همینه که نیست
لیبرا ، اتفاقا باید این یکی رو جدی بگیری.
کی به کیه کدومو جدی بگیرم زن؟
هدایت شده از چای و ایوون
این گلدونِشمعدونی همراه با کلوچه و چای تقدیم به شما🪴
برای دریافت کافیه لینک دیلی/کانالتون رو بفرستید اینجا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و بعد من براتون باتوجه به حسی که ازتون میگیرم، توی پینترست کاووش میکنم و بهتون عکس یه قسمتی از خونهٔروحتون رو میدم +یکی از وسایل خونتون + لقبی که باهاش یاد شما میفتم•°
از طرف جاسمین|چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
میخواهم همیشه بگویم رودخانه هنوز هم جریان دارد، میرقصد و میخواند..
کافیست قطره ای از نقش و نگار هایش بر خاک بیفتد تا آنجارا سیرآب کند.
طبیعت با او انس میگیرد..
من «خودش بودن» را دوست دارم..