eitaa logo
•خاک ِباران خورده•
50 دنبال‌کننده
147 عکس
137 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طبیعت سبز- «آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم، از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم..!» اگه حرفی داشتید با کمال میل* https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_u8gp596&btn=ج خانوم ِهمسایه🥸💕:https://eitaa.com/SheikhGurbaIbnMiyo *🇮🇷 *🇵🇸
مشاهده در ایتا
دانلود
تو پروفایل یکی تون بود، قشنگ بود خوشم اومد--------- شهید آوینی>>>>>>>>
•خاک ِباران خورده•
این دنیا خیلی ترسناکه امام زمان ِ عزیزم، و فقط شمایید که میتونید این تاریکی مطلق رو تبدیل به نور کنید، خداکنه همین امشب برگردید.
•خاک ِباران خورده•
بچه ها جون اگه احساس تنهایی می کنید، اگه غم دارید و ناراحتید،برید به خودش بگید، باهاش حرف بزنید=) به خدا که می‌شنوه، به همون خدا قسم که تنها کسی که اون لحظه پای حرف هاتون میشینه و مشکل تون رو حل میکنه خود خودشه.
شاید از نظر خیلیا این عکس قشنگ نباشه ولی من دوستش دارم مهم نیس|
هدایت شده از حمیدیسم
آری گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت
•خاک ِباران خورده•
آری گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت
آری..، گرفت هرچه ز مهر رضا گرفت.....:) خوش به حال شما آقاجون که امسال خودت پیش امام رضایی=)
عیدمون مبارك