هدایت شده از واحه ؛
میدونی هیچکس عالی شروع نکرده .
هیچ قهرمان المپیکی ، اولین مسابقهش عالی نبوده .
هیچ نویسندهی مشهوری ، اولین کتابش چاپ نشده .
هیچ خوانندهی پرطرفداری ، اولین کنسرتش تو سالنهای بزرگ نبوده .
هیچ نقاش معروفی ، اولین تابلوهاش دیده نشده .
هیچ کمدین معروفی ، اولین اجراهاش مجذوب کننده نبوده .
موفقیت یعنی همین ، یعنی هیچکس عالی شروع نکرده ولی تا زمانی که قصهش تموم نشده ادامه داده 🤍؛
هنگامی که آنچه را "هست" می پذیری ، به سطح عمیق تری میروی .
جایی که حالت درونی تو و مفهومی که از خودت داری ، دیگر به داوری های "خوب" یا "بدِ" ذهن ، وابسته نیست .
هنگامی که به "هستن" زندگی "بله" می گویی ، هنگامی که این لحظه را همانگونه که "هست" می پذیری ، میتوانی وسعتی را در درونت احساس کنی که عمیقا آرامش بخش است :)🤍
این حقیقت رو ملکه ذهنتون کنید :
موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده ، خسته کننده و غیر مهیجه ، منتظر اتفاق یک شبه نباشید 🪐