eitaa logo
کــانــالـ بــابـ الــحــوائجـ اشـــعــار نــاب مداحی و مولودی ترکی و فارسی
3.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.8هزار ویدیو
231 فایل
《هدف از ایجاد این کانال : ارائه بهترین اشعار مداحی ،روضه،مرثیه ،مولودی و... برای دسترسی هر چه سریع شما ذاکرین آل الله می باشد .》 💠خادم کانال : 💠🎤کربلائی سعید سلطانی 🔰 💠جهت ارتباط بامدیر کانال به آیدی زیر مراجعه فرمائید ⇃⇂ @saeid1370 ______☆______
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیشب حسن(ع)اشـــــــک برادر پاک می کرد حــــــــیدر از این ماتم گریبان چاک می کرد دیشب حسین(ع)نازنین با چشم گــــــریان ازخوردن آب و غــــــــــــذا امساک می کرد اسطـــــــــوره ی صبر و سکوت و پایمردی جسم نحـــــــیف همسرش را خاک می کرد مـُهر کــــــــــــــبودی بر رخ ماهش نمایان این شکوه را با خالق افــــــــــلاک می کرد اشک ملایک ریخـــــــــــــــت از بام مدینه خاک بقیع و کـــــــــوچه را نمناک می کرد بانگ عزا در عرش می پیچــــــــید ، گویا این داغ را هر ذره ای ادراک می کــــــرد دستان هستی بخش فخـــــــــــر عالم خاک یا رب مگر خـــلق جهان را خاک می کرد کانال باب الحوائج اشعار ناب ( مداحی،مولودی ترکی و فارسی) لینک کانال👇 http://eitaa.com/torkiy ---•••◇🔹️💢🔹️◇•••--- @torkiy
roze - fatemiye_samavati.mp3
4.46M
|⇦•شب بود وچشم خفتگان... سلام الله علیها اجرا شده در ایام فاطمیه به نفس حاج مهدی سماواتی کانال باب الحوائج اشعار ناب ( مداحی،مولودی ترکی و فارسی) لینک کانال👇 http://eitaa.com/torkiy ---•••◇🔹️💢🔹️◇•••--- @torkiy
دنیای بی فاطمه( س).mp3
1.18M
🎙گوینده:علیرضا صمدی 🎶رادیو_فاطمیون 🥀 کانال باب الحوائج اشعار ناب ( مداحی،مولودی ترکی و فارسی) لینک کانال👇 http://eitaa.com/torkiy ---•••◇🔹️💢🔹️◇•••--- @torkiy
🏴زبانحال حضرت علی (علیه السلام) بر سر مزار حضرت زهرا (سلام الله علیها)🏴 🎼سبک : تا مشکتو تو آب زدی... ای آسمان محنتین باتان هلالی فاطمه بقیعه مرتضی گلوب اویان یارالی فاطمه دور آی زهرا اوستومه درد و غم توکولدی دور آی زهرا قبرون اوسته قدّیم بوکولدی سنی مندن آلدی ظلمیله اهل کینه منه زندان اولدی سنسیز مُلک مدینه غریبم،غریبم(٢) سن آیریلاندان ئوز ائویم اولوبدی محبسیم منیم مدینه نون غریبی ام یوخومدی بیر کسیم منیم دور آی زهرا رشته عشقی پاره قویما دور آی زهرا مرتضانی آواره قویما سنه دوقّوژ ایل دی من یارم گوزدن آتما منیلن خوش خاطراتی یاددان چیخارتما غریبم،غریبم(٢) نه تئز قوتاردی فاطمه منیم صفالی گونلریم سن اولماسون بو دهریده کئچر عزالی گونلریم یوزوم گولمز ماتمونده دل داغلارام من دوشر کئچمیش گونلریم یاده آغلارام من او ائوده دائم محبّت رختین گییردون هاچان من زهرا دئسیدیم سن جان دییردون غریبم،غریبم(٢) بو مدّتی نه چکمیشم مدینه اهلی بیلمه دی اقلّی بیر نفر گلوب یوزومدن اشکی سیلمه دی عجب امّت دوز چورک حقین داندی زهرا قاپیمدان آرتیق یانان قلبیم یاندی زهرا نفسدن دوشدوم منه دور تازه نفس وئر علینون قلبی سنقدی سن باری سس وئر غریبم،غریبم(٢) ✍مهدی قلندری اردبیلی ✨اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج✨ کانال باب الحوائج اشعار ناب ( مداحی،مولودی ترکی و فارسی) لینک کانال👇 http://eitaa.com/torkiy ---•••◇🔹️💢🔹️◇•••--- @torkiy
شماره 17 شاهد در ملک مورد تصرف باطل است حضرت زهرا علیها السلام فرمود: آیا در زمان حیات پیامبر صلی الله علیه و آله فدک تحت تصرف من نبود و من محصول آنرا مصرف نمی کردم؟ گفت: آری. فرمود: پس چرا درباره می چیزی که در دست من است از من شاهد می خواهی؟ ابوبکر گفت: چون غنيمت مسلمانان است، اگر دلیل نیاوری امضا نخواهم کرد!!!! حضرت در حالیکه مردم هم می شنیدند فرمود: آیا می خواهید دستور و کار پیامبر صلی الله عليه و آله را رد کنید و درباره ی ما حکمی کنید که درباره ی سایر مسلمانان نمی کنید؟ ای حاضرین بشنوید که مرتکب چه عملی می شوند؟ ای ابوبکر و عمر، اگر من أموال مسلمانان را که در دستشان و تحت تصرفشان است ادعا کنم از من دلیل می خواهید یا از مسلمانان؟ عمر با حال غضب گفت: این غنیمت مسلمانان و زمین آنان است که در دست فاطمه است و محصول آنرا مصرف می کند. اگر بر ادعای خود دلیل آورد که پیامبر از بین مسلمانان فدک را فقط به او بخشیده است - در حالیکه غنیمت و حق مسلمانان بوده!! - در این باره نظر خواهیم داد.
