•خاک ِباران خورده•
بچه ها جون
اگه احساس تنهایی می کنید، اگه غم دارید و ناراحتید،برید به خودش بگید، باهاش حرف بزنید=)
به خدا که میشنوه، به همون خدا قسم که تنها کسی که اون لحظه پای حرف هاتون میشینه و مشکل تون رو حل میکنه خود خودشه.
•خاک ِباران خورده•
آری گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت
آری..،
گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت.....:)
خوش به حال شما آقاجون که امسال خودت پیش امام رضایی=)
•خاک ِباران خورده•
خواهر پخت و پز میکند🚬😂>>
بگو خلیج فارس دهنت عادت کنه🦦
اینجا واس ماس☝️☝️☝️☝️