eitaa logo
طلاب الکریمه
12.3هزار دنبال‌کننده
8هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
«هر آنچه که یک بانوی طلبه لازم است بداند را در طلاب الکریمه بخوانید»🧕 📌 منبع: جزوات و نمونه سوالات طلبگی و اخبار روز ارتباط با ادمین: @talabetooba
مشاهده در ایتا
دانلود
9.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تُف به غیرت مسئولین! خاک بر سر سازمان تبلیغات اسلامی! خاک بر سر حوزه های علمیه! 🎥🔥گفتگوی جنسی و شرم آور زن فاسد و پسر ۱۴ ساله در اینستاگرام و فریاد‌های جنجالی استاد پورآقایی بر سر مسئولین و نهاد های مختلف... @tollabolkarimeh 🌷
کارزار «درخواست محاکمه وزیر ارتباطات» لطفا با کلیک روی لینک زیر حمایت کنید👇👇 https://www.karzar.net/jahromi با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، نسبت به جمع آوری امضا اقدام کنید.
طلاب الکریمه
⭕️ تُف به غیرت مسئولین! خاک بر سر سازمان تبلیغات اسلامی! خاک بر سر حوزه های علمیه! 🎥🔥گفتگوی جنسی
❗️ طرفدارن حضور در اینستاگرام به بهانه‌ی کار فرهنگی و ... لطفا جواب بدهند! چقدر در این میدان طراحی شده توسط دشمن موفق بوده‌اند؟!! واقعا خوابیم یا خودمان را به خواب زده‌ایم ؟!! ❗️
🔴سینه چاکی وزیر دولت روحانی برای حفظ فحشا خانه اینستاگرام😡😡 مگر وقتی پیامبر اسلام حکومت تشکیل دادند کاباره ها و مشروب فروشی ها را نبستند به امید فرهنگ سازی ؟؟!! یا مثلاً دستور دادند در این مکانها یک کار فرهنگی انجام دادند به امید کمتر شدن اثر این مکانها؟ این وزیر خائن خودش به خوبی می‌داند که چه میگوید اما متاسفانه انگار مسئولان ذیربط چه نمایندگان مجلس چه قوه قضاییه گوشهایشان را گرفته اند! اینستاگرام تحت مدیریت اسرائیل است همان اسرائیلی که دانشمندان ایرانی را ترور میکند. جریان امنیتی وابسته به دولت اینستاگرام را تبدیل کرد به بزرگترین شبکه اجتماعی کشور و اتوبان اینترنت کشور را دربست در اختیار اسرائیلی ها قرار دادند. این فحشاخانه شد ابزار نابودی فرهنگ و هویت و اخلاق جامعه ایرانی حالا که گند قضیه بالا امده دولتی های برای دفاع از آن سینه چاک میکنند اینستاگرام از ناموس براشون مهمتره لذا برا دفاع ازش سینه چاک میکنند . وزیر امنیتی ارتباطات میگوید چاره کار فرهنگی هست نه بستن فحشاخانه اینستاگرام کدوم چاره کار فرهنگی وقتی اینستاگرام پیج های انقلابی رو مسدود میکنه و به صفحات غیراخلاقی و ضدفرهنگی ضریب میده.... آقای رئیسی آیا وقت برخورد با پایه گذران و حامیان فساد در فضای مجازی کشور فرا نرسیده؟ @tollabolkarimeh 🌷
🔻تهاجم فرهنگی علیه جهان اسلام 💢 تهاجم فرهنگی غرب علیه جهان اسلام بسیار زیرکانه از حمله نظامی و اشتغال مستقیم سرزمین‌های اسلامی بود. حرکتی‌که تلفات آن به مراتب بیش‌تر تلفات جنگ نظامی به‌شمار می‌رود که به بهانه اصلاحات اداری، آموزشی و نظامی جایگاه خود را در ممالک اسلامی تصویب کرده بود. 🏛 به مرور زمان با تشکیل دانشگاه‌ها، مدارس و لژهای فراماسونری به پرورش نیروهایی در راستای اهداف خود پرداخت. غرب ضمن روان ساختن آن‌ها به دیار خود برای تکمیل آموخته‌ها، آنان را با زندگی فرنگی آشنا ساخت. ✖️ این‌کار موجب شد تا غرب‌زدگان بازگشته از غرب با اندیشه و زندگی غربی با ورود به سرزمین خویش درصدد برآیند بدون توجه به اعتقادات و باورهای مذهبی مردم و هنجارهای حاکم بر جامعه یک نظام فرنگی را جایگزین نظام‌های حاکم بر جامعه خود سازند. ✍🏻 حسن ابراهیم‌زاده /فرهنگ پویا @tollabolkarimeh 🌷
