اگر کسی رو دارید که تو روزهای سخت و تنهاییِ جهان منبع آرامشتون باشه
با قلاده محکم ببندینش
من اینکارو نکردم و خب میبینید وضعیتو :))
سیدالشهداﷺ فرمود:
تو اگر بروی،
خانه خراب میشویم.
عرض کرد: جان برادرتان به فدای شما سرورم؛
سینه ام از دنیا به تنگ آمده است!
یک مشت نامرئی قلبهایمان را فشار میدهد
خون نمیچکد، روحمان قطره قطره جاری شده تا پوچ و خالی شویم
حس میکنی به جای روح غم و اندوه درونت میریزند
برای دل امام زمان دعا کنید که حال او قطعا اندوهگینتر است!