زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
آن قدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش می توان از جان گذشت
شاخه ها را از جدایی گر غم است
ریشه هاشان دست در دست هم است...
[#هوشنگ_ابتهاج]
به وقت ِ۱۷☫
منو مثل کارتونا ببرین از تو گوشی این تو ...:)))
البته پرده نداره :(
باید پرده داشته باشه که پردش کنار بره بعد نور بیاد تو خونه ... اره 😂
نمیدانم، نمیدانم ،میان نمیدانم ها گمشده ام؛ اما تنها یک چیز را میدانم که من باز هم نمیدانم عشق چیست.
[من]
به روی زیبای مادر عزیزتر از جانم مینگرم . در حیرت نقاشی خالق این دنیا فرو میروم . چه زن زیبایی !
خط های کوتاه و بلند در کنار چشمان ِمهربان ِاو صورتش را کمی درهم کرده ؛دنیا مادرم را در پیچ و خم هایش آزرده کرده .
اما با این حال در نظرم او زیباترین است ...
[من]