ سیاسی که مصداق فعلی آن برای ما تجزیه ایران و نابودی ایرانی قوی است که 43 سال پیش نخستین قدم خود را برای احیای شکوه گذشته و ساخت آینده روشن برداشت. 🔻کور بودن حرکات و فقدان اندیشه درباره اولیه‌ترین مسائل یک حرکت سیاسی و از جمله مقصد آن، نشانگر فانتزی بودن این حرکت است. تحلیل‌های رومانتیک روشنفکران و تلاش مضحک ایشان برای منضم کردن خود و ایدئولوژی‌های مورد علاقه ایشان به این حرکات، علامت مهم دیگری برای این فانتزی خطرناک است. فقدان هر‌نوع تعقل و استدلال برای تمییز دادن روایت‌ها و همه‌چیز از قبل معلوم بودن حسب پروژه طراحی شده، از تبعات این فانتزی خطیر است. *🇮🇷لینک یاران انقلاب 🇮🇷🇮🇷* https://chat.whatsapp.com/IgrlE6rhvW8FTJ3jHdhNty
انفاق‌های بیجا.mp3
1.44M
  💥 انفاق های بیجا من تصمیم گرفتم انفاق کنم: ☜ پولم رو کجا خرج کنم که خدا راضی تر باشه؟ ☜ چه کسانی برای دریافت انفاق اولویت دارن؟ کانال رسمی ولایت آخرالزمان @velayateakharazaman
دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ ۲۶ ربیع الثانی ۱۴۴۴ 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🌸🍃قال علی عليه السلام : فِی سَعَةِ الأخْلَاقِ كُنُوزُ الأرْزَاقِ . امام علی(ع): گنجهاى روزى، درخوش خلقی و گشاده خويى است . عیون الحکم، ج۱، ص۳۵۴ 🌸🍃قال علي عليه السلام: اِنَّ الْمُسْلِمَ اَخُو الْمُسْلِمِ، فَلاَتَنَابَزُوا وَ لاَتَخَاذَلُوا. امام علی(ع): مسلمان برادرِ مسلمان است؛ پس از يارى يكديگر دست برنداريد و به هم توهينى روا مداريد. الامالی، ص۲۳۳ 🌸🍃قال علی عليه السلام : اِحذَرِ الغَضَبَ ؛ فَإنَّهُ جُندٌ عَظِيمٌ مِن جُنُودِ إبلِيسَ . امام علی(ع): از خشم دورى كن ؛ زيرا خشم لشكرى بزرگ از لشكريان ابليس است . بحارالانوار، ج۳۳، ص۵۰۸ 🌸🍃قال على عليه السّلام: اِنَّكَ لَنْ تُدْرِكَ مَا تُحِبُّ مِنْ رَبِّكَ اِلاَّ بِالصَّبْرِ عَمَّا تَشْتَهِى. امام علی(ع): به آنچه كه دوست دارى از پروردگارت به تو برسد [ یعنی خشنودی خدا و نعمتهای مادی و معنوی دردنیا و آخرت ] دست نمى يابى، مگر اينكه در مقابل خواسته هاى نفسانى ات مقاومت كنى. غرر الحكم، ج۱، ص۲۶۶