هنگامی که آنچه را "هست" می پذیری ، به سطح عمیق تری میروی .
جایی که حالت درونی تو و مفهومی که از خودت داری ، دیگر به داوری های "خوب" یا "بدِ" ذهن ، وابسته نیست .
هنگامی که به "هستن" زندگی "بله" می گویی ، هنگامی که این لحظه را همانگونه که "هست" می پذیری ، میتوانی وسعتی را در درونت احساس کنی که عمیقا آرامش بخش است :)🤍
این حقیقت رو ملکه ذهنتون کنید :
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده ، خسته کننده و غیر مهیجه ، منتظر اتفاق یک شبه نباشید 🪐
خیلی چیزا رو نمیشه کم کم تغییرش داد ، باید یک دفعه اراده کنید و ترک کنید [ سخت تره ولی خیلی رشدتون میده ] مثلا اراده کنید دیگه فیلم نبینین ، اینستا پاک کنید ، مجازی ترک کنید و ..
نمیشه ُ نمیتونم هم تو کارش نیست ، بخوای میشه 🤎