⭕️ بازخورد گیری تقلید و تلقین 👤 دکتر علی کرمی(فعال سیاسی) 🔸 لایویی اینستاگرامی که در آن شیادی در کسوت پزشک جنسی بیمار خود را معاینه و بازجویی می کند و اثربخشی صدر در صدی نسخه تجویزی خود را به رخ دیگر رقبا می کشاند بهانه ای شد برای نوشتن این برداشت تحلیلی. 🔹 پیامی که در لایو به صورت روتین وجود دارد این است که نوجوانی در اثر تلقین های این شیاد و سایر رقبا فکر، احساس و رفتارش واکنش و انعکاسی شده است از کنش این پزشک جنسی. 🔸 انسان به فکر فرو می رود که رفتار آن دختر نوجوان مخاطب این شیاد جنسی چگونه است؟ احتمالا میل به تقلید 100 درصدی سراسر وجود او را نیز فرا گرفته است و کلاً آرزوی همانی شدن پیدا کرده است. اما لایه ای دورتر را نیز می توان در این رابطه استاد و شاگرد و یا پزشک و بیمار دید. این که عقبه اجتماعی بروز این رفتارها در اینستاگرام به کجا بر می گردد؟ آیا فضای مجازی را بایستی مقصر اصلی دانست؟ بی شک نه. زیرا این رقابت جنسی شکل یافته ی جامعه است که ادامه ان را در فضای مجازی شاهدیم. 🔹 رقابتی که اشاره شد میان دو گروه است: گروهی که در راس هستند و حکم استادی و پزشکی دارند و نسخه می نویسند و به خود می خوانند و گروهی نیز شاگرد و دنباله رو و به اصطلاح خودمان بیمار. 🔸 شاگرد موفق شاگردی است که آنقدر تقلید کند که باعث افتخار استادش شود و یا آن قدر تحت تاثیر نسخه استادش قرار گیرد که بیشترین علائم بیماری را در خود به وجود اورد. ▪️وقتی جاذبه ها و محرک¬های طبیعی و غیر طبیعی جنسی از محیط ارسال می شود و تحت تاثیر فضای مجازی و مشخصا اینستاگرام نگرش ها و ارزش های افراد جامعه را درباره امر جنسی دچار تغییر می کند وضعیتی پیش می آید شبیه وضعیت امروزی که باید ان را «کشف جنسی» نامید. 🔹 مساله این است که فضای مجازی و اینستاگرام شده است پایگاه اجتماعی شدن که نتیجه ان اشفتگی نگرش ها و ارزش های اجتماعی بوده و از جمله حوزه هایی که این اتفاق در آن بیشترین بسامد را داشته و دارد حوزه امر جنسی است. / نسرا @tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا .. حمایت استاد اخلاق حوزه علمیه از روح الله زم ❗️ 👇👇👇 @tollabolkarimeh 🌷
⭕️آخرین منبر آیت الله امجد... آقای امجد گردن خیلی از ما حق دارند. چه شب هایی که پای منبرکوی دانشگاه ایشان مقدرات شب قدرمان رقم خورد. استاد اخلاق و عرفان و زندگی. اما سالهاست که روزگار تلخی پشت سر می گذرانند. روزهایی که البته باز هم برای همه ما درس است و آموزنده. آقای امجد عزیز سالهاست تحت تاثیر آقازاده و غیره بارها و بارها ناروا و ناسزا و ناحق علیه انقلاب موضع گرفتند و ناشایست و نامعقول بر رهبری نظام تاختند؛ اما اخیرا کار بدانجا رسیده است که از یک تروریست رسانه ای دفاع می کنند. دفاع از روح الله زم با کدام حجت؟ کسی که حتا قبل دستگیری اش معترف بود برای تحریم اقتصادی مردم به دشمن گرا داده و برای موشک های دشمن آدرس و برای ترور سردار دل ها نقشه و مسیر راه شده است. کسی که برای تخریب اموال مردم و آدم کشتن در تجمعات دستورالعمل آموزشی منتشر می کرد تاآنجا که آش آنقدر شور شد که رسانه اش را نهادهای غیرایرانی مسدود کردند. کسی که خودش معترف بود رهبر آشوب دی ماه است. همان آشوبی که دهها تن در آتشش سوختند و به اعتراف استکبار بهانه تحریم بیشتر مردم می شود. دفاع از یک تروریست رسانه ای که علیه مردم ایران شرارت داشت دارای چه منطقی است؟ این روزهای جناب امجد هم برای ما آموزنده است. چه آنکه حقیقتا اگر شناخت و چارچوب سیاسی نباشد، استاد کامل اخلاق و عرفان هم به خدمت اهریمن می رود. جناب امجد این چند روز تیتر یک رسانه های خناسی است که کمترین خواسته شان خفت ملت ایران است. اگر به حقانیت جمهوری اسلامی تردید دارند، آیا سوت وکف شیاطین رسانه ای و ناخن تیز کردن دیوهای خبیث و آب ریختن از دهان عفریته های خبری را هم نمی بینند؟ این روزها خواهد گذشت. اما در روز افتادن پرده ها و به وعده موعود با کدام ادب اخلاقی و داشته عرفانی شان، تاب پاسخ به این ظلم ها را خواهند داشت؟ فارغ از تعیین مصداق، رهبرانقلاب خوش فرمود: « خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! خاک بر سرِ آن عالِمی که قلباً خوشحال شود از این‌که ببیند رادیوهای دشمنان اسلام، در مقابل نظام اسلامی، از او تمجید و تعریف میکنند! باید گریه کند! حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، جهل است. نور نیست، ظلمت است» آخرین منبر جناب امجد انذار از عاقبت به شری است، هرچند دعا می کنیم واپسین منبرشان را حق، خیر و توبه و انابه قرار دهند. ✍ محسن مهدیان @tollabolkarimeh 🌷
