ای فرستاده سلامم به سلامت باشی
غمم آن نیست كه قادر به غرامت باشی
گل كه دل زنده كند بوی وفایی دارد
تو مگر صاحب اعجاز و كرامت باشی
خانه ی دل نه چنان ریخته از هم كه در او
سر فرود آری و مایل به اقامت باشی
دگرم وعده ی دیدار وفایی نكند
مگر ای وعده ، به دیدار قیامت باشی
شبنم آویخت به گلبرگ كه ای دامن چاک
سزدت گر همه با اشک ندامت باشی
می كنم بخت بد خویش شریک گنهت
تا نه تنها تو سزاوار ملامت باشی
ای كه هرگز نكند سایه فراموش تو را
یاد كردی به سلامم به سلامت باشی
[#هوشنگ_ابتهاج]
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
تقریباً هر روز برای کنکوریهای امسال غصه میخورم. فشاری که دارن متحمل میشن با فشار خون بابابزرگم برابره.
خویش را گم کردهام در سنگلاخ زندگی
هرچه میگردم نمیدانم کجا افتادهام ...
[#فاضل_نظری]
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم ولی من با ۱۹۷۹ خاطره بیشتری دارم پس اونو ترجیح میدم:)
هدایت شده از ماهبندان | محمدرضا شهبازی
خب
تا اینجای حکم متهمان شهادت آرمان علیوردی یعنی اینکه خواستید کف خیابون بسیجی بکشید، حواستون باشه دستهجمعی باشه که معلوم نشه ضربه آخر رو کی زده
ای گل تو ز جمعیت گلزار چه دیدی
جز سرزنش و بدسری خار چه دیدی
ای لعل دلافروز تو با این همه پرتو
جز مشتری سفله به بازار چه دیدی
رفتی به چمن لیک قفس گشت نصیبت
غیر از قفس ای مرغ گرفتار چه دیدی
[#پروین_اعتصامی]