سخت است، ولی تو باید حالت خوب بشود...
تو باید از دلِ این اندوهِ زمینگیرکننده، خودت را بیرون بکشی، دوباره بلند شوی و روی پای خودت بایستی و تمام مسیرهای نرفته را بروی و تمام کارهای نکرده را بکنی و قوی باشی و نشکنی و نیاز به هیچکس نداشتهباشی.
سخت است ولی تو باید تنهایی از پسِ همه چیز بربیایی و همه چیز را درست کنی، تنهایی با سپاه مشکلاتت بجنگی و تنهایی پیروز شوی.
تو نمیدانی چه لذتی دارد آدمی قهرمان زندگی خودش باشد و خودش برای مشکلات و رنجهای خودش کافی باشد و از هیچکسی هیچ انتظاری نداشتهباشد!
نرگس صرافیان طوفان
🗣 @tootiter
داشتم سوار هواپیما میشدم یکی از دانشجوهای قبلی ام رو روی پله هواپیما دیدم. گفت دکتر چه خبرا و.... خانمی هم نزدیک بود شاهد حال و احوال بود که اتفاقا اومد و در ردیف صندلی من نشست و دانشجوام رفت ردیفهای دورتر. توی پرواز پیرمردی در دو ردیف جلوتر حالش بد شد همسرش با اضطراب و عجله گفت آی بدادم برسید و کمکم کنید. یکی از خدمه ها اومد و پرسید پزشک توی مسافرها هست؟ کسی دست بلند نکرد. همسر پیرمرد هم میگفت توروخدا اگه پزشک هست بگه....
اون خانم ردیف من، بهم نگاهم کرد و گفت مگه شما دکتر نیستید؟ همسر پیرمرده شنید و بهم گفت چرا نمیگی بی وجدان! حتما باید توی مطب پول بگیرید و بخاطر پول کار کنید و..... من گفتم حاج خانم من دکتری مدیریت دارم نه..... حرفم رو قطع کرد و گفت برو بابا... دکتری مدیریت دارم.... مدیریت هم دکتری میخواد دیگه؟
•دکتر غیرلازم•
🗣 @tootiter