eitaa logo
وارثین (کانال مدرسه علمیه ولیعصر کرمانی‌ها «عج» ارائه مطالب علمی ، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی)
557 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
758 ویدیو
1.3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فهرست نشریات علمی-ترویجی حوزوی تا خرداد1400.pdf
559.3K
🔰 فهرست نشریات علمی- ترویجی حوزه‌های علمیه طلابی که مقاله خود را با رعایت کلیه قواعد پژوهشی نوشته اند می توانند مقالات خود را برای این نشریات ارسال کنند. در صورت انتشار مقالات در این نشریات رزومه علمی پژوهشی شما تقویت خواهد شد. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
📌۵ سایت مفید برای دانلود رایگان کتاب علمی و دانشگاهی 🌐 http://gen.lib.rus.ec 🔰 http://booksee.org 🌐 http://bookyards.com 🔰http://doabooks.org 🌐 http://bookboon.com دقت داشته باشید این سایتها بیشتر برای کسانی که آشنا به زبان انگلیسی هستند و تحقیق آنها در قالب پایان نامه و رساله است ، مفید می باشد ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
طلاب محترم با توجه به موعد ارسال مقالات به فراخوان آثار پژوهشی و طبیعتاً مواجه شدن با داوری داوران این فراخوان این پرسش به ذهن می رسد که داورها کدام قسمتها از پایان نامه را بیشتر مطالعه میکنند؟ داوران معمولا قسمت های مهم پایان نامه و مقاله رو بیشتربررسی میکنند. از جمله این بخش ها : 👇 1️⃣ چکیده 2️⃣ ازفصل اول ( بیان مساله، نوآوری پژوهش، فرضیه ها ) 3️⃣ ازفصل دوم ( بررسی پیشینه و چک کردن آنها با منابع آخر) 4️⃣ انتهای فصل چهارم و بررسی فرضیه ها 5⃣ بررسی فرمت صحیح ساختار پایان نامه (شیوه صحیح اصول نگارش) 6⃣ پیشنهادات تحقیق، و بیان این پیشنهادات مبتنی بر نتایج سایر محققین. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
📝نکات و راهکارهایی جهت جلوگیری از سرقت علمی سرقت علمی در همه جای دنیا چه انگلیسی زبان و چه غیر انگلیسی زبان وجود دارد. توجه به نکات زیر می تواند از میزان آن به شدت بکاهد: 👈توجه کنید که متنی که مالکیت خصوصی ندارد را نیز می توان سرقت کرد. 👈 باید نقل قول‌ها از دیگران چه مستقیم و چه غیرمستقیم را ارجاع‌دهی کرد و الا سرقت علمی و اصطلاحا کپی محسوب خواهد شد. 👈 حتی اگر متن را خودتان نوشته باشید و به صورت تصادفی مشابه متن دیگری باشد، بازهم سرقت علمی است. 👈 استفاده از مطالب اینترنت به نام خود نیز سرقت است. 👈 حتی استفاده از مطالب قبلی چاپ شده خودتان نیز سرقت است. 👈 بهترین کار نگارش مطلب برداشتی و فهمیده شده و سپس رفرانس دهی دقیق آن است. همچنین قبل از ارسال برای مجله متن را توسط سامانه یا نرم افزارهای مشابهت یاب (مانند سمیم نور برای محتوای فارسی و نرم افزار ithenticate برای محتوای انگلیسی) به صورت کامل چک کنید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
معرفی موتور جستجوی ایرانی علم نت ✅ یک جویشگر علمی فارسی است که با رویکردی شبیه به گوگل اسکالر و با تمرکز بر اسناد علمی فارسی طراحی شده است. این جویشگر سایت های نمایه کننده اسناد علمی مانند مگیران، نورمگز، انسانی، سیویلیکا، ایرانداک و همچنین سایت های اصلی نشریات علمی پژوهشی را ایندکس کرده و در قالب یک جویشگر تخصصی و یکپارچه در اختیار پژوهشگران قرار می دهد. ✅ در حال حاضر از طریق علم نت امکان جستجو در اطلاعات بیش از 4.5 میلیون سند علمی شامل ، و فراهم شده است. https://elmnet.ir ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
