هدایت شده از دیدگاه
اگه حس کردید
فقط اگه ذرهای حس کردید یه مشکلی وجود داره،
توو ذهنتون یه چیزی بزرگتر از واقعیته،
یه موضوعی اذیتتون میکنه،
بابت چیزی اضطراب دارید،
لطفاََ
لطفاََ
لطفاََ
به روش خودتون، به زبونش بیارید
هدایت شده از دیدگاه
این وسط یهسری آدما هستن که با شنیدن حرفای شما، حرف میزنن
لطفاََ اونارو لایق شنیدن حرفاتون بدونید
همینه که نیست
لیبرا ، اتفاقا باید این یکی رو جدی بگیری.
کی به کیه کدومو جدی بگیرم زن؟
هدایت شده از چای و ایوون
این گلدونِشمعدونی همراه با کلوچه و چای تقدیم به شما🪴
برای دریافت کافیه لینک دیلی/کانالتون رو بفرستید اینجا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و بعد من براتون باتوجه به حسی که ازتون میگیرم، توی پینترست کاووش میکنم و بهتون عکس یه قسمتی از خونهٔروحتون رو میدم +یکی از وسایل خونتون + لقبی که باهاش یاد شما میفتم•°
از طرف جاسمین|چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
میخواهم همیشه بگویم رودخانه هنوز هم جریان دارد، میرقصد و میخواند..
کافیست قطره ای از نقش و نگار هایش بر خاک بیفتد تا آنجارا سیرآب کند.
طبیعت با او انس میگیرد..
من «خودش بودن» را دوست دارم..