📸 تحریف سخنان رهبرانقلاب به سبک عمر و عاص 🔸روزنامه های اعتماد، آرمان، همشهری، شرق، تعادل، شهروند، مردمسالاری و... فرازی از بیانات رهبرانقلاب را بصورت ناقص و با اغراض جناحی خود که بوی مذاکره از آن می‌آمد با تیتر درشت کار کردند! 🔹این تحریف در حالی‌است که رهبرانقلاب روز گذشته در جمله‌ای انتقادی به بی‌نتیجه بودن مذاکرات با دشمن اشاره کردند و با صراحت فرمودند: باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر کردن آن تمرکز کنیم. البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد. @tollabolkarimeh 🌷
🎓 فقیهان شیعه، در ابواب قضاء، حدود و شهادات، بر اساس روایات معتبر امامان معصوم (علیهم‌السلام) احکام متعددی برای «دیوث» و «دیاثت» مطرح کرده‌اند... «دیاثت» از گناهان کبیره است؛ به‌گونه‌ای که در روایتی از وجود مقدس رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) آمده است که: «دیوث بوى بهشت را استشمام نمى‌کند» و امام صادق (علیه‌السلام) نیز مى‌فرماید: «بهشت بر دیوث حرام است». از این رو شهادت دیوث نیز در محاکم شرعی پذیرفته نیست. ⚠ آیت‌الله‌العظمی (دام‌ظلّه) با تبیین معنای غیرت در فرهنگ اسلامی می‌گویند: «در فرهنگ قرآنی، غیرت را معرفت، هویت و غیرزدایی تشکیل می‌دهد و غیرزدایی هم به این معنا است که اولاً اجازه ندهیم بیگانه به حریم ما نفوذ کند و ثانیاً خودمان هم در کار دیگران تجسس نکنیم. بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن، با غیرت سازگار نیست». براساس چنین معنای فقهی و اخلاقی، معظم‌له با بیان اینکه کشور ما، کشوری غنی و برخوردار از نعمات و مواهب الهی است، اظهار داشتند: «با وجود این همه منابع غنی در داخل کشور، واردات برخی کالاها که در کشور امکان تولید آن وجود دارد، دلیلی جزء سوءءمدیریت و در برخی موارد بی‌غیرتی ندارد». ایشان در چنین فضایی بحث غیرت دینی را مطرح نموده و با توسعه مفهومی نسبت به کلمه دیاثت و دیوث فرمودند: «کسانی که راه نفوذ بیگانگان را درفضای اقتصادی و یا سیاسی به‌روی کشور می گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند». آیت‌الله جوادی آملی با بیان این‌که واژه‌ای به شکوه و عظمت «غیرت» کم دیده‌ام، بیان داشتند: «در غیرت باید سه عنصر جمع شود تا آن را بسازد؛ عنصر اول «غیرزدایی» است؛ به این معنا که اجازه ندهیم بیگانه نفوذ کند و خودمان هم در کار دیگران تجسس نکنیم». آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه دیاثت یا اخلاقی است و یا سیاسی عنوان کرد: «کسی که بیگانه را راه می‌دهد، است. بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیرشدن با غیرت سازگار نیست». 💣 با توجه به این توضیحات، بی‌تردید واردات بی‌حساب پهنای‌باند و اجازه دادن به فعالیت شبکه‌های ضداجتماعی خارجی و... مصداق قطعیِ دیاثت مسئولین مربوطه است؛ اگر به دسترسی این سرویس‌ها توجه کنیم که بدون اجازه از نوامیس کشور عکس و فیلم می‌گیرند و صدا را بی‌اجازه ضبط و ارسال می‌کنند و بدون اجازهٔ مردم، با شمارهٔ آن‌ها پیام می‌فرستند و پیام‌های ارسالی به مردم را قبل از اینکه به آن‌ها نشان دهند، حذف می‌کنند و... این یعنی سلطه تمام عیار دشمن بر حریم خصوصی امّت اسلامی، که جز «دیوث» کسی نمی‌تواند پشت چنین اتفاقاتی باشد. ✍🏻 حجت‌الاسلام محمد @tollabolkarimeh 🌷
10.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚جذب حداکثری و دفع حداقلی در مکتب حاج قاسم🌷 یادبگیریم که چطور جمهوری اسلامی وانقلاب رو حفظ کنیم @tollabolkarimeh 🌷