واحه ؛
طی کردن سحر در حرم امام رضا یکی از بهترین تجربه های امسال بود ، با بچها از ساعت ۱۲ شب تا ساعت ۸ صبح حرم بودیم ، به قدری حرم خلوت و قشنگ بود که بارها زیارت بدون صف رفتیم ، کلی تو حرم قدم زدیم و در نهایت یه کنجی رو به گنبد نشستیم ُیک زوج خیلی ناز اومدن و روضه خوندن ، خلاصه به قدری شب قشنگی بود که دلم میخواد هر ماه همچین شبی رو تجربه کنم [ و البته اینقدر عکسای ناناز گرفتیم که تا یک هفته روند چنل قراره عکاسام باشه 😭 ]