روضه++آیت+الله+وحید+خراسانی+به+مناسبت+شهادت+امام+صادق(ع).mp3
3.76M
🏴 صوت روضه شنیدنی حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در کشور کویت به مناسبت شهادت حضرت امام صادق(ع) حدود سال ۱۳۵۱. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
💠 مجموعه کتب دیجیتالی با موضوع امام صادق (علیه السلام) ▫️دانلود حدود ۳۰۰ کتاب و مقاله با موضوع امام جعفر صادق (علیه السلام):👇 🌐https://b2n.ir/h09478 ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
دسترسی آزمایشی به مجلات پایگاه مگیران از هفتم خرداد 1401 برقرار شده است. بر اساس اعلام کتابخانه مرکزی دانشگاه، دسترسی آزمایشی به پایگاه اطلاعات نشریات کشور (مگیران) از روز شنبه 7 خرداد 1401 به مدت یک‌ماه برقرار شده است. اساتید و دانشجویان برای مشاهده و دسترسی به متن کامل مقالات می‌توانند به آدرس www.magiran.com مراجعه کنند. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه اطلاع‌رسانی کتابخانه مرکزی (داخلی 3208 و 3253) تماس بگیرند. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰تفاوت نویسنده مسئول با سایر نویسندگان مقاله هر چند در مجموع، قانون نوشته‌شده‌ای برای ترتیب اسامی در مقالات وجود ندارد و وجدان فردی و اخلاق حرفه‌ای و پژوهشی تعیین‌کننده است. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
متاسفانه یکی از رفتارهای غیر اخلاقی و غیر شرعی درخواست نگارش پژوهش(مقاله ؛ پایان نامه و رساله) توسط برخی از آقایان به بنده و برخی دیگر از اساتید پژوهشی است ؛ این کار از نظر شرعی و اخلاقی صحیح نیست . بنده می توانم اعزه را برای نگارش پژوهش برای حوزه و دانشگاه راهنمایی کنم ولی قطعا این کار خلاف شرع و اخلاق را(نگارش پژوهش برای دیگری) نخواهم پذیرفت لطفا اعزه چنین تقاضایی نداشته باشند جزاکم الله خیرا
نشریه وارثین شماره 14.pdf
2.82M
نشریه وارثین سال هفتم شماره 14 به صورت دیجیتالی نیز منتشر شد این مقالات جزء اولین قدمهایی است که طلاب محترم در عرصه پژوهش برداشته اند. شاید این مقالات بهترین مقالاتی نباشد که شما می توانید مطالعه کنید اما ارزشمندترین فعالیت علمی طلاب است ؛ چرا که تبلوری است از فعالیتهای علمی او که نوید بخش آینده‌ای است روشن و درخشان در عرصه علم و پژوهش ان شاء الله ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
4_6039358264586538404.pdf
882.9K
کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی 🔹بررسی احکام فقهی شبیه‌سازی انسان از دیدگاه فریقین 🖊 منبع:کانال پژوهش مهرگان ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
💠 آسان‌ترین راه دسترسی به تاپ و ناب و مراکز تحقیقاتی کدام است❓ جواب: راه‌های مختلفی برای این کار پیشنهاد می‌شود اما در دسترس‌ترین آنها استفاده از متور جست‌وجوی گوگل است ✅با استفاده از کلیدواژه‌های ذیل research topics of .... research priorities... issues for research... در ابتدای زمینه پژوهشی(کلیدواژه‌های تخصصی) خود و با کمک موتور جستجوگر گوگل به اولویت‌های پژوهشی مراکز علمی دسترسی پیدا کنید. ، برخی سایت‌های علمی و دانشگاهی، موضوعات و اولویت‌های پژوهشی خود را بر روی سایت‌های خویش قرار می‌دهند که با بهره‌گیری از این ترفند در کمترین زمان به هدف خود خواهید رسید. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