شماره 18 عصمت فاطمه دلیل کامل حضرت فرمود: همین مرا بس است! ای مردم شما را قسم می دهم که آیا از پیامبر صلی الله علیه و آله شنیدید که فرمود: «دخترم سیده ی زنان اهل بهشت است»؟ گفتند: آری بخدا قسم، این را از پیامبر صلی الله عليه و آله شنیدیم. فرمود: آیا سیده می زنان اهل بهشت ادعای باطل می نماید و آنچه مالکش نیست تصرف می کند؟ چه می گوئید اگر چهار نفر بر علیه من به کار زشتی شهادت دهند یا دو نفر نسبت سرقت به من دهند؟ آیا سخن آنان را تصدیق می کنید؟ ابوبکر در اینجا سکوت کرد ولی عمر گفت: آری و حد بر تو جاری می کنیم! حضرت فرمود: دروغ گفتی و پستی خود را ثابت کر ی مگر آنکه اقرار کنی بر دین محمد صلى الله عليه و آله نیستی. کسی که بر علیه سیده می زنان اهل بهشت شهادتی را بپذیرد یا حدی بر او جاری کند ملعون است و به آنچه خداوند بر محمد صلى الله عليه و آله نازل کرده کافر شده است، زیرا آنانکه «خداوند پلیدی ها را از آنان برده و آنان را پاکیزه گردانیده» شهادتی بر علیه شان جایز نیست، چرا که معصومند و از هر زشتی و بدی پاکند. ای عمر، درباره ی اهل این آید (تطهير) به من خبر بده که اگر عده ای بر علیه آنان یا یکی از آنان به شرک یا کفر یا کار زشتی شهادت دهند آیا مسلمانان باید از آنان بیزاری بجویند و آنان را حد بزنند؟ عمر گفت: آری، آنان با سایر مردم یکسانند!! حضرت فرمود: دروغ گفتنی و کافر شدی! آنان با سایر مردم مساوی نیستند چرا که خداوند آنان را معصوم قرار داده و آیه ای درباره ی عصمت و طهارت آنان نازل کرده و پلیدی ها را از آنان دور نموده است. هر کس بر علیه آنان سخنی را بپذیرد در واقع خدا و رسول را تکذیب کرده است. ابوبکر گفت: ای عمر ترا قسم می دهم که ساکت باشی؟ 📚اسرار فدک، صفحه 32
شماره 19 فدک بخشوده ی پیامبر به استناد قرآن سپس ابوبکر گفت: درباره ی فدک دلیل بیاور. حضرت زهرا علیها السلام فرمود: اما فدک، خداوند عزوجل آیه ای از قرآن نازل کرد که در آن به پیامبر صلی الله عليه و آله دستور داده بود حق من و فرزندانم را بدهد، آنجا که می فرماید: «فَآتِ ذَا الْقُرْبَىٰ حَقَّهُ» و من و فرزندانم نزدیکترین خلایق به پیامبر صلی الله عليه و آله بودیم و آن حضرت فدک را به من بخشید. وقتی جبرئیل دنباله ی آید را خواند: «وَالْمِسْكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ» پیامبر صلی الله عليه و آله سؤال کرد: حق مسكين و ابن سبیل چیست؟ خداوند این آیه را نازل کرد: « وَاعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُمْ مِنْ شَيْءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينِ وَابْنِ السَّبِيلِ» (انفال/41) و خمس را به پنج قسمت تقسیم کرد و فرمود: «مَا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَىٰ رَسُولِهِ مِنْ أَهْلِ الْقُرَىٰ فَلِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينِ وَابْنِ السَّبِيلِ كَيْ لَا يَكُونَ دُولَةً بَيْنَ الْأَغْنِيَاءِ مِنْكُمْ ۚ وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ» (حشر/7)
