یادتان هست دولت وقت چه علاقه ای به واردات واکسن های امریکایی mRNA و انگلیسی داشت؟!
از ما پرسیدند گفتیم صلاح نیست عوارض دارد و واکسن های کشته (برکت و سینوفارم) و واکسن های نوترکیب به آنها ترجیح دارد
حال پس از چند سال دولت امریکا بهخاطر عوارض؛ این واکسن ها را محدود کرده
هر چه گفته ایم تایید شده!
✍علی کرمی
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز این مشنگها با هم دعواشون شده به هم میگن وطن فروش 😂
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جهانبینی پدربزرگ نیشابوری که متولد روستای جعفر آباد است و در بازار دروازه عراق نیشابور به میوه فروشی مشغول است.
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این عزاداری بسیار زیبا و خاطره انگیز رو یادتونه؟
🚩نوجوانان یزدی در سال ۱۳۶۷
/حسینیه عتیق یزد
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدیه تراز به کودکان عراقی :)
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استفاده از لفظ "بابا علی" برای امام معصوم صمیمت نیست،بی احترامی محضه...
این لفاظی های بی مورد موجب هتک حرمت ائمه معصومین خواهد شد.
از "بابا علی" شروع شده به "مَشت علی" و
"داداشم عباس" رسیده...
حرمت نگه داریم.
#اربعین
#سفرنامه_اربعین
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷
شاید براتون عجیب باشه
ولی تا چندسال پیش خیابون
بین الحرمین در کربلا نبود! بین دوتا حرمها خونه و ساختمان بود که بهش محله بینالحرمین میگفتن
🔹بعد از انتفاضه شعبانیه که صدام خیلی از مردم بیگناه رو کشت و به حرم امام حسین تعرض کرد، محله بینالحرمین و مسجد و خونهها تخریب شدن...
🇮🇷🆔 @tanzyf ♨️🇮🇷