🔰 ❇️ 💠 یکی از اساسی ترین مشکلات کسانی که تازه وارد عرصه تحقیق و پژوهش می شوند این است که ولو مسئله خوب و موضوع جدیدی را برای تحقیق انتخاب کرده اند اما از پیدا کردن آن مطلب و نگارش آن ناتوان هستند و به عبارت دیگر با وجود علم به محتوایی که می خواهند بنویسند اما نمی توانند جملات مناسب را برای نگارش مقاله خود بیابند. حال این سوال مطرح است چگونه میتوان این مشکل را حل کرد؟ راه حل این مشکل آن است که نومحققین مقالات علمی پژوهشی قوی را مطالعه کنند ؛ اگر یک نو محقق در یک ماه حدود 15 مقاله علمی پژوهشی را بخواند و تلاش کند آنچه آن از آن مقالات فهمیده است را بازنویسی کند کم کم می تواند ضمن آشنایی با نوشتار معیار، مقالات خود را با زبان علمی روان به رشته تحریر در آورد. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
نشریه سلاله _ ارائه خلاصه نشستهای علمی و گارگاههای پژوهشی- اصلی.pdf
1.65M
؛ ارائه خلاصه نشستهای علمی و کارگاه های پژوهشی مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها(عج) در این نشریه که دومین شماره از این سالنامه است مهمترین و پربازخورد ترین نشستها و کارگاه های علمی و پژوهشی مد نظر قرار گرفته است و خلاصه یا گزارش تفصیلی آن ارائه شده و منتشر شده است . با تشکر از مدیریت و مسئولان معزز مدرسه و همه اساتید گرانقدری که ما را در برگزاری برنامه های پژوهشی مدرسه یاری رساندند. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
✳️ ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر هنر و رسانه (دوره دوم) ✅دوره تربیت پژوهشگر عمومی و تخصصی تکمیلی هنر و رسانه، با هدف تربیت متخصص و ساماندهی طلاب مستعد پژوهشگر در عرصه هنر و رسانه برگزار خواهد شد. برخی مزایای دوره: 1️⃣ بهره‌مندی از اساتید برجسته 2️⃣ اعطای گواهی معتبر 3️⃣ به کارگیری پژوهشگران در طرح‌های پژوهشی 4️⃣ حمایت‌های مادی و معنوی 📌 برای ثبت نام به بخش ثبت نام سایت حوزه علمیه به نشانی https://hozehkh.com/# مراجعه نمایید. 🗓 مهلت ثبت نام تا 31 خرداد 1401 ◀️ کسب اطلاعات بیشتر: تماس: 32008608/ 32008618 🆔@foaam_f
نشریه وارثین شماره 15- اصلی.pdf
2.88M
به لطف خدا و عنایت ائمه و اشراف مسئولان معزز مدرسه ، نسخه دیجیتالی شماره 15 نشریه وارثین نیز منتشر شد. با تشکر از طلاب معززی که با ارائه مقالات مطلوب ما را در تهیه و انتشار این نشریه یاری رساندند. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
پذيرش طلبه در جوار حرم مطهر رضوي براي سال تحصيلي 1401-1402 در رشته هاي جديد. راهنما و ثبت‌نام در razavi.ac.ir دانشگاه علوم اسلامي رضوي
وارثین (کانال مدرسه علمیه ولیعصر کرمانی‌ها «عج» ارائه مطالب علمی ، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی)
💠 #نشست‌علمی‌پژوهشی ▫️باعنوان ❇️نقدی بر عدم تغلیظ دیه در موارد قتل خطایی در ماه های حرام ❇️ ▫️#جل
اخیرا حجه الاسلام عابدینی درباره حکم تغلیظ دیه در ماه های حرام نقدی مطرح کردند ؛ استاد آیه الله علیدوست در مقام نقد این گفته با استناد به مقاله علمی استاد حجه الاسلام محمد عربشاهی با عنوان نقدی بر عدم تغلیظ دیه در موارد قتل خطایی در ماه های حرام پاسخ جناب عابدینی را مطرح نمودند که نشانه اتقان و استحکام علمی و محتوای پژوهشی این مقاله است؛ شایان ذکر است که این مقاله پژوهشی در مدرسه علمیه ولیعصر عج به صورت یک نشست علمی دو جلسه ای نیز برای طلاب محترم ارائه گردید و صوت آن نیز برای انتشار در کانال توسط استاد عربشاهی تهیه و در دسترس مخاطبان کانال وارثین نیز قرار گرفته است .
🔻پاسخ استاد علیدوست به اظهارات آقای عابدینی در مورد تغلیظ دیه در ماه‌های حرام و عدم طهارت مشرکان (بخش اول) بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین اللهم عجل لولیک الفرج باز هم از ادب تحول خواهی چندی پیش در پاسخ به اظهاراتی که جناب آقای عبدالکریم سروش در نقد متون حدیثی، فقه و فقاهت فقیهان داشت، با عنوان «ادب تحول خواهی» نکاتی بیان گردید و برخی خبرگزاریها، آن نکات را منتشر کردند. در آن جا گفته شد: جناب آقای سروش! نقد و تحول خواهی امری مطلوب بلکه ضروری است لکن به شرطی که آداب آن هم رعایت شود. و از جمله آن آداب؛ نسوزاندن تراث و گنج رنج گذشتگان است و الا ظرفیت‌های میراث گذشتگان را ندیدن و یک «نــــــــــــــــــــــــــــــــــه بزرگ» به آن گفتن، ناموجه آن را سیاه نشان دادن و نسل‌های حاضر و آینده را نسبت به آن بی‌اعتماد و بی‌اعتقاد ساختن، بحث‌های علمی را به بازار آمیخت سره از ناسره کشاندن و طرح و بیان روشنی نداشتن «تحول‌خواهی» نیست؛ یک صفر بی‌حاصل و یک رعد و برق بی باران است! در آن یادداشت، جناب ایشان به بحث و گفتگو دعوت شد که البته رغبتی به این کار نشان نداد اخیرا هم دوباره در جمعی که نمی‌دانیم تا چه مقدار در این زمینه اطلاع دارند به جریان فقاهت فقیهان حمله کرده است. این جریان در کلیپی که اخیرا از جناب مستطاب آقای احمد عابدینی منتشر شده، تکرار شده است. ایشان در این فایل صوتی، نقدی را بر دو نظر فقهی یعنی: تغلیظ دیه در ماه‌های حرام و عدم طهارت مشرکان وارد می‌کند. نقدی که از خود ایشان و دیگران قبلا نیز ابراز شده و پاسخ‌هایی هم از طرف مدافعان این دو حکم فقهی به این نقدها داده شده است. در آن صوت گفته شده: تغلیظ دیه در ماه‌های حرام مستند به یک روایت ضعیف و مشکوک است. نسبت به فتوای عدم طهارت ذاتی مطلق انسان هم می‌گوید: “در استدلال به آیه “انما المشرکون نجس” همه مقلد شیخ طوسی شدند. عقلشان را کنار گذاشتند.” ایشان سپس حوزه‌های علمیه را مورد حمله قرار میدهد و می گوید: “اسمش است، حوزه بالنده!! اما جز این که احتیاط واجب را مستحب یا مستحب را واجب کنند، هیچ کار نمی‌کنند!در حوزه چه کار می‌کنید؟! اصلا یک حرف تحقیقی ندارند! غیر از تکرار مکررات و بحث طهارت و نجاست، حرف نو دیگری آورده‌اید؟ فقط مؤید کارهای غلط حکومت بوده‌اید.” ایشان در آخر از عدم نقد کتاب‌ها و نوشته‌هایش در مراکز علمی گلایه می‌کند. در ارتباط با اظهارات فوق، نکاتی را یادآور می‌شوم: نسبت به درخواست نقد نوشته‌های ایشان، اینجانب به حکم مسئولیتی که در کرسی‌های نوآوری و نظریه‌پردازی و انجمن علمی فقه و حقوق حوزه دارم از ایشان دعوت به گفتگو در فضای کاملا علمی می‌نمایم. البته این دعوت به طور عام، همیشه صورت پذیرفته است. طرح‌نامه نوآوری و نظریه‌پردازی (برای طرح در شورای علمی کرسی‌ها) را نیز ضمیمه این یادداشت می‌کنم گرچه طرح‌نامه در اختیار همگان است. چنان که برای برگزاری جلسه یا جلساتی در انجمن فقه و حقوق حوزه اعلام آمادگی می‌شود. البته شرط کرسی‌ها، ابتکاری بودن نظریه و بدیع بودن آن است؛ لکن در انجمن چنین شرطی وجود ندارد. نسبت به دو حکم فقهی تغلیظ دیه و عدم طهارت مشرکان، مطلب به هیچ وجه آن گونه که ایشان اظهار می‌دارد، نیست! جناب آقای عابدینی! تغلیظ دیه مستند به یک روایت مشکوک و ضعیف است؟! روایاتی که کلیب اسدی و زراره (ر.ک: وسائل الشیعه، ج۲۹، ابواب دیات النفس، باب ۳، ص۲۰۳و ص ۲۰۴) در این باره دارند روایاتی ضعیف و غیر قابل دفاع فقهی است؟! چنان که سخت گیرانی بر اجماع در مسائل فقهی در این جا مساله را اجماعی و بدون مخالف دانسته‌اند. بیان محقق خویی در بیان مستند این حکم فقهی، این است:«من دون خلاف بین الفقهاء بل ادّعی فی کلمات غیر واحد الاجماع علی ذلک و تدل علیه عده روایات…». (مبانی تکمله المنهاج، ج۲، ص۲۰۰، ذیل مساله ۲۰۹) صاحب جواهر نیز در ارتباط با موقعیت فقهی و شرعی این حکم می‌فرماید: «بلاخلاف اجده بل الاجماع بقسیمه علیه بل المحکی منهما صریحا فضلا عن الظاهر مستفیض او متواتر (جواهر الکلام ج ۴۳، ص ۲۶) نسبت به عدم طهارت مشرکان، آیا همه فقها مقلد شیخ طوسی شدند و این فتوا را دادند یا به تقلید از او به آیه «انما المشرکون نجس» تمسک کردند؟! گزارشی که خود شما در جای دیگر دارید، دلالتی غیر از این دارد. شما خود (ر.ک: احمد عابدینی، فصلنامه فقه ۱۳۷۵، شماره ۷و۸) به صراحت از سید مرتضی نقل کرده‌اید که جناب ایشان برای اثبات نجس بودن هر کافری و نیم‌خورده آن‌ها به آیه «انما المشرکون نجس» تمسک کرده است، و عبارت سید مرتضی را (از الانتصار/ چاپ شده در الجوامع الفقهیه، ص ۱۳۵) نقل کرده اید. آیا سید مرتضی بدون این که عقل خود را به کار بیندازد، از شاگرد خود شیخ طوسی تقلید کرده است؟!
🔻پاسخ استاد علیدوست به اظهارات آقای عابدینی در مورد تغلیظ دیه در ماه‌های حرام و عدم طهارت مشرکان (بخش دوم) جناب آقای عابدینی! نیک می‌دانید که اینجانب به هیچ وجه با نوآوری و اظهار نظر منضبط فقهی در هر مساله که باشد مخالف نیستم و این حق هر محققی است که با چارچوب‌های قابل قبول و ابزارهای مناسب نظری را نقد و رأیی را جایگزین نماید؛ لکن این که برخلاف واقع – که اتفاقا برای بسیاری از کسانی که اطلاع از واقع ندارند، گمراه کننده است – حکم مخالف، سبک انگاری شود، به هیچ وجه قابل قبول نیست! مخاطبان گرامی نقد ایشان را بر تغلیظ دیه ملاحظه کنند و رد آن را هم در مقاله «نقدی بر پنداره عدم تغلیظ دیه در موارد قتل خطایی در ماه های حرام» از آقای محمد عربشاهی، چاپ شده در دو فصلنامه «تا اجتهاد» شماره ۱۰، پاییز و زمستان ۱۴۰۰، صص ۱۱۱تا ۱۳۸، ملاحظه نمایند تا معلوم شود، جناب آقای عابدینی تا چه پایه پایبند به رعایت هنجارهای علمی در گزارش از اقوال و ادله مساله و رفتار فقیهان در مشی به اندیشه تغلیظ بوده‌اند! از جناب ایشان باید پرسید: آیا وضعیت حوزه‌های علمیه از جهت نوآوری و تلاش های علمی، این گونه است که ایشان بیان می کند؟! آیا صدها درسی که امروزه در موضوعات مختلف برگزار می‌شود، هزاران مقاله، کتاب و پایان نامه‌هایی که در موضوعات گوناگون به منصه ظهور رسیده است،نوآوری‌ها و نظریه‌هایی که ارائه شده، همه تکرار مکررات دیگران است و صرفا در ارتباط با طهارت و نجاست است؟! آیا خود ایشان ، دوستان و اساتید ایشان جزئی از حوزه نیستند؟ آیا حوزه فقط مؤید کارهای غلط حکومت بوده و هیچ کار دیگری نکرده است؟! این را خطاب به طلاب، جوانان، دانشجویان ، اساتید دانشگاه و …عرض می کنم: امروزه در حوزه های علمیه، هزاران کار جدید و علمی، صورت گرفته است و اگر این گونه سیاه نمایی‌ها و حجاب مشمئز کننده معاصرت اجازه می داد، معلوم می‌شد که چه کارهایی صورت گرفته است. واضح است که نمی‌توان نمره عالی به جریانات حاکم بر فضای علمی حوزه داد لکن آن گونه که در این گزارش و امثال آن منعکس می‌شود، با واقعیت بسیار فاصله دارد. برای من همیشه نسبت به این کار ایشان و امثال او، جای سؤال است که بر این گونه گزارش دادن‌ها، و سلب کردن اعتماد بی‌شمار افرادی که از واقع حاکم بر حوزه‌های علمیه و فقاهت فقیهان بی‌خبرند و یا بحث‌های علمی و پیچیده را به صحن کوچه و خیابان کشاندن چه نتیجه‌ای مترتب است که اگر در فضای سالم علمی مطرح شود، مترتب نیست؟! اصولا کدام عضو از خانواده‌های دیگر با نهادی که وابسته به آن هستند، این گونه برخورد می‌کند؟ و… بنده به عنوان «مسئول کرسی‌‌های نظریه‌پردازی و نوآوری» و همچنین «مسئول انجمن فقه و حقوق حوزه» از ایشان دعوت می‌کنم مراحل درخواست برای ارائه‌ی نظریه را از طرق رسمی طی کرده و در این محافل علمی و تخصصی نظرات خود را ارائه دهند تا مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد. امیدوارم این دعوت از سوی ایشان پذیرفته شود و شاهد برگزاری نشستی علمی و فارغ از هرگونه امر نامیمون دیگر باشیم. الحمد لله رب العالمین قم – حوزه علمیه – ابوالقاسم علیدوست ۳۰/خرداد/۱۴۰۱ ۲۰/ ذی القعده /۱۴۴۳ ✅ کانال دروس و دیدگاه های استاد علیدوست 📚 @alidost_fiqh
📚کتابخانه دیجیتال یابش پایگاه اطلاعات و مدارک علمی-تخصصی برای نوآوری و خلق فناوری 17 میلیون کتاب، 86 میلیون مقاله انگلیسی و فارسی، 4 میلیون پایان نامه 🌐http://lib.yabesh.ir/ قابل استفاده برای پژوهشگران ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
💠 دستیابی به بیش از 15 میلیون کتاب بصورت رایگان از طریق لینک زیر (دانلود رایگان سریع، بدون نیاز به ثبت نام) https://archive.org/details/texts دوستان حتما برای مطالعه و اطلاع از پیشینه مقالاتشان استفاده کنند متون فارسی (به ویژه متن دروس خارج اساتید حوزوی ) نیز در این کتابخانه قابل دسترسی است . ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ❇️ (ارائه مطالب‌ و) (عج) 🆔@valiasrk
✍🏼لینک دریافت نرم افزار کتابخانه و سندنگار تحریر https://eitaa.com/tahrir121/167 ✍🏼لینک دریافت راهنمای نرم افزار https://eitaa.com/tahrir121/160 ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•                                              ❇️ (ارائه مطالب و ) (عج) 🆔@valiasrk