شماره 20 مصرف حق ذوي القربی1 سپس حضرت زهرا عليها السلام فرمودند: آنچه برای خدا است برای پیامبر صلی الله عليه و آله می شود و آنچه برای پیامبر صلی الله عليه و آله است برای ذوی القربی می شود و ذوی القربی ما هستیم. خداوند می فرماید: «قل لا أسألكم عليه أجرا إلا المودة في القربى» ابوبكر نگاهی به عمر کرد و گفت: تو چه می گوئی ؟! عمر گفت: پس یتیمان و مساکین و ابناء السبيل کیانند؟ حضرت فرمود: يتيمان باید از کسانی باشند که به خدا و پیامبر و ذوی القربی ایمان داشته باشند. مساکین هم کسانی باشند که در دنیا و آخرت با آنان باشند. ابن السبيل هم باید راه آنان را بپیماید . عمر گفت: بنابر این خمس و غنیمت همگی برای شما و دوستان و شیعیان شما است؟ حضرت فرمود: فدک را خداوند برای من و فرزندانم قرار داده و برای دوستان و شیعیان ما قرار نداده است، ولی خمس را برای ما و دوستان و شیعیانمان قسمت نموده همانطور که در کتاب خداوند آورده است...
شماره 21 مصرف حق ذوي القربی 2 عمر گفت: پس برای مهاجرین و انصار و تابعین چه می ماند؟ فرمود: اگر آنان هم از دوستان و شیعیان ما بودند زکات و صدقاتی که خداوند در قرآن واجب نموده و تقسیم آنرا بیان فرموده به آنان تعلق می گیرد. خداوند عزوجل می فرماید: «إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ وَالْعَامِلِينَ عَلَيْهَا وَالْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَفِي الرِّقَابِ وَالْغَارِمِينَ وَفِي سَبِيلِ اللَّهِ وَابْنِ السَّبِيلِ ۖ فَرِيضَةً مِنَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ» (سوره توبه: آید ۶۰) خدا راضی است اگر چه مردم راضی نباشند عمر گفت: فدک مخصوص تو باشد و غنیمت برای شما و دوستانتان؟ گمان نمی کنم اصحاب محمد به این راضی باشند!؟ حضرت فرمود: ولی خداوند عزو جل و پیامبرش بدان راضی هستند. این اموال را خدا به شرط دوستی و پیروی از او قرار داده اند! و هر کس با ما دشمنی کند با خدا دشمنی کرده، و هر کس با ما مخالفت کند با خداوند مخالفت کرده است، و هر کس با خدا مخالفت کند از جانب حق تعالی مستوجب عذاب الیم و عقاب شدید در دنیا و آخرت است.
شماره 22 چرا فقط از فاطمه دلیل می خواهند؟ عمر گفت: ای دختر محمد! بر ادعای خود دلیل بیاور! حضرت فرمود: چطور سخن جابر بن عبدالله و جریر بن عبد الله را بدون آنکه از آنان دلیل بخواهید قبول کردید در حالیکه دلیل من در کتاب خدا است؟ اشاره به ماجرای اموالی است که از بحرین آمده بود و جابر بن عبد الله و جریر بن عبدالله درباره ی آنها ادعای «صفوه» نمودند یعنی منتخبی از آن مال را به وصیت پیامبر صلی الله عليه و آله متعلق بخود دانستند. ابوبکر و عمر هم بدون طلب شاهد سخن آنها را قبول کردند و اموال درخواستی را به آنان دادند. عمر گفت: جابر و جریر چیز کم ارزشی را می خواستند ولی تو مسئله ی عظیمی را ادعا می کنی که مهاجر و انصار با آن مرتد می شوند!! حضرت فرمود: مهاجرین به کمک پیامبر صلی الله عليه و آله و اهل بیتش به دین خدا هجرت کردند و انصار هم با ایمان به خدا و رسول و ذوی القربی احسان کردند. بنابر این اگر هجرتی بوده بسوی ما بوده و اگر نصرتی بوده به ما یاری کرده اند و تابعین هم بوسیله ما تابع شده اند. هر کس هم از دین مرتد می شود به سوی جاهلیت بازگشته است.