از ادمین های عزیزم تقاضا دارم چیزی که باعث بشه حتی یه کم به اندازه سر سوزن باعث ترس و دلهره بشه در کانال هاشون قرار ندن. الان فقط باید امیدواری تزریق کرد.
نسل عجبی هستیم.
نسلی هستیم که علمدار بازنگشته دیدیم.
نسلی هستیم که فرماندهان و سرلشکران شهید دیدیم.
نسلی هستیم که رئیس جمهور شهید دیدیم.
نسلی هستیم که جنگ را به چشم دیدیم.
نسلی هستیم که رهبر شهید را هم دیدیم.
نسل ما نه نسل زد است و نه آلفا؛ ما نسل شهید و شهادتیم.
هدایت شده از سارانگ
دلمان تنگ حضورتان